باداب سورت

در این مقاله ما سعی کردیم نحوه دسترسی و مسیر های منتهی به باداب سورت و روش های اجاره خودرو و کرایه وسیله نقلیه مناسب جهت عزیمت و سفر به باداب سورت را برای شما مشخص نماییم.

چشمه‌های پلکانی باداب سورت در مرز میان سمنان و ساری واقع شده است. این باداب‌ها که یکی از محبوب‌ترین و زیباترین نقاط کیاسر محسوب می‌شود، شامل چندین چشمه با آب‌های کاملاً متفاوت از لحاظ رنگ، بو، مزه و حجم آب است. باداب سورت، مجموعه‌ی چشمه‌های شگفت انگیز که دومین اثر طبیعی ملی ایران بعد از کوه دماوند است. این نوع از چشمه‌های پلکانی طبیعی تنها در معدود نقاطی از کره‌ی زمین وجود دارند. چشمه‌های باداب سورت ایران در بلندای ۱۸۴۱ متری از تراز دریا قرار گرفته است. اطراف چشمه پوشیده از درختچه‌های زرشک وحشی و ارتفاعات بالاتر پوشیده از جنگل‌های سوزنی برگ است و به خاطر رنگ زیبای نارنجی‌اش که در نتیجه‌ی غلظت بالای رسوبات دارای اکسید آهن به وجود آمده، منحصر به فرد است.

برای رسیدن به روستای اروست از تهران می‌توانید به ترتیب زیر از جاده‌های استان سمنان یا مازندران استفاده کنید. البته جاده‌های استان سمنان مسافت کمتری دارد و ایمن‌تر است" اما جاده‌های استان مازندران به مراتب زیباتر است.

از شهرهای سمنان و ساری تا روستای اروست جاده کاملا آسفالت است و از این روستا تا چشمه‌های شگفت انگیز باداب سورت که در یک کیلومتری شرق این روستا واقع شده، جاده خاکی است. فاصله زمانی از ساری تا باداب سورت حدود ۲ ساعت و نیم است. با نزدیک شدن به چشمه ها زمینه سفرتان به آرامی سخت و زمخت می شود و در نزدیکیهای چشمه نمی توان با سرعتی بیش از ۱۰ کیلومتر بر ساعت رانندگی کرد. از آنجایی که یک پیاده روی حدودا ۳۰ دقیقه ای در یک شیب نسبتا تند خواهید داشت حتما می بایست آب به مقدار زیاد با خود همراه داشته باشید.

بهترین زمان سفر به باداب سورت چه وقت است؟

همان طور که گفته شد حتی در فصل زمستان هم می توان از این عجایب زیبای ایران دیدن کرد، با این حال بهترین فصل برای استفاده از طبیعت و زیبایی های این چشمه فصل تابستان و ماه اردیبهشت است که طبیعت اطراف این چشمه حتی تا نقاط دور دست هم سر سبز است و در زیر انوار طلایی خورشید مانند نگین سبزی می درخشد.

برای رفتن به باداب سورت چه خودرویی مناسب است و از کدام وسیله نقلیه استفاده کنیم؟

جهت عزیمت به باداب سورت از انواع خودرو های گروهی و انفرادی می توان استفاده کرد. به جهت مسیر سفر به باداب سورت بهترین خودروی جمعی برای سفر به این منطقه خودروی اتوبوس و نیز برای تعداد مسافر کمتر مینی بوس می باشد. لذا می توان از اتوبوس های تشریفاتی و کلاسیک بصورت کرایه دربستی و مینی بوس های ویژه و کلاسیک جهت اجاره دربستی استفاده نمود. در ضمن برای تعداد نفرات کمتر از 10 نفر انواع خودروهای ون در کلاس های مختلف پیشنهاد می گردد و شما می توانید به راحتی جهت اجاره ون و یا کرایه خودروهای گروهی از جمله مینی بوس و میدل باس به راحتی در وب سایت شرکت دریان سفر امید نسبت به رزرو آنلاین از طریق فرم درخواست خودرو اقدام نمایید. این شرکت آمادگی دارد انواع خودروی سواری و مناسب جهت سفرها و تورهای گردشگری را برای شما فراهم نماید و خودروهای این شرکت جهت خدمات کرایه دربستی اتوبوس، اجاره دربستی مینی بوس، خودروی در اختیار از جمله اجاره ون و کرایه سواری بصورت با راننده و بدون راننده آماده همکاری با شما مشتریان گرامی می باشند.

شرکت حمل و نقل دریان سفر امید با بهترین کادر عملیاتی و ناوگان متنوع از خودروهای گروهی بهترین گزینه برای اجاره و کرایه وسیله نقلیه توریستی جهت سفر به باداب سورت می باشد. شرکت های گردشگری و آژانس های مسافرتی می توانند جهت هماهنگی و درخواست رزرو برای برنامه ریزی تورهای یکروزه و چند روزه خود با کارشناسان شرکت دریان سفر امید تماس برقرار نمایند.

روش ها و مسیرهای ارتباطی با شرکت دریان سفر امید بشرح ذیل است :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما