مراسم و مجالس

یکی دیگر از خدمات حمل و نقل مسافر می تواند بصورت جابجایی مسافرین در مراسم و مجالسی از قبیل جشن‌ها و ترحیم و حضور در مناسبات مربوط به ختم، تدفین، تشییع و خاکسپاری با اجاره و کرایه دربستی خودروهای انفرادی و گروهی از قبیل اتوبوس، مینی بوس، ون و سواری انجام گیرد. بسیاری از مردم در زمان مرگ یا فوت اقوام و افرادی از اهالی خانواده دچار سردرگمی در نحوه جابجایی و انتقال میهمانانی که به مراسم ترحیم دعوت نموده‌اند، می‌شوند. در اینجا می‌توانیم به شما بگوئیم که هیچگونه دغدغه و نگرانی از بابت تهیه به موقع و با کیفیت و قیمت مناسب خودروهای دربستی جهت انتقال مدعوین خود نباشید؛ زیرا شرکت دریان سفر امید با قیمت‌های متناسب و شرایط ویژه این خدمات را برای شما عرضه می دارد.

برنامه ریزی برای مراسم ترحیم و ارائه خدمات با کیفیت برای خانواده مرحوم همیشه از سخت ترین چالش‌های افراد بوده است. در تهران و دیگر شهرهای بزرگ که تعداد زیادی از افراد جهت شرکت در اینگونه مراسم و مجالس دعوت می‌شوند، این شرکت از خودروهای گروهی نظیر اتوبوس‌های شهری مانند واحد گشت و نیز اتوبوس‌ها و میدل باس‌های بین شهری ویژه و وی آی پی (VIP)  و همچنین مینی بوس‌های متنوع جهت انجام این سرویس‌های استفاده نموده و با بهترین کیفیت و رانندگان مجرب و با تجربه به ارائه خدمات حمل و نقل در قالب دربستی و قراردادهای کوتاه مدت و بلند مدت اقدام می‌نماید.

در این سرویس‌ها ایاب و ذهاب به مکان‌هایی نظیر بهشت زهرا، بهشت سکینه، بهشت معصومه، قبرستان ارامنه و همچنین دیگر اماکن متبرکه، و قبرستان‌ها و مقبره‌های مختلف در شهرهای گوناگون انجام می شود. خدماتی نظیر انتقال میهمانان به تالارها و سالن‌های پذیرائی و رستوران‌های غذاخوری جهت صرف غذا و در ادامه انتقال ایشان به مساجد موجود در شهر و حاشیه شهرها، از جمله مواردی است که شرکت دریان سفر امید به مشتریان خود ارائه می دهد.

برای حمل و نقل و جابجایی خانواده و همراهان فرد تازه درگذشته بهترین گزینه اجاره اتوبوس دربستی بهشت زهرا است که به راحتی تعداد زیادی از افراد را از هر نقطه تهران برای مراسم خاکسپاری به سمت بهشت زهرا جابجا می‌کند. اجاره اتوبوس دربستی برای رفت و برگشت بهشت زهرا به صورت دسته جمعی راهکاری است که از گذشته مورد استفاده شهروندان تهرانی قرار می‌گرفته است. به همین منظور سرویس اجاره اتوبوس بهشت زهرا استفاده می‌شود که با یک تماس می‌توان این سرویس را رزرو کرد تا برای عزاداران عزیز مشکل رفت و آمد پیش نیاید.

شما می‌توانید به راحتی و با یک تماس تلفنی هماهنگی‌های لازم برای اعزام اتوبوس درون شهری به هر مبدأ در شهر تهران را انجام دهید. اتوبوس‌های شرکت دریان سفر امید آمادگی حمل مسافر از هر نقطه شهر تهران تا بهشت زهرا و بالعکس را دارند.

دریان سفر امید با توجه شرایط ویژه مشتریان خود همیشه آماده همکاری و مساعدت بوده است، به همین دلیل شرایط ویژه‌ای برای سرویس رفت و برگشت بهشت زهرا و مراسم خاکسپاری در نظر گرفته است تا مشتریان محترم ما علاوه بر اندوه درگذشت عزیزشان،‌ اندوه مضاعفی در خاطر نداشته باشند. در نظر داشته باشید که خودروهایی که برای سرویس دربستی بهشت زهرا توسط شرکت دریان سفر امید بکار گرفته می شوند، از صندلی های راحت و دیگر امکانات رفاهی برخوردار هستند که همین موضوع باعث شده تا بستگان مرحوم رضایت کاملی از ایاب و ذهاب خود به بهشت زهرا داشته باشند.

مشتریانی که سابقه استفاده از خدمات ما را دارند مزیت‌های زیادی را نسبت به سرویس‌های مشابه تجربه کرده‌اند. استفاده از اتوبوس‌های جدید، به روز و تمیز در کنار کادر ناوگان مجرب رانندگان که از لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای مورد بررسی قرار گرفته‌اند، همگی باعث می‌شود که خاطره خوشی از شرکت دریان سفر امید در ذهن مشتریان ما به یادگار بماند و برای عزیزان عزادار توجه ویژه‌ای به خدمات ایاب و ذهاب بهشت زهرا می‌شود. قیمت گذاری سرویس‌های رفت و برگشت بهشت زهرا به دلیل داشتن شرایط ویژه و دخیل بودن عوامل زیاد به سهولت انجام نمی‌پذیرد، اما برای رفاه حال شما تنها با یک تماس و گرفتن مشاوره رایگان سرویس خود را رزرو کنید.

انواع اتوبوس ها با ظرفیت های حدود ۴۰ نفر (اتوبوس وی آی پی، بین شهری و شهری) مینی بوس، میدل باس، ون و حتی سواری و تاکسی از وسایل نقلیه ای هستند که با توجه به تعداد میهمانان و هم چنین در نظر گرفتن میزان هزینه کرد هر یک می توان از آنها استفاده نمود.

اتوبوس دربستی واحد گشت یا شرکت واحد سالهاست در زمینه حمل و نقل شهری و بین شهری فعالیت می کند. می توان گفت بیشترین استفاده از اجاره اتوبوس واحد گشت برای رفت و آمد میهمانان جهت ایاب ذهاب بهشت زهرا و مراسم خاکسپاری می باشد. آمارها نشان می دهد که بیشترین استفاده از اتوبوس‌های دربستی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برای حمل و نقل اقوام تازه متوفی و ایاب و ذهاب بهشت زهرا استفاده می‌شود. کرایه اتوبوس دربستی ارزان قیمت برای مراسم ترحیم با ارائه اتوبوس های تمیز و پیشرفته و با راننده های مجرب یکی دیگر از خدمات ما محسوب می شود.

وقتی از خدمات شرکت دریان سفر امید استفاده می کنید، برای ایاب ذهاب نگرانی و دغدغه ای نداشته باشید و زیرا که تمامی میهمانان و خانواده شخص مرحوم به سریعترین و مطمئن ترین شکل ممکن به بهشت زهرا و محل خاکسپاری انتقال داده می شوند. همچنین پس از اتمام مراسم خاکسپاری اتوبوس های این شرکت برای بهشت زهرا مجددا میهمانان را به مبدأ و یا رستوران مد نظر شما منتقل می‌کنند.

از دیگر خدمات حمل و نقل مربوط به مجالس جشن بخصوص مراسم عروسی و خودروی مناسب جهت ماشین عروس است. شب عروسی برای عروس و داماد یکی از رویایی ترین شبهای زندگی می باشد که برای برگزاری یک جشن عروسی مجلل و لوکس یکی از نیازها داشتن یک ماشین عروس لوکس و لاکچری می باشد. اجاره ماشین عروس، متقاضیان بسیار زیادی دارد. شما می توانید در زیباترین روز زندگی تان از خدمات کرایه ماشین عروس شرکت دریان سفر امید بهره مند شوید. اجاره ماشین عروس به دو صورت با راننده و بدون راننده خدمات رسانی می شود. ماشین عروس های اجاره ای این شرکت شامل خودروهای اقتصادی، لوکس، شاسی بلند و کروک می باشد.

به طور کلی سوار شدن بر زیباترین مرکب خوشبختی (یک ماشین عروس لوکس و لاکچری) آرزوی تمام زوج ها می باشد، بنابراین بسیاری از زوج‌های جوان به داشتن ماشین عروس گران قیمت و مدرن علاقه نشان می دهند. برای داشتن یک ماشین عروس لوکس و لاکچری حتما نیاز به خرید آن نیست؛ بلکه می توان ماشین عروس را برای مدت زمانی که مورد نیاز می باشد از شرکت های اجاره خودرو، مانند شرکت دریان سفر امید اجاره کرد.

قطعا یکی از مهمترین مراسم های زندگی هر شخص جشن عروسی او می باشد. به جرات می توان گفت ماشین عروس یکی از عوامل تاثیر گذار در برگزاری یک مراسم زیبا و کامل است، خودرویی که عروس و داماد سوار آن می شوند، از بین تمام امکانات فراهم شده بیشتر برای میهمانان نمایان خواهد بود. برای این گونه مراسم ها اجاره خودروی بدون راننده و انتخاب ماشینی لوکس و مجلل میتواند انتخاب مناسبی برای ماشین عروس باشد.

برای زوج‌های جوان امری بسیار آسانی است، اما بسیاری از خانواده‌ها شرایط اجاره خودروی دربستی را به ‌درستی ندانسته و از همین جهت دچار مشکل می‌شوند. خرید خودرو امری مطلوب و دلچسب است که حمل و نقل را به امری آسان تبدیل می‌کند، ولی با توجه به آنکه زوج‌های جوان در ابتدای زندگی ممکن است دچار مشکلات و فراز و نشیب‌های مالی شوند، خرید خودرو تشریفاتی آن‌ها را به دردسر خواهد انداخت. بطور معمول در شب عروسی که یکی از مهمترین شب‌های زندگی هر انسانی تلقی می‌شود و تمامی میهمان‌ها در باشکوه ترین حالت ممکن آماده مراسم می‌شوند؛

جهت رزرو و دریافت خدمات مربوط به اجاره خورو جهت مراسم ترحیم، ختم، خاکسپاری و نیز مجالس جشن و کرایه ماشین عروس و جابجایی میهمانهای خود می توانید درخواست خود را در وبسایت شرکت دریان سفر امید ثبت نموده و منتظر تماس جهت هماهنگی از سوی کارشناسان ما باشید.

خدماتی که شرکت دریان سفر امید جهت مشتریان خود برای اجاره ماشین عروس و امور تشریفاتی آن در نظر گرفته است به شرح ذیل است :

  • اجاره ماشین عروس بدون راننده و با راننده تشریفاتی
  • خودروهای تمیز و در حد صفر کیلومتر
  • تحویل خودرو در محل مشتری
  • امکان رزرو خودرو به صورت ساعتی و روزانه
  • رزرو خودرو 24 ساعته در 7 روز هفته
  • رانندگان با ظاهری آراسته و یونیفرم مخصوص
  • رانندگان اموزش دیده و مسلط به اصول تشریفات
  • ارائه فاکتور رسمی
  • بدون هزینه های مازاد و پنهان

جهت اجاره ماشین عروس از شرکت دریان سفر امید به نکات و توضیحات و شرایط زیر توجه نمائید :

  • نرخ های اجاره ماشین عروس برای 15 ساعت از ساعت 9 صبح تا 12 شب در طول روز میباشد؛ که به ازای هر ساعت مازاد قبل از ساعت 9 صبح و بعد از ساعت 12شب، مبلغ هرساعت محاسبه خواهد شد.
  • درصورت خارج شدن از محدوده شهری تهران بر اساس نرخ مصوب شامل مبلغ هزینه خروج از تهران می باشد.
  • در صورت اجاره خودرو عروس با راننده، نیازی به ارائه چک ضمانت نمی باشد و کلیه مسئولیت ماشین عروس به عهده راننده این مجموعه می باشد.
  • در صورت کرایه ماشین عروس بدون راننده، بابت ضمانت یک فقره چک به ارزش خودرو دریافت می گردد.
  • در صورت اجاره ماشین عروس بدون راننده، نماینده این مجموعه پس از تحویل خودرو عروس تا پایان مراسم در خودرو دیگری همراه شما خواهد بود و پس از اتمام مراسم همزمان با تحویل اتومبیل، چک ضمانت را عودت می دهند.

در صفحه اینستاگرام شرکت دریان سفر امید از جدیدترین رویدادها مطلع شوید و با ما همراه باشید.

(جهت دریافت خدمات حمل و نقل جهت مراسم ترحیم و اجاره ماشین عروس با ما تماس حاصل نمائید.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما