اجاره میدل باس دربستی

امروزه اجاره میدل­ باس دربستی به عنوان یکی از وسایل حمل ­ونقل عمومی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این ماشین­ ها از نظر کلاس اندازه هم­رده اتوبوس ­ها هستند و برای اولین بار در سال ۱۳۸۴ به ناوگان حمل ­و­نقل جاده­ای ایران وارد شده‌اند. رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی میدل­ باس ­ها به امکانات رفاهی متعددی مجهز شدند. تا جایی که امروزه اجاره میدل­ باس دربستی بیشترین استفاده را در صنعت گردشگری دارد و در طبیعت گردی­ ها و بوم گردی ­های دسته جمعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل بر آن شدیم تا در ادامه مطلب اطلاعات لازم و کافی را در مورد این وسیله نقلیه عمومی در اختیار شما قرار بدهیم.

سوالات متداول
1میدل باس چیست؟
میدل­ باس ­ها از لحاظ شکل ظاهری شباهت زیادی به اتوبوس ­ها دارند. با این تفاوت که در ابعاد کوچکتری طراحی و ساخته می‌شوند.
2قیمت اجاره میدل باس دربستی به چه صورت است؟
هزینه اجاره میدل­ باس به صورت روزانه و ساعتی مورد محاسبه قرار می‌گیرد. در هنگام رده‌بندی هزینه‌ها نیز، قیمت اجاره میدل­ باس دربستی در مقابل سایر وسایل نقلیه عمومی نظیر کرایه اتوبوس دربستی و اجاره ون های توریستی کمتر محاسبه می­شود.
3اجاره میدل باس دربستی چه مزایایی دارد؟

  1. اجاره میدل­ باس دربستی با قیمت مقرون به صرفه­ ای امکان­پذیر است.
  2. میدل ­باس ­ها از ظرفیت و تعداد صندلی­های مناسبی برخوردار هستند.
  3. میدل ­باس ­ها از امکانات رفاهی مورد نیاز برای سفر برخوردار هستند.
  4. تردد در مسیرهای صعب ­العبور و پرپیچ و خم

4چگونه می توان میدل باس اجاره کرد؟
برای اجاره میدل‌باس دربستی باید با در دست داشتن مدارک لازم به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو مراجعه کرد. توجه به این نکته حائز اهمیت است که اجاره خودرو باید ازشرکت‌های معتبر و دارای مجوزهای رسمی صورت بگیرد.

اجاره میدل باس دربستی

کرایه میدل باس

 

اجاره میدل باس

میدل باس­ یکی از انواع وسایل نقلیه عمومی است که در تفریحات گروهی و تور­های مسافرتی از آن استفاده می­شود. میدل باس ­ها از مینی بوس‌ها و ون‌ها بزرگ‌تر هستند. کوچک­تر بودن میدل باس نسبت به اتوبوس ­ها باعث شده است که رانندگی با آن در جاده­­ های پر پیچ و خم راحت­تر باشد. ظرفیت هر میدل باس حداکثر 32 نفر است که کم بودن تعداد صندلی­ های آن باعث می­شود فضای درون میدل باس شلوغ نشود. میدل باس ­ها ماشین­ های تقریبا جدیدی هستند که از امکانات بالایی مانند میکروفون، تلوزیون، یخچال، صندلی متحرک، تنطیمات گرمایشی و سرمایشی برخوردار هستند.
این ویژگی­ ها باعث شده است که امروزه برای مسافرت­ های دسته جمعی، سرویس کارمندان و مدارس، تور­های ساعتی و روزانه از میدل باس استفاده کنند. مسافرت آسان با میدل باس باعث شده است که امروزه بسیاری از مردم از خدمات کرایه وسیله نقلیه استفاده کنند. در این مقاله به معرفی خدمات اجاره میدل باس درستی می‌پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

میدل­ باس ­ها از لحاظ شکل ظاهری شباهت زیادی به اتوبوس ­ها دارند. با این تفاوت که در ابعاد کوچکتری طراحی و ساخته می‌شوند. به همین دلیل راننده توانایی بیشتری برای کنترل آن در هنگام عبور از پیچ و خم ­ها و سراشیبی­ ها دارد. اجاره میدل­ باس دربستی بیشتر برای مسافرت­ های دسته جمعی که تعداد مسافران، کمتر از ظرفیت اتوبوس است، مورد استفاده قرار می­گیرد. این وسایل نقلیه عمومی از طراحی زیبا و منحصر به فردی برخوردار هستند و به صورت بزرگ و جادار ساخته می‌شوند. به همین دلیل به خوبی می­توانند آسایش و راحتی مسافران خود را تامین کنند.

با کرایه میدل­ باس دربستی می‌توان از تمامی امکانات رفاهی ارائه شده در اتوبوس ­های تروریستی نظیر صندلی ­های متحرک، محفظه­ های بالای سر مسافران (که در کنار خودرو وجود دارند)، سیستم سرمایشی و گرمایشی همراه با تهویه قدرتمند، سیستم صوتی و تصویری (که به میکروفون آمپلی ­فایر و بلندگو­های سقفی مجهز شده ­اند) برخوردار شد. 

میدل باس ­ها از ۳۲ صندلی برای جابه­ جایی مسافران خود برخوردار هستند. ظرفیت کم و خلوت بودن میدل­ باس باعث شده است تا در هنگام اجاره میدل­ باس دربستی و مسافرت با آن مسافران آرامش بیشتری داشته باشند.

اجاره میدل باس دربستی

اجاره میدل باس دربستی

به همین دلیل بسیاری از گروه‌های مسافرتی که آسایش مسافران برای آن­ها از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است از کرایه میدل­ باس دربستی با ویژگی و امکانات استاندارد استفاده می‌کنند. از جمله این گروه­ ها می­توان به تورهای خانوادگی، تورهای بوم­گردی و طبیعت‌گردی اشاره کرد که می‌خواهند سفری امن و راحت را در کنار خانواده و دوستان خود تجربه کنند.

اجاره اتوبوس با دریان سفر امید 

کرایه میدل باس دربستی

کرایه میدل باس دربستی

 

قیمت اجاره میدل­ باس دربستی

هزینه اجاره میدل­ باس به صورت روزانه و ساعتی مورد محاسبه قرار می‌گیرد. در هنگام رده‌بندی هزینه‌ها نیز، قیمت کرایه میدل­ باس دربستی در مقابل سایر وسایل نقلیه عمومی نظیر کرایه اتوبوس دربستی و اجاره ون های توریستی کمتر محاسبه می­شود. اما در مقابل اجاره کردن مینی ­بوس، هزینه اجاره میدل­ باس بیشتر خواهد بود. به صورت کلی هزینه کرایه میدل­ باس دربستی برای تمامی مسافرت‌ها، بسته به زمان سفر و تاریخ آن متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال هزینه اجاره میدل­ باس دربستی برای تهران­گردی به صورت روزانه ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان محاسبه می‌شود. برای سفرهای یک روزه به قم و جمکران نیز ۷۰۰ تا ۷۵۰ تومان خواهد بود.

 

مزایای کرایه میدل­ باس دربستی

امروزه اجاره کردن میدل­ باس یک گزینه مناسب برای مسافرت­ های درون شهری و برون شهری محسوب می‌شود که می‌توان به وسیله آن یک سفر امن و راحت را تجربه کرد.

اجاره ون با دریان سفر امید 

کرایه میدل ­باس دربستی و استفاده از آن مزایا و ویژگی‌های بسیار زیاد و گسترده‌ای دارد که از مهمترین آن­ها می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اجاره میدل­ باس دربستی با قیمت مقرون به صرفه ­ای امکان­پذیر است.

مقرون به صرفه بودن یک خدمت، نقش موثری در انتخاب افراد و رضایتمندی آن­ها دارد. میدل­ باس­ ها از لحاظ امکانات رفاهی و ظرفیت تقریباً با اتوبوس‌ها هم­سطح هستند. با این حال کرایه میدل­ باس دربستیبا قیمت بسیار کمتر و مقرون به صرفه­ تری محاسبه می­شود.

  1. میدل­ باس ­ها از ظرفیت و تعداد صندلی­ های مناسبی برخوردار هستند.

دو نوع پیشرو و یوتانگ میدل­باس از ۳۱ تا ۳۲ صندلی برای جابه ­جایی مسافران خود برخوردار هستند. این تعداد صندلی ­ها با ظرفیت و تعداد صندلی­های اتوبوس vip هم ­سطح و برابر است.

  1. میدل ­باس ­ها از امکانات رفاهی مورد نیاز برای سفر برخوردار هستند.

گروه­ های مسافرتی مختلف با کرایه میدل­ باس دربستی می‌توانند یک ماشین با تمامی امکانات رفاهی مناسب سفر را در اختیار داشته باشند. از جمله این امکانات می­توان به سیستم
تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی، سیستم صوتی باکیفیت، صندلی­ های متحرک و... اشاره کرد که در تمامی اتوبوس­ ها نیز یافت می­شود.

اجاره میدل باس دربستی

اجاره میدل باس دربستی

      4. تردد در مسیرهای صعب­ العبور و پرپیچ و خم

از دیگر ویژگی‌های کرایه میدل­ باس دربستی می‌توان به جثه و سایز کوچک آن­ها اشاره کرد. سایز کوچک میدل­ باس­ ها باعث شده است تا این ماشین به راحتی در جاده­ های پر پیچ و خم و کوهستانی یا خیابان­ های شهری تردد کند. به همین دلیل بسیاری از تورگردانان و فعالان این حوزه در سفرهای طبیعت­گردی خود از کرایه میدل ­باس دربستی به جای کرایه کردن اتوبوس استفاده می­کنند.

کرایه میدل باس دربستی

کرایه میدل باس دربستی

 

 

نتیجه‌گیری

میدل‌باس یکی از انواع وسایل نقلیه عمومی است که در اغلب موارد به صورت دربستی اجاره می‌شود. میدل‌باس دربستی امکان سفرهای خانوادگی، کاری و حتی دوستانه را فراهم می‌کند. برای اجاره میدل‌باس دربستی باید با در دست داشتن مدارک لازم به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو مراجعه کرد. توجه به این نکته حائز اهمیت است که اجاره خودرو باید ازشرکت‌های معتبر و دارای مجوزهای رسمی صورت بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما