انتقال پایانه ها

یکی از خدمات اصلی در حوزه حمل و نقل انتقال مسافرین به پایانه‌های مسافری از جمله فرودگاه، ایستگاه راه آهن، بنادر دریائی، ترمینال‌های اتوبوسرانی می باشد. این خدمت در ایران تحت عناوین ترانسفر فرودگاهی شناخته می‌شود. لذا ما در این نوشته بجای انتقال پایانه‌ها از ترانسفر فرودگاهی نام می بریم. از جمله وسایل نقلیه‌ای که در انتقال یا ترانسفر به پایانه‌ها کاربرد بسیار زیادی دارد اتوبوس، میدل باس، مینی بوس، ون و سواری است. در واقع ترانسفر فرودگاهی در بیشتر کشورها وجود دارد. انتقال پایانه، به خدماتی می گویند که به انتقال مسافر از پایانه به مقصد و یا از هتل و منزل به پایانه کمک می‌کند. ترانسفر فرودگاهی یکی از مهم‌ترین مشاغل جهانی است که شرکت‌های معتبر، آن را ارائه می دهند. در ایران نیز چند سالی است که ترانسفر فرودگاهی توسط شرکت‌های معتبر ارائه می شود. برای مسافری که از راه می‌رسد و آشنایی با ایران ندارد، ترانسفر فرودگاهی آسودگی خیال را به همراه دارد.

انتقال پایانه‌ها یا ترانسفر فرودگاهی به انجام روال رفت و برگشت مسافرین و مهمانان از مبدا به پایانه مسافری مانند فرودگاه یا از پایانه مسافری به مقصد را شامل می‌شود. سامانه ترانسفر فرودگاهی یکی از خدمات نوین و دارای ارزش افزوده‌ای است که  به صورت خاص به مسافران و مشتریان اجاره خودرو در شرکت دریان سفر امید ارائه می‌شود. این خدمات شامل ارائه خدمات کرایه اتومبیل‌های تشریفاتی به همراه راننده مجرب جهت انتقال مشتریان از فرودگاه به شهرهای مختلف است.

برخی از رانندگان انتقال پایانه و یا ترانسفر فرودگاهی، مسلط به زبان انگلیسی و چندین زبان رایج دیگر هستند. مسافر غیر ایرانی که به تازگی وارد ایران شده است می‌تواند سوالات خود را درباره ایران و ایرانی‌ها بپرسد. راننده با آگاهی کامل، توضیحات مناسبی را ارائه می دهد. چه بهتر که از همین بدو ورود، مسافر با فردی صحبت کند که علاوه بر احترامی که به او می گذارد، صحبت‌های دوستانه‌ای هم با او داشته باشد.

خودروهای ترانسفر پایانه‌ها یا انتقال فرودگاهی، انواع گوناگونی دارند اما همگی در بهترین مدل‌ها و کیفیت ارائه می شوند. اگر مهمان ویژه‌ای دارید که وارد ایران شده است، با لوکس ترین خودروها، از وی استقبال کنید و تا مقصد با ترانسفر، همراهی‌اش کنید.

بعد از انتخاب محل اقامت یا هتل مورد نظرتان در مقصد سفر، نوبت انتخاب انتقال یا ترانسفر فرودگاهی است. ترانسفر فرودگاهی به شما کمک خواهد کرد تا از فرودگاه با خیالی راحت به محل اقامتتان برسید. البته شما می‌توانید برای برگشت از هتل به فرودگاه نیز از خدمات ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید.

ترانسفر فرودگاهی به معنای جابجایی مسافر از فرودگاه به محل اقامت یا هتل با وسیله نقلیه است. ترانسفر خدماتی است که برای رفع دغدغه مسیریابی مسافر، سردرگمی و پیشگیری از اتلاف زمان عرضه می‌شود. ترانسفرها به دو صورت رایگان و غیر رایگان هستند. در ترانسفر غیر رایگان بطور معمول از خوردهای لوکس‌تر استفاده می‌شود. ترانسفر فرودگاهی از فرودگاه به هتل و از هتل به فرودگاه به مسافران و گردشگران خدمات می‌دهد.

تصور کنید برای اولین بار به شهری سفر کرده‌اید و هتل محل اقامت‌‌ شما از فرودگاه فاصله به نسبت دوری دارد، سردرگمی در فرودگاه برای گرفتن تاکسی با قیمت مناسب، پیدا کردن نزدیک‌ترین مسیر به هتل محل اقامت از نگرانی‌های شما در سفر محسوب می‌شود. اما اگر همانطور که گفته شد، از شرکت دریان سفر امید خدمات ترانسفر فرودگاهی را دریافت کنید با خیالی آسوده پس از رسیدن به مقصد به محوطه فرودگاه رفته ترانسفر به استقبال شما آمده و به‌راحتی شما را به هتل می‌رساند. ترانسفرها بطور معمول به صورت گروهی از طرف مجریان گشت و تور انجام می‌شود و توجه داشته باشید که با استفاده از خدمات ترانسفر فرودگاهی از هتل به فرودگاه یا ایستگاه راه آهن دیگر نگران جا ماندن از پرواز خود نباشید. رانندگان ترانسفر شما را از محل اقامت‌تان خیلی زود به فرودگاه می‌رسانند.

ترانسفر فرودگاهی یا انتقال پایانه یک شغل مسافرتی جهانی است که به وسیله شرکت‌های معتبر ارائه می‌شود و به نقل و انتقال مسافران بین فرودگاه یا ایستگاه راه آهن و یا اسکله بندری و مقاصد خاص مانند هتل، محل اقامت مسافران و… گفته می‌شود. در ایران، در طی چند سال اخیر استفاده از این خدمات اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. شرکت دریان سفر امید با ارائه انواع خودروهای ویژه و تشریفاتی امکان استفاده از خدمات ترانسفر فرودگاهی را برای مسافرانی که به تازگی به کشور وارد شده‌اند و یا قصد خروج از آن را دارند فراهم می‌کند. در هر حالتی که قصد سفرهای هوائی را داشته باشید، می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید. ترانسفر فرودگاهی به انتقال مسافر بین فرودگاه و هر مکان دیگری که مسافر بخواهد، گفته می‌شود. در واقع انتقال مسافر از خانه یا محل اقامت به فرودگاه اختصاص می‌یابد. برای ترانسفر فرودگاهی می‌توانید از انواع خودروهای سواری و یا گروهی مانند مینی بوس و ون استفاده کنید و به محض خروج مسافر خود از فرودگاه یا ایستگاه راه آهن، انتقال ویژه‌ای برای او تدارک ببینید.

هزینه انتقال پایانه‌ها یا ترانسفر فرودگاهی بسته به نوع خودرو و امکاناتی که انتخاب می‌کنید، بسیار متنوع است. ترانسفر فرودگاهی ارزان قیمت و گران قیمت هر دو در لیست قیمت خدمات شرکت وجود دارد، برای اطلاع از قیمت‌ها تنها کافی است لیست قیمت و تعرفه خدمات شرکت را مطالعه نمایید.

با استفاده از ترانسفر فرودگاهی، با خیال راحت و بدون نگرانی از دیر رسیدن به پرواز وارد فرودگاه خواهید شد. از طرف دیگر در صورتی‌ که تازه به کشور وارد شده‌اید، با استفاده از خدمات شرکت دریان سفر امید بدون نگرانی و با رفع خستگی به خانه یا محل اقامت خود خواهید رفت. یکی دیگر از مزیت‌های ترانسفر فرودگاهی این است که اگر به شهری رفته‌اید که هتل‌‌های آن را نمی‌شناسید، با استفاده از ترانسفر فرودگاهی به راحتی به مقصد خود خواهید رسید.

اگر از ترانسفر فرودگاهی برای استقبال و بدرقه مهمانان خود استفاده می‌کنید، یک احترام ویژه برای مهمان‌تان می‌باشد؛ چرا که برای شما اهمیت دارد. ممکن است در شهری دیگر قرار کاری مهمی داشته باشید که برای آن به یک خودروی ویژه، لوکس و تشریفاتی نیاز دارید. در روزهای شلوغ پیدا کردن پارکینگ در فرودگاه کار ساده‌ای نیست و علاوه‌ بر آن نمی‌توان زیاد به امنیت پارکینگ‌های فرودگاهی اطمینان داشت.

در ایران شهرهائی زیادی دارای فرودگاه هستند، و این فرودگاه ها بطور معمول در داخل شهر و یا نزدیکی حومه شهر ها واقع شده است؛ ولی شهر تهران دارای 2 فرودگاه اصلی می باشد که فرودگاه مهرآباد در داخل شهر و فرودگاه امام خمینی در حدود 30 کیلومتری شهر تهران قرار دارد، لذا رفت و آمد به فرودگاه امام خمینی با چالش های متفاوتی روبرو است. به جهت بعد مسافت، تعرفه های ترانسفر فرودگاه امام با فرودگاه مهرآباد متفاوت بوده و مسافرین هزینه بیشتری را برای انتقال می پردازند.

البته در نزدیکی فرودگاه امام خمینی دو هتل برای اسکان مسافرینی که قصد ورود به شهر تهران را ندارند و یا کادر پروازی دیگر کشورها در نظر گرفته شده است. فرودگاه امام خمینی رفت و آمدهای بین المللی بسیاری را شامل می‌شود و به همین خاطر بار ترافیک بسیاری دارد؛ اما برای رفت و آمد به این فرودگاه با توجه به نوع مسافرت، روش‌های متفاوتی برای نقل و انتقال وجود دارد.

شرکت دریان سفر امید خدمات ویژه ای جهت ترانسفر فرودگاهی و یا انتقال به ایستگاه های راه آهن و یا اسکله های بنادر دریایی و همچنین انتقال به پایانه های مرزی و اتوبوسرانی در داخل شهر و خارج شهر های در نظر گرفته است که شما می توانید جهت اطلاع از نحوه اجرا و تعرفه هزینه های این جابجایی ها با کارشناسان شرکت دریان سفر امید تماس حاصل نموده و راهنمایی بگیرید.

انتقال به پایانه های از نظر اجرا و نیز پرداخت هزینه های آن به چند قسمت تقسیم می گردد :

  • انتقال بصورت انفرادی درخواست شده و توسط خودروهای سواری و یا ون های ویژه انجام می شود. و هزینه های آن بصورت مسقیم بعهده شخص سرویس گیرنده است.
  • انتقال بصورت گروهی توسط تورگردانان و یا هتل ها و مکان های اقامتی درخواست می گردد، و انتقال توسط خودروهای انفرادی و گروهی انجام شده و هزینه های آن در قالب هزینه تور و گشت محاسبه می گردد.

در صورت نیاز و غیر ایرانی بودن ملیت مسافران شرکت دریان سفر امید آمادگی دارد جهت استقبال و بدرقه فرودگاهی از رانندگان آشنا به زبان های خارجی بخصوص انگلیسی زبان استفاده نماید. پس کافی است در زمان درخواست خود ملیت مسافرین را به اطلاع کارشناسان ما برسانید. مسافران عزیز برای اجاره خودرو جهت انتقال از فرودگاه یا به فرودگاه، قبل از سفر خود از طریق تماس تلفنی و یا واتساپ شرکت اقدام به رزرو خودرو نموده و از بابت حمل و نقل خیالتان راحت باشد.

در زمان هایی که انتقال و یا ترانسفر در قالب گشت و تور انجام می گیرد، بطور معمول راهنمایان گردشگری به همراه راننده و خودرو در مکان ترانسفر حاضر شده و در استقبال و یا بدرقه مسافرین رانندگان را یاری نموده و مشکلات ناشی از عدم آشنائی مسافران از شهرهای سفر را برطرف می سازند و اغلب آژانس ها و شرکت های مسافرتی و گردشگری همراه با گردشگران، افرادی را برای کنترل و هدایت مسافران مد نظر می گیرند. این افراد برای جابجایی و حمل و نقل آسان تر و بدون اتلاف وقت و جلوگیری از سردرگمی در زمان انتقال بکار گرفته می شوند.

به این نکته باید توجه نمود که در همه فرودگاه ها و یا ایستگاه های راه آهن و همینطور اسکله های دریایی در بنادر و نیز ترمینال های مسافری و اتوبوسرانی، خودروهایی تحت عنوان تاکسی فرودگاه یا ترمینال بصورت سواری و یا ون وجود دارد که به محض خروج مسافرین از پایانه کار انتقال آنها را به مقاصدشان بر عهده دارند. اما در صورت عدم آشنایی مسافر و یا گروه مسافران با کشور و یا شهر مقصد بهتر است جهت ترانسفر و انتقال آنها از قبل با هتل و یا شرکت های حمل و نقل هماهنگی نموده و درخواست خودرو مناسب بنمایند. بسیاری از هتل ها دارای خدمات استقبال و بدرقه رایگان بوده و یا با پرداخت هزینه ناچیز می توان از این سرویس ها استفاده نمود. البته جهت گروه های بزرگ با تعداد نفرات بالا که بصورت تورهای دسته جمعی سفر می کنند، شرکت های مسافرتی و گردشگری، پیش بینی این خدمات را از طریق هماهنگی با موسسات حمل و نقل همچون شرکت دریان سفر امید انجام داده و این خدمات در قالب بسته های سفر صورت می گیرد.

شما می‌توانید با پرداخت هزینه از خدمات تشریفاتی CIP بهره مند شوید. با خرید CIP سالن ورودی شما از سایر مسافران جدا خواهد بود و تمام کارهای شما نظیر بررسی گذرنامه و حمل بارها را کارمندان CIP انجام خواهند داد. به علاوه با خودرو اختصاصی تا کنار هواپیما، قطار و یا کشتی نیز بدرقه خواهید شد. این خدمات بیشتر مناسب مسافرانی است که مجبور هستند بیش از 8 ساعت را در فرودگاه سپری کنند. در این حالت پرداخت هزینه بیشتر به آنها سوئیتی برای استراحت داده می‌شود. CIP یک سالن نیز دارد که در آن انواع دسر و نوشیدنی مانند چای و قهره و … به صورت رایگان ارائه می‌شود. حتی با توجه به ساعت پرواز مسافران به آنها وعده های غذائی از جمله صبحانه، ناهار و شام نیز داده می‌شود.

در صفحه اینستاگرام شرکت دریان سفر امید از جدیدترین رویدادها مطلع شوید و با ما همراه باشید.

(جهت دریافت خدمات مربوط به ترانسفر فرودگاهی یا انتقال پایانه ها با ما تماس حاصل نمائید.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما