کرایه مینی بوس دربستی

به صورت معمول کرایه وسایل نقلیه مانند مینی بوس دربستی برای تعداد نفرات بیشتر یا کرایه سواری دربستی برای تعداد نفرات کمتر  برای مسافرت ­های زیارتی، تفریحی، تحقیقاتی و ... کاربرد بسیار زیادی دارد. بیشتر افراد زمانی که تصمیم می‌گیرند به صورت گروهی و دسته جمعی سفر کنند، تمایل دارند در بین راه، در مناطق مختلف توقف کنند و از زیبایی ­های طبیعت لذت ببرند. به همین دلیل به سراغ کرایه مینی ­بوس دربستی می­روند. لذا بر آن شدیم تا در ادامه مطلب انواع مینی­ بوس­ های مناسب برای سفر و کاربرد هر کدام از آن­ها را مورد بررسی قرار بدهیم.


کرایه مینی بوس دربستی

سؤالات متداول
1کرایه مینی­ بوس دربستی چه کاربردهایی دارد؟
در مراکز ایرانگردی و گردشگری برای برگزاری تورهای یک­روزه گردشگری استفاده می‌شود.
در هنگام برگزاری کنفرانس­ ها، همایش­ ها، سمینارها، برگزاری مراسم ترحیم در بهشت زهرا از کرایه مینی­ بوس دربستی برای حمل و نقل افراد استفاده می‌شود و ...
2مینی بوس ها به طور کلی به چند دسته تقسیم میشوند؟
به صورت کلی مینی­ بوس­ ها را می‌توان در دو نوع معمولی و تشریفاتی دسته­ بندی کرد.
3یکی از متداول ترین نوع مینی بوس ها کدام است؟
از متداول­ ترین مینی‌بوس ­هایی که مورد استفاده قرار می­گیرند می­توان به مینی­ بوس هیوندا اشاره کرد که یکی از مینی­ بوس­ های تشریفاتی محسوب می‌شود. مینی­ بوس ­های هیوندا از ظاهر مناسب و زیبایی برخوردار هستند و به امکانات رفاهی متعددی جهت رفاه حال مسافران مجهز شده­ اند.
4چه عواملی بر قیمت کرایه مینی بوس های دربستی اثر میگذارد؟

  1. نوع و مدل خودرو مینی­بوس: معمولی، ایرانی، خارجی، درجه یک و ...
  2. تعداد روزهای سفر: به هر میزان که تعداد روزهای سفر افزایش پیدا کند، هزینه کرایه مینی­ بوس نیز افزایش پیدا می‌کند.
  3. میزان مسافت طی شده: این موارد ارتباط مستقیمی با تعداد روزهای سفر دارد. باید این نکته را در نظر داشت، مسافرت­هایی که در طول آن­ها بالای ۳۰۰ کیلومتر مسافت طی می­شود، حداقل سه شبانه روز طول می­کشند.
  4. و...

کاربرد کرایه مینی­ بوس دربستی

مینی­ بوس­ ها به دلیل ظاهر کوچکی که از آن برخوردار هستند، به راحتی می‌توانند در پیچ­ ها، راه‌های صعب‌العبور و پر پیچ و خم حرکت کنند. علاوه بر این مینی‌بوس‌ها مناسب­ ترین وسیله حمل و نقل عمومی در طی مسافت‌های کوتاه و تعداد نفرات کم هستند.

از جمله کاربردهای اجاره مینی­ بوس دربستی می­ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در مراکز ایرانگردی و گردشگری برای برگزاری تورهای یک­روزه گردشگری استفاده می‌شود.
  2. در هنگام برگزاری کنفرانس­ ها، همایش­ ها، سمینارها، برگزاری مراسم ترحیم در بهشت زهرا از اجاره مینی­ بوس دربستی برای حمل و نقل افراد استفاده می‌شود.
  3. بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان نیز که برای انجام تحقیقات و پروژه های علمی خود نیازمند سفر هستند نیز برای کرایه مینی­ بوس دربستی اقدام می­کند.

کرایه میدل باس دربستی با دریان سفر امید 

اجاره مینی بوس دربستی

اجاره مینی بوس دربستی

معرفی انواع مینی­ بوس ­ها و کاربرد آن­ها

به صورت کلی مینی­ بوس­ ها را می‌توان در دو نوع معمولی و تشریفاتی دسته­ بندی کرد. در هنگام کرایه مینی­ بوس دربستی باید توجه داشت که نوع معمولی یا قدیمی این وسایل حمل ­ونقل عمومی امکانات زیادی ندارند. اما مینی­ بوس­ های تشریفاتی از تمامی امکانات رفاهی جهت تامین رفاه حال مسافران برخوردار هستند. از جمله مینی ­بوس ­های معمولی و تشریفاتی می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کرایه مینی ­بوس دربستی قدیمی فیات اویکو

از جمله مینی ­بوس­ های قدیمی یا معمولی که کرایه داده می­شود می­توان به مینی­ بوس فیات اویکو اشاره کرد. این مینی‌بوس ­ها مجهز به سیستم گرمایشی هستند اما در آن­ها سیستم سرمایشی تعبیه نشده است. به همین دلیل اجاره مینی­ بوس دربستی فیات اویکو و استفاده از آن در فصل تابستان ممکن است برای مسافران مشکلاتی ایجاد کند.

  1. کرایه مینی­ بوس دربستی بنز قدیمی

این نوع مینی‌بوس‌ها مانند مینی­بوس فیات اویکو به سیستم گرمایشی مجهز هستند اما سیستم سرمایشی ندارند. از کرایه مینی ­بوس دربستی بنز قدیمی بیشتر برای جابه­ جایی کارگران کارخانه و کارمندان مراکز دولتی استفاده می­شود.

  1. کرایه مینی ­بوس دربستی فیات دوککاتو

مینی­ بوس فیات دوککاتو از جمله مینی­ بوس های تشریفاتی محسوب می­شود که ظرفیت آن برای جابه­ جایی مسافران ۱۸ نفر است. این مینی ­بوس­ ها از ظاهری شیک و زیبا برخوردار هستند و طراحی و ساخت آنها بر اساس استانداردهای اروپا صورت می­گیرد. علاوه بر این برای تامین رفاه آسایش مسافران به سیستم گرمایشی و سرمایشی مجهز شده‌اند.

کرایه مینی بوس دربستی

کرایه مینی بوس دربستی

  1. کرایه مینی ­بوس دربستی هیوندا

از متداول­ ترین مینی‌بوس ­هایی که مورد استفاده قرار می­گیرند می­توان به مینی­ بوس هیوندا اشاره کرد که یکی از مینی­ بوس­ های تشریفاتی محسوب می‌شود. مینی­ بوس ­های هیوندا از ظاهر مناسب و زیبایی برخوردار هستند و به امکانات رفاهی متعددی جهت رفاه حال مسافران مجهز شده­اند.

اجاره مینی­ بوس دربستی هیوندا علاوه بر مسافرت­ های برون شهری برای مسافرت­ های درون شهری نیز کاربرد دارد. مینی­ بوس هیوندا از ظرفیت ۱۸ نفری برخوردار هستند. و بسیاری از کارخانه‌ها و شرکت‌ها از آن برای جابه­ جایی مهمانان خود استفاده می­کنند.

مینی­ بوس هیوندا از ویژگی­ های متعددی برخوردار هستند که باعث جلب نظر افراد در هنگام اجاره مینی­ بوس دربستی می‌شود. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم ROM: این سیستم باعث می‌شود مینی‌بوس کنترل خود را در پیش­های تند حفظ کند.
  • سیستم EPC: در هنگام مسافرت در جاده‌های لغزنده این سیستم از قفل شدن مینی‌بوس جلوگیری می­کند.
  • سیستم HAC: این سیستم نیز باعث حفظ کنترل مینی‌بوس در سراشیبی­ ها می­شود.
  1. کرایه مینی­بوس دربستی آرین

مینی ­بوس آرین از15 صندلی برای جابه­ جایی مسافران خود برخوردار است. این مینی‌بوس نیز از دیگر انواع مینی­ بوس­ های تشریفاتی محسوب می‌شود که به تازگی وارد بازار شده­اند. بسیاری از افراد برای جابه­ جایی مسافران خود در مراسم ­های تشریفاتی از کرایه مینی ­بوس دربستی آرین استفاده می‌کنند.

این مینی­ بوس ­ها از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار هستند و به سیستم گرمایشی و سرمایشی و بسیاری امکانات دیگر جهت رفاه حال مسافران خود مجهز شده‌اند.

کرایه مینی­ بوس دربستی

اجاره مینی بوس دربستی

  1. کرایه مینی­ بوس دربستی ایویکو

مینی­ بوس­ های ایویکو یکی از بهترین مینی­ بوس ­های تشریفاتی به شمار می‌آید که از امکانات رفاهی متعددی برخوردار هستند. این مینی­بوس­ها از ۱۹ صندلی برای جابه­جایی مسافران خود برخوردار هستند و از جدیدترین مدل­ های مینی‌بوس به شمار می­ آیند که که در سال‌های اخیر به بازار عرضه شده­اند. به همین دلیل از اجاره مینی ­بوس دربستی ایویکو بیشتر برای جابه ­جایی و حمل ونقل کارمندان و مدیران در شرکت­ های خصوصی و دولتی استفاده می­شود.

  1. کرایه مینی­بوس دربستی سیترا

از دیگر مینی­ بوس­ های تشریفاتی می‌توان به مینی ­بوس سیترا اشاره کرد که از ظاهری شیک و زیبا، امکانات رفاهی متعدد و طراحی داخلی مناسبی برخوردار هستند. این مینی‌بوس ­ها از ظرفیت ۱۸ و ۲۱ نفری برای جابه ­جایی مسافران خود برخوردار هستند.

کارخانه­ ها و مراکز دولتی و خصوصی از جمله بیشترین مراکزی هستند که از کرایه مینی­ بوس دربستی برای جابه­ جایی کارمندان خود استفاده می­کنند.

اجاره مینی بوس دربستی

اجاره مینی بوس دربستی

قیمت کرایه مینی­ بوس دربستی

روش­ های متفاوتی برای اجاره کردن مینی‌بوس‌ها وجود دارد که متناسب با نوع اجاره از قیمت متفاوتی نیز برخوردار هستند. به عنوان مثال افراد می‌توانند در هنگام کرایه کردن مینی ­بوس دربستی از آن فقط برای رفتن به مقصد مورد نظر استفاده کنند. یا اینکه مینی‌بوس را به صورت رفت و برگشت کرایه کنند.

در هنگام اجاره مینی ­بوس دربستی به صورت رفت و برگشت، افراد به وسیله مینی­ بوس به سمت مقصد مورد نظر خود حرکت می‌کنند و در زمان مقرر از مینی‌بوس کرایه شده برای بازگشت از سفر خود استفاده می‌کنند. عوامل متعددی در تعیین قیمت و هزینه کرایه مینی ­بوس دربستی موثر است که از جمله آن­ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نوع و مدل خودرو مینی­بوس: معمولی، ایرانی، خارجی، درجه یک و ...
  2. تعداد روزهای سفر: به هر میزان که تعداد روزهای سفر افزایش پیدا کند، هزینه کرایه مینی­ بوس نیز افزایش پیدا می‌کند.
  3. میزان مسافت طی شده: این موارد ارتباط مستقیمی با تعداد روزهای سفر دارد. باید این نکته را در نظر داشت، مسافرت­هایی که در طول آن­ها بالای ۳۰۰ کیلومتر مسافت طی می­شود، حداقل سه شبانه روز طول می­کشند.
  4. شیوه سفر: اجاره مینی ­بوس دربستی به صورت رفت یا رفت و برگشت از هزینه متفاوتی برخوردار است.

کرایه خودرو فرودگاه امام

بسیاری از افرادی که قصد سفر به کشورهای خارجی را دارند برای رفتن به فرودگاه و بازگشت از آن از وسایل عمومی استفاده می کنند. به همین دلیل دریان سفر امید برای راحتی مشتریان خدماتی را تحت عنوان کرایه خودرو در اختیار مشتریان خود قرار داده است. خودروهای موجود در این شرکت بسیار جادار و راحت هستند و به راحتی تمامی چمدان ها و لوازم شخصی شما در آن جا می شود. کرایه مینی بوس از دیگر خدمات این شرکت است و افرادی که تعداد نفرات بالایی دارند با استفاده از این وسیله نقلیه می توانند به فرودگاه رفته و یا از فرودگاه به مقصد خود بروند. برای رزرو خودرو می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و بر اساس نیاز و تعداد نفرات خود مناسب ترین خودرو را برای رفت و آمد انتخاب نمایید.

کرایه مینی بوس های ایسوزو

مینی بوس های ایسوزو یکی از جدیدترین و مدرن ترین مینی بوس ها هستند که می توانند به راحتی مسافرین را در سطح جاده جابجا کنند. مینی بوس های ایسوزو دارای صندلی های قابل تنظیم است که می تواند تا 20 نفر مسافر را در خود جای دهد. مسافرین با استفاده از این مینی بوس ها می توانند در سطح شهر تردد داشته و یا به شهرستان ها سفر کنند. این مینی بوس ها دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی است و سرنشینان در طول سفر می توانند از سفر خود لذت کافی ببرند. شرکت دریان سفر امید دارای مینی بوس های بسیار مجهز هستند که از نظر فنی بسیار سالم بوده و کابینی بسیار بهداشتی و مدرن دارد. همچنین این مینی بوس های ایسوزو به همراه رانندگانی بسیار مجرب و خوش برخورد بوده و بر روی جاده و راه ها تسلط بسیار بالایی دارند.

کرایه مینی بوس بدون راننده

یکی از انواع کرایه مینی بوس، کرایه بدون راننده است که در آن فقط مینی بوس به شخص کرایه کننده تحویل داده می­شود. در کرایه مینی بوس بدون راننده تمام شرایط و مسئولیت­ های مربوط به مینی بوس بر عهده شخص اجاره کننده است و در صورت بروز تصادف یا خرابی باید تمام خسارات وارد شده را پرداخت کند. بنابراین بهتر است در هنگام کرایه مینی بوس به سالم بودن آن و نوع بیمه­  های ماشین دقت شود. کرایه مینی بوس بدون راننده برای خانواده  ­های پر جمعیتی که قصد تفریح و مسافرت به صورت جمعی دارند مناسب است.

کرایه مینی بوس با راننده

یکی دیگر از انواع کرایه مینی بوس، کرایه مینی بوس با راننده است که در آن شخص کرایه کننده علاوه بر مینی بوس شخصی را به عنوان راننده استخدام می کند تا به طور کامل مسئولیت رانندگی مینی بوس را بر عهده بگیرد. در کرایه مینی بوس با راننده تمام مسئولیت­  های رانندگی بر عهده راننده­ای است که از طرف شرکت برای آن مینی بوس استخدام شده است و شخص کرایه کننده مسئولیتی بابت خرابی یا تصادف ماشین ندارد و تمام هزینه­  ها بر عهده راننده است.

کرایه مینی بوس با راننده برای اردو­های مدرسه  ­ای، سرویس مدارس، تور­های گردشگری و خانواده­  های پر جمعیتی که علاقه­ یا توان رانندگی در مسافرت و گردش را ندارند مناسب است. امروزه بسیاری از شرکت­های خصوصی و اداری برای جابه جایی کارمندان خود، مینی بوس هایی را با راننده کرایه می­کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما