اجاره خودرو تهران

اجاره خودرو در تهران



اجاره خودرو در تهران با دریان سفر امید، از ارزان تا لوکس با بهترین شرایط ممکن در تهران

شرکت دریان سفر امید یکی از مجموعه‌های اجاره خودرو در تهران است که در سال 96 فعالیت خود را در صنعت رنت اتومبیل و خدمات سفر و گردشگردی‌ شروع کرد. در طی چند سال گذشته توانستیم ناوگان خودروی خود را تکمیل کنیم و به صورت قانونی فعالیت خود را ادامه دهیم. همچنین این موسسه دارای مجوز رسمی اجاره خودرو است.

دریان سفر امید دارای یک ناوگان متنوع از برند‌های (دوج، شورلت، مازراتی، پورشه، بنز، بی ام و، تویوتا، لکسوس، هیوندای، کیا، مزدا، پژو ، و ….) می‌باشد. چیزی که اجاره ماشین دریان سفر امید را نسبت به همکاران خود متمایز کرده این است که تمامی خودرهای مجموعه از نظر ظاهری کاملا تمیز و سلامت فنی آن‌ها قبل از اجاره بررسی خواهد شد.

خودرو‌های دریان سفر امید اکثرا از جدیدترین سال ساخت در صنعت اجاره خودرو در کشور هستند و اکثریت خودروها به نام مالک شرکت هستند برای اجاره خودرو در تهران کافی است با همکاران ما تماس بگیرید. شرکت دریان سفر امید براحتی سفری عالی را برای شما و خانواده‌تان در تهران رقم می‌زند.

امروز می‌خواهیم در مورد اجاره ماشین تهران برای شما توضیح دهیم. همه انسان‌ها به نوعی عاشق سفرکردن هستند، رهایی از استرس‌های کاری، استراحت، کسب تجربه های جدید، بازدید از امکان تاریخی و جاذبه های گردشگری همه می‌توانند دلیلی باشند بر این ادعا. با کوچکترین تعطیلی خانواده‌ها بار سفر را می‌بندند و راهی جاده می شود، یکی از لذت بخش‌ترین روش‌های مسافرت، مسافرت با اتومبیل شخصی می‌باشد، چرا که در اینصورت می‌توان با خیال راحت چمدان‌ها را در صندوق عقب گذاشت و در طول سفر از مناظر دیدنی جاده لذت برد و در صورت نیاز اقدام به توقف و استراحت نمود.

شما ممکن است برنامه سفر داشته باشید اما ماشین شخصی شما برای سفر مهیا نباشد یا تمایل داشته باشید با یک خودرو مدرن‌تر و با امکانات رفاهی بیشتر سفر خود را دلچسب‌تر کنید. یا حتی ممکن است اتومبیل شما سواری باشد اما دوست داشته باشید با خودرویی شاسی بلند سفر کنید تا فضای بیشتری برای سرنشینان و چمدان‌های خود مهیا کنید. در اینصورت بهترین گزینه کرایه ماشین بدون راننده است، آن هم از شرکتی معتبر با خدماتی کامل و قیمتی مناسب.با دریان سفر امید همراه باشید.

اجاره خودرو با راننده در تهران 

اجاره خودرو با راننده در حال حاضر یکی از مهم‌ترین خدمات شرکت‌های اجاره خودرو است. ممکن است در مواقع زیادی علاوه بر اجاره اتومبیل نیاز به یک راننده ماهر هم داشته باشید. در حال حاضر مجموعه‌ی دریان سفر امید در هر شرایط و هر ساعت از شبانه روز آماده‌ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است و پیشرو در زمینه خدمات اجاره خودرو با راننده است.

این مجموعه دارای راننده‌هایی آموزش دیده است که برای شرایط و موقعیت‌های مختلف، برای خدمت‌رسانی به شما توسط مجموعه دریان سفر امید در نظر گرفته شده‌اند. اجاره خودرو دریان سفر امید با در اختیار داشتن بیشترین تعداد خودرو (از این نظر که صاحب خودرو‌ها هستیم) با بالاترین تنوع این قابلیت را دارد که هر خودرویی را با راننده در اختیار مشتریان قرار دهد، از خودروهای ایرانی ارزان قیمت تا مدل‌های بالای پورشه مانند پورشه کاین.

برای اجاره خودرو با راننده در تهران نیاز به ارائه هیچ نوع چک، مدرک و یا حتی سفته نیست. شما می‌توانید خودرو مورد نظرتان را تنها با تماس تلفنی رزرو کنید. حداقل زمان اجاره ماشین با راننده در روز 10 ساعت است. تمامی خودروهای موجود در تهران مدل سال بوده و جزو خودروهای تشریفاتی این مجموعه است. برای اجاره ماشین با راننده بهتر است که یک هفته زودتر ماشین را رزرو کرده اما در صورت نیاز می‌توانید یک روز زودتر هم رزرو خود را انجام دهید.

مزایای اجاره خودرو با راننده در تهران 

در هر شرایط و محیطی قطعا یک راننده‌ی حرفه‌ای به جز خودتان می‌تواند مفید واقع شود و باعث صرفه جویی در وقت شما گردد، حتی وقتی که احساس می‌کنید می‌توانید ساعت‌ها رانندگی کنید، وجود یک راننده می‌تواند باعث آرامش خیال و کاهش استرس‌تان شود.

اجاره خودرو برای خارج از شهر تهران

اجاره خودرو با راننده در طول سفر گزینه ای ایده آل برای راحتی سفر شما است. شما می‌توانید برای خسته نشدن از راه و سفرتان، خودرو مورد نیاز خود را به صورت با راننده اجاره کرده و هزینه های خود را کاهش دهید. اجاره ماشین با راننده برای مسافرت نیازی به هیچ نوع مدرکی نداشته و تمام هزینه ها و خسارت پیش آمده تا پایان اجاره خودرو به عهده راننده شرکت می باشد.

قیمت ها برای خارج از شهر تهران که به صورت دربستی و دراز مدت است توافقی می‌باشد. طبیعتا این هزینه ها برای خودرو‌های گوناگون متفاوت است. می‌توانید پس از اعلام برنامه سفر خود به دفتر مرکزی، قیمت تمام شده و پیش فاکتور آن را دریافت نمایید.

اجاره ماشین های مختلف در تهران 

شرکت دریان سفر امید با بیش از 100 خودرو توانسته جزو 3 رتبه برتر اجاره خودرو باشد. برای اجاره ماشین نیازی نیست شرایط خاصی داشته باشید. با مدارک شناسایی معتبر و احراز مدرک شغلی خود می‌توانید ماشین مورد نیازتان را رنت کنید. خدمات رنت ماشین دریان سفر امید در دو حوزه تشریفاتی و بدون راننده قابل دسترس است.

در واقع شما هر خودوریی را که مد نظر دارید در صورت موجود بودن در لیست ماشین‌ها، می توانید به صورت با راننده و بدون راننده کرایه کنید. قیمت رنت خودرو بر اساس مدل خودرو‌، تعداد روزهای کرایه و اینکه قرارداد رنت خودرو بدون راننده باشد یا قرداد کرایه خودرو با راننده متفاوت است.

اجاره خودرو با راننده در زمان بحرانی

به طور مثال ممکن است شما دچار تصادف با ماشین شخصی خودتان شده باشید و اتومبیلتان نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد و ممکن است در این زمان شرایط روحی مناسبی برای رانندگی نداشته باشید. بنابراین آسان‌ترین راهکار برای شما اجاره ی خودرو با راننده است. اینگونه است که در زمان طی کردن مسیر سفر می‌توانید در صندلی عقب خودرو به استراحت بپردازید و آرامش از دست رفته تان را بدست آورید.

با اجاره اتومبیل همراه با راننده های ماهر از دریان سفر امید این امکان را دارید که هر چه سریع‌تر به مقصد مورد نظرتان برسید. چرا که این افراد بالاترین مهارت‌های رانندگی را فراگرفته اند. با تمام راه ها و جاده ها آشنایی کامل دارند و به تمام مشکلات جاده ای مسلط هستند. در شهر تهران این ویژگی رانندگان دریان سفر امید مهم است و تاثیر به سزایی خواهد داشت. طی کردن نزدیک‌ترین مسیر با بیشترین مهارت باعث سرعت بیشتر در رسیدن به مقصد و در نتیجه به موقع انجام شدن کار‌های مورد نظر مشتریان خواهد شد.

اجاره ماشین بدون راننده در تهران

یافتن یک ماشین اجاره‌ای در تهران کار بسیار ساده ایست، کافی است گوشی موبایل خودتان را بردارید، سایت گوگل را باز کنید و کلمه اجاره ماشین بدون راننده در تهران را جستجو کنید.

همانطور که می‌بینید تعداد بسیار زیادی از شرکت‌ها و موسسات اجاره خودرو در صفحه ظاهر می شود اما نکته مهم اینجاست که کدام شرکت را انتخاب کنیم؟ ارزان ترین؟ بهترین؟ معتبر‌ترین؟ معروف‌ترین؟ انتخاب با شماست اما دریان سفر امید توصیه‌هایی دارد که بهتر است قبل از انتخاب شرکت مورد نظر، آن‌ها را در نظر بگیرید:

  1. حتما از شرکت‌هایی استفاده کنید که دارای مجوز و معتبر هستند.
  2. به هیچ عنوان از افراد حقیقی ماشین بدون راننده اجاره نکنید چرا که ممکن است باعث مشکلات و گرفتاری‌های شدیدی برای شما شود.
  3. قبل از تحویل گرفتن خودرو حتما آن را دقیق بازدید کنید و امکانات ماشین را کامل چک کنید.
  4. شماره موتور و شاسی، پلاک، بیمه ثالث و بدنه. کارت ماشین را مطابقت دهید.
  5. هنگام اجاره خودرو بدون راننده در تهران، شما محدودیتی در تردد به شهر‌های دیگر ندارید و فقط باید سقف کیلومتر روزانه را رعایت کنید.
  6. در صورتی که عازم سفر به تهران هستید، چند روز قبل از حرکت به سمت تهران اتومبیل خود را رزرو کنید.

اجاره خودرو بدون راننده در تهران 

اجاره خودرو بدون راننده در ایران و کشورهای اروپایی یکی از رایج ترین انواع اجاره خودرو است. در اروپا سن راننده برای این نوع اجاره از عواملی موثر است به این صورت که برای شرایط سنی زیر 30 سال یا بالای 65 سال بایستی هزینه‌ اضافه پرداخت شود. نکته مهم اینجاست که باید اسامی تمام افرادی که قرار است با ماشین رانندگی کنند در قرارداد ذکر شود تا همه‌ی این افراد بیمه شوند. در غیر این صورت، اگر حادثه ای رخ بدهد بیمه هیچ مبلغی پرداخت نخواهد کرد.

در کشور‌های اروپایی مردم می‌توانند در هنگام اجاره‌ی خودرو از مرکز همان شرکت، بیمه‌ تکمیلی هم خریداری کنند. در این حالت اگر حادثه ای رخ بدهد شما هیچ گونه مسئولیت مادی نخواهید داشت و بیمه تمامی خسارات را پرداخت خواهد کرد. این نوع اجاره از لحاظ مسافت در اروپا به دو صورت است: نوع اول آن بدون محدودیت است و نوع دومش دارای محدودیت است. به این معناست که شما تا مسافت مشخصی در هر روز می‌توانید رانندگی کنید، کشور آلمان جزء کشورهای پیشرو در این صنعت است و ارزان ترین قیمت‌های اجاره خودرو متعلق به این کشور است.

امروزه درکشور ایران نیز با وجود عدم حمایت دولت در صنعت اجاره ماشین مخصوصا در بخش اجاره خودرو بدون راننده، شاهد پیشرفت‌هایی بوده ایم که به لطف مشتریان عزیزمان روز به روز به شرایط اروپا نزدیک‌تر می‌شویم و می‌توانیم بیش از پیش مراحل کاری را برای شما آسان‌تر نماییم.

اجاره ماشین بدون راننده در تهران و انجام کارهای روزمره

برای بسیاری از ما پیش آمده که بر اثر سانحه یا تصادف مجبور به تعمیر خودرو شده‌ایم، معمولا تعمیر ماشین در تعمیرگاه ممکن است چند روز یا حتی چند هفته زمان ببرد. در چنین شرایطی انجام امور روزمره بسیار مشکل خواهد بود، رفت و آمد در سطح شهر با مترو و اتوبوس‌های همیشه شلوغ، تاکسی‌هایی که معمولا وقتی لازمشان داریم نیستند، هوای برفی یا بارانی همه باعث می‌شود رفاه و آسایش ما در این زمان دچار مشکل شود.

یکی از بهترین راه کارها برای این مشکل اجاره ماشین بدون راننده در تهران است، بسیاری بر این باورند که اجاره خودرو فقط برای مراسم عروسی یا تشریفات یا در مواقع خاص استفاده می‌شود اما در واقع اینطور نیست، شما می‌توانید به راحتی ماشینی ارزان و اقتصادی را اجاره کنید و به راحتی به کارهای روزمره خود بپردازید.

اجاره ماشین بدون راننده در تهران و مزیت های آن

اجاره ماشین در تهران و شهرستان‌ها، با قیمت‌های بسیار مناسب و شرایطی آسان، جزو خدمات برتر دریان سفر امید است. اجاره ماشین ارزان بخشی از ویژگی‌های مهم شرکت دریان سفر امید است. تنها با یک تماس می‌توانید از قیمت اجاره ماشین بدون راننده و شرایط کرایه ماشین در تهران مطلع شوید. شرکت دریان سفر امید در هنگام قرارداد اجاره ماشین‌های بدون راننده خود، برای ضمانت یک فقره چک به مبلغ خودرو، سند مالکیت و مدرک شغلی معتبر از کرایه گیرنده خودرو دریافت می‌کند. مدارک دریافت شده در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می‌شود. کلیه خودروهای شرکت در حد نو بوده و باکیفیت خوبی ارائه می‌شوند و انتظار می‌رود شما هم تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گیرید. رنت ماشین بدون راننده نیز شامل کرایه خارج از شهر و کیلومتر اضافه و ساعت اضافی نیز می‌شود که در هنگام عقد قرارداد تمامی موارد ذکر می‌شود.

قیمت اجاره ماشین در تهران و عوامل تاثیر‌گذار بر روی آن

قیمت اجاره خودرو معمولا بر اساس معیارهای بسیار زیادی تعیین می‌شود، به همین دلیل است که نرخ و تعرفه شرکت‌های کرایه ماشین در بسیاری مواقع با هم متفاوت می‌باشد. ما در این مقاله سعی داریم این معیارها را بررسی نموده و به توضیح آن‌ها بپردازیم. اگر شما هم قصد رنت اتومبیل را دارید برای آگاهی از این موارد تا انتهای این مطلب با ما باشید.

کرایه خودرو بدون راننده در تهران و ارزیابی خودروهای گران قیمت

ممکن است شما تصمیم گرفته باشید یک اتومبیل گران قیمت را خریداری کنید، متاسفانه در ایران امکان تست و ارزیابی کامل خودرو قبل از خرید وجود ندارد و شما مجبور هستید فقط به عکس و فیلم و نظرات دیگران در مورد ماشینی که قصد خرید آن را دارید توجه کنید اما آیا راهکار دیگری وجود دارد؟

بله ناوگان خودرویی دریان سفر امید دارای اکثر خودرو‌های روز دنیا می‌باشد، شما به راحتی می توانید خودروی دلخواه خود را انتخاب کرده، بدون راننده اجاره کنید و به مدت چند روز بطور کامل و دقیق آن را ارزیابی کنید. سرعت خودرو، شتاب، راحتی، فضای کابین، فضای صندوق، امکانات و آپشن‌ها، صدای موتور و هر آن چه که لازم هست را براحتی و طی چند روز بررسی می‌کنید. حالا با اطمینان خاطر می‌توانید خودرو را خریداری کنید.

خدماتی که در بالا به آن اشاره شد، از جمله خدمات پرطرفدار شرکت‌‌های کرایه خودرو هستند، برای لذت بردن از این نوع سواری می‌توانید از بخش اجاره خودرو بدون راننده سایت دریان سفر امید استفاده کنید، در صورت مراجعه به این بخش طیف گسترده‌ای از اتومبیل‌ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بهترین خودرویی که متناسب با نیاز شما باشد فراهم می‌شود و لحظات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. بر این اساس شما می‌توانید از خودرو‌های موجود در موسسه اجاره ماشین دریان سفر امید اعم از انواع ماشین های لوکس، اسپرت، ایرانی و… استفاده کنید. با استفاده از این روش دیگر نگران بازگشت از سفر یا مسیر طی شده نخواهید داشت چرا که شما می‌توانید در هر نقطه که باشید با تحویل دادن خودرو به یکی از شعب ما شادی را برای خود به ارمغان آورید.

مدل و سال ساخت ماشین و تاثیر آن در قیمت اجاره

فرض کنید شما قصد دارید یک ماشین پورشه پانامرا اجاره کنید، در حال حاضر قیمت اجاره روزانه این خودرو حدود 4 تا 6 میلیون تومان است، اما دلیل این اختلاف قیمت چیست؟ یکی از مهم‌ترین دلایل مدل یا سال ساخت خودرو می‌باشد که قطعا تعیین کننده ارزش خودرو و در نتیجه تعرفه اجاره خواهد بود.

حال در نظر بگیرید سال ساخت اتومبیل نیز بین شرکت‌ها یکسان باشد، در نگاه اول شاید فکر کنید شرکتی که قیمت بالاتری پیشنهاد می‌دهد گران فروش و شرکت ارزان تر منصف تر است اما همیشه اینگونه نیست. متاسفانه در صنف اجاره خودرو افراد و شرکت‌هایی هستند که از عدم آگاهی مشتری سوء استفاده می‌کنند و با اعلام قیمت‌های ارزانتر از عرف بازار و ارائه خدمات بسیار ضعیف باعث ایجاد نارضایتی شدید و بعضا دردسر‌های زیادی برای اجاره‌کننده خواهند شد.

برای آگاهی بیشتر شما مشتریان عزیز دریان سفر امید، برخی از این دردسرها را اعلام می‌کنیم:

  • عدم تحویل خودروی مورد نظر در تاریخ و ساعت مشخص، جابجایی با ماشین دیگر و دریافت مبلغ بیشتر.
  • ارائه خودروهای بی کیفیت از نظر فنی و ایجاد مشکلات بسیار مخصوصا در مورد ایمنی سرنشینان در جاده.
  • ارائه خودروهای بی کیفیت از نظر ظاهری و عدم رضایت مشتری از سالم بودن بدنه خودرو
  • عدم استرداد مدارک و مبلغ (بیعانه نقدی) به مشتری در زمان مشخص و اعلام شده.
  • ایجاد محدودیت های خارج از عرف برای اجاره گیرنده.

مقررات و شرایط این نوع از اجاره

مقررات و شرایطی برای اجاره خودرو وجود دارد که 90 درصد آن‌ها بین تمامی شرکت‌ها مشترک است و بعضی از این مقررات در جزئیات متفاوت هستند. به همین دلیل این بخش را برای رفاه شما عزیزان و آسان‌تر شدن پرداخت کرایه خودرو برای شما جمع آوری کرده‌ایم تا به سادگی به پاسخ سوالاتتان دست پیدا کنید.

شرکت اجاره خودرو دریان سفر امید  اتومبیل‌های خود را بدون راننده و با راننده کرایه می دهد، وقتی که افراد خودرو مورد نظر خود را با راننده اجاره می‌کنند احتیاجی نیست که سند یا ودیعه ای را به عنوان ضمانت در موسسه بگذارند. ولی مشتریانی که هدف آن‌ها اجاره خودرو بدون راننده است، ملزم هستند که بر طبق قوانین اجاره خودرو بدون راننده شرکت دریان سفر امید ضمانتی که احتیاج است را به شرکت بسپارند. موارد و مدارک مورد نیاز برای ضمانت شرکت ما، برای اجاره خودرو بدون راننده بسیار راحت و برای تمام افراد جامعه در هر موقعیتی امکان پذیر است.

سخن پایانی

با توجه به تمام مواردی که اشاره شد، برای اجاره ماشین شما باید به شرکتی مراجعه کنید که از همه نظر معتبر باشد. همچنین در طول سفر پاسخگو و پشتیبان شما باشد. شرکت دریان سفر امید در تمام مدت زمان سفر پاسخگوی شماست و سفری آسوده را برای شما و عزیزانتان رقم می‌زند.

سوالات متداول اجاره خودرو تهران

ما به تمام دغدغه‌های مشتریان خود گوش می‌دهیم و با توجه به نیازتان خدمات خود را ارائه خواهیم داد.

هر فردی با توجه به میزان بودجه، نیاز و دیگر فاکتورهای که دارد یک اتومبیل کرایه خواهد کرد اما خیلی از افراد واقعا نمی‌دانند کدام خودرو می‌تواند برایشان بهتر باشد اگر با این موضوع مشکل دارید ابتدا سوالات متداول را مطالعه کنید و بعد با کارشناسان موسسه تماس بگیرید تا با توجه به تجربه کافی که داریم بهترین گزینه را به شما معرفی کنیم.

• اجاره خودرو یعنی چه؟

کرایه اتومبیل یا همان رنت خودرو یعنی شما ماشین یک شخص دیگر را همانند یک خانه اجاره کنید و یک مبلغ به عنوان ودیعه ( رهن) و مبلغی را هم برای اجاره به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه به مالک خودرو بپردازید.

• آیا خودرو های اجاره‌ای بیمه‌نامه دارند؟

بله تمامی خودروهای موسسه دریان سفر امید دارای بیمه نامه شخص ثالث و بدنه هستند بنابراین نگران این موضوع نباشید اما حتما از سلامت خودتان و خودرو مراقبت کنید.

• آیا امکان اجاره خودرو برای خارج از تهران وجود دارد؟

خدمات دریان سفر امید معمولا شامل استان تهران است اما در صورت توافق موسسه با مستاجر می‌توان با آن خارج از تهران هم رفت که حتما باید قبل از اجاره درباره آن مذاکره شود.

ولی اجاره خودرو در شهرستان‌ها در حال حاضر کاملا به مشتریان خاص محدود می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر شما می‌توانید از کارشناسان ما سوالات خود را بپرسید.

• محدودیت کیلومتر مجاز در اجاره خودرو یعنی چه؟

ما برای هر اتومبیل یک کیلومتر مجاز داریم که شما در پایان اجاره، نباید از کیلومتر مجازی که در قرار داد ذکر شده است بیشتر رانندگی کرده باشید.

 در صورت گذراندن بیش از حد مجاز، هزینه کیلومتر مازاد از مستاجر گرفته خواهد شد.

• اجاره خودرو چه مزایایی نسبت آژانس یا اسنپ دارد؟

خب این سوالی است که بسیاری از مواقع از ما پرسیده شده است! پاسخ این سوال بسیار ساده است در اجاره خودرو شما مالک خودرو هستید اما در زمان اجاره اسنپ شما یک مسافر محسوب می‌شوید.

• چه نوع خودروهایی در موسسه وجود دارد؟

تقریبا کلیه اتومبیل‌های همه پسند در موسسه موجود هستند که شامل: برند‌هایی مانند مازراتی، پورشه، بنز، بی ام و، تویوتا، هیوندای، لکسوس، کیا، مزدا ، پژو و خودروهای دیگر  هستند که شما می‌توانید در لیست قیمت کرایه خودروها آن‌ها را مشاهده کنید.

• چگونه خودرو را از موسسه اجاره کنیم؟

برای اینکار کافیست شما با کارشناس ما تماس بگیرید و بعد از کسب اطلاع از موجود بودن ماشین آن را رزرو کرده و بعد برای اجاره به شرکت دریان سفر امید بیایید یا از شرکت بخواهید تا کارشناس تحویل خودرو را به محل شما اعزام کند.

بعد از دریافت مدارک مورد نیاز، دریافت ودیعه و عقد قرار‌داد خودرو به شما تحویل داده خواهد شد.

• حداقل چند روز باید خودرو اجاره کنیم؟

در موسسه دریان سفر امید سه نوع پرداخت اجاره را می‌توانید انتخاب کنید.

1- اجاره خودرو روزانه

2- اجاره ماشین هفتگی

3- کرایه ماشین ماهانه

اما حداقل باید 3 روز خودرو را اجاره کنید.

• چه نکاتی باید در زمان اجاره ماشین رعایت کنیم؟

حتما این نکات را در اجاره اتومبیل انجام دهید تا خیالتان از همه بابت راحت باشد.
حتما از معتبر بودن شرکت مطمئن شوید.
حتما سند ماشین یا وکالت کرایه اتومبیل از مالک را بررسی کنید.
بدون قرار داد و رسید، خودرو اجاره نکنید!
نکته مهم: در زمان تحویل حتما از خودرو فیلم‌برداری کنید و در آن تاریخ، ساعت را اعلام کنید.
در زمان ارائه چک و سفته آن را در وجه خسارات احتمالی امضا کنید نه در وجه شرکت.

تماس با ما