اجاره اتوبوس دربستی

در این مطلب میخواهیم در مورد اجاره اتوبوس دربستی اطلاعاتی کسب کنیم و در مورد آن توضیحاتی ارائه خواهیم داد.سفر کردن با اتوبوس نسبت به سایر وسایل حمل و نقل عمومی کم هزینه تر است و به همین دلیل است که از گذشته تا به امروز از اتوبوس برای مسافت های طولانی یا کوتاه استفاده شده است.

همچنین اتوبوس به خاطر ظرفیت تعداد بالای مسافر برای مسافرت های خانوادگی و دسته جمعی بسیار مناسب و لذت بخش است، لذت سفر دسته جمعی تا سال های سال در خاطره ها خواهد ماند زیرا جدا از رسیدن به مقصد، همسفر بودن با اعضای خانواده یا فامیل درون اتوبوس خالی از لطف نیست. لطفا تا پایان مطلب را مطالعه کنید زیرا سعی کرده ایم نکات لازم در مورد اجاره اتوبوس دربستی را جمع آوری کنیم و امیدواریم خواندن این مطلب برایتان مفید باشد.

اجاره اتوبوس برای تور

با توجه به مشغله زیاد افراد و فشار کاری بالا و نداشتن مرخصی بازار تورهای اقتصادی و کم هزینه یک روزه یا چند روزه آخر هفته را حسابی داغ کرده است. بسیاری از آژانس های مسافرتی با توجه به گرانی سرسام آور بلیت های هواپیما برای سفر های داخلی و خارجی و کاهش توان مالی مردم به سمت برگزاری تور های یک یا چند روزه در مسافت های نه چندان دور نسبت به تهران رفته اند مانند کویر های اطراف اصفهان و کاشان، جنگل ها و مراتع شمال، غارهای دیدنی سمنان و... . به این صورت که با اجاره اتوبوس برای حمل و نقل مسافران و حضور تور لیدری مجرب به برگزاری تور های پایان هفته میپردازند. به دلیل هزینه پایین اجاره اتوبوس و به طبع کاهش هزینه نهایی تور استقبال مردم از این دست برنامه ها زیاد بوده و باعث داغ شدن بازار اجاره اتوبوس برای تورهای اقتصادی شده است. این دست سفرها مزیت های مخصوص به خودش را دارد مثلا: تاثیر مستقیمی در کاهش ترافیک جاده ای دارد چرا که اجاره اتوبوس باعث کاهش استفاده از خودروهای شخصی می‌‌شود. از طرف دیگر به کمتر شدن آلودگی هوا کمک میکند و از طرفی بخاطر اقتصادی بودنش بازار گردشگری و سفر را زنده نگه میدارد و  در آخر به طور غیرمستقیم به اقتصاد مقاصد گردشگری که در این نوع سفرها اکثرا روستایی هستند کمک میکند.

اجاره اتوبوس دربستی

کرایه اتوبوس وی آی پی

امروزه اتوبوس ها با توجه به پیشرفت های اتفاق افتاده در صنعت حمل و نقل دارای انواع بسیار متفاوتی هستند و مردم با توجه به نیاز خود نوعی را برای جا به جایی انتخاب میکنند. کرایه اتوبوس های وی آی پی با قیمت بالاتر در مقابل راحتی و آسایش بیشتر، مشتریان مخصوص به خودش را دارد. اگر برای شما سوال است که چرا کرایه اتوبوس های وی آی پی قیمت بالاتری دارد باید بدانید که بخش زیادی از آن بابت جدیدتر بودن تکنولوژِی به کار رفته و راحتی صندلی ها در این نوع اتوبوس هاست که باعث افزایش کرایه این مدل شده است. از جمله امكانات قابل توجهي كه كرايه اتوبوس هاي وي آي پي را محبوب كرده ميتوان به سيستم گرمايش و سرمايش حرفه اي، مانيتور و تلويزيون اختصاصي براي هر يك از جايگاه‌ها، صندلي هاي مناسب براي خواب و استراحت و... اشاره كرد. به هیچ عنوان فاکتور راحت تر بودن صندلی ها را دست کم نگیرید چرا که در مسافت های طولانی وجود صندلی های راحت و مناسب تا حد بسیار قابل توجهی از خستگی مسیر کم میکند و باعث میشود در مقصد انرژی بیشتری برای گشت و گذار داشته باشید. برای همین است که آژانس ها مسافرتي و مردم برای اکثر تورهای دور و نزدیک اجاره اتوبوس وی آی پی را  در عین گران‌تر بودن ترجیح می‌دهند چرا که از دید آن‌ها خستگی کمتر و راحتی بيشتر به نسبت قيمت نه چندان بالاتر در مقايسه با  انواع ديگر اتوبوس‌ها ارزشش را دارد.

اجاره اتوبوس بین شهری

به طور كلي چهار روش متداول براي جا به جايي بين شهري وجود دارد: هواپيما، قطار، خودرو شخصي و اتوبوس بين شهري. اجاره اتوبوس بين شهري  كه به آن اتوبوس راه دور، سريع يا سرويس جاده‌اي نيز ميگويند، در واقع سرويسي از حمل و نقل عمومي است كه مسافران را در فواصل زياد بين  شهرها و شهرك ها جا به جا ميكند و برخلاف اتوبوس هاي درون شهري كه توقف‌هاي بسياري زيادي در ايستگاه هاي مختلف دارند،  نوع بين شهري آن  توقف و در نتيجه اتلاف وقت كمتري دارد. از طرفي در ميان مردم اجاره اتوبوس بين شهري بسيار جا افتاده است بخصوص براي مقصدهايي كه دسترسي قطار و هواپيما ندارند و يا در صورت وجود بسيار گران است و بخاطر دور بودن و تعداد كم مسافران تنها در روزها و ساعت هاي خاصي خدمات ارائه ميدهند. نقش اجاره اتوبوس بين شهري و خدماتي كه ارائه ميكند در مناطق روستايي كم جمعيت كه حمل نقل عمومي كمي دارند يا اصلا حمل و نقل عمومي ندارند بسيار پر اهميت است. اتوبوس هاي بين شهري چون براي مسيرها طولاني و مدت زمان قابل توجهي مورد استفاده قرار میگیرند، طراحان براي ساخت اين نوع اتوبوس ها عنصر راحتي را بسيار درنظر گرفته اند براي مثال صندلي هاي بسيار راحت و جدا كردن محفظه و جايگاه بار از محل نشيمن مسافران. اگر دقت كرده باشيد استقبال زياد مسافران اتوبوس هاي بين شهري كه از همه اقشار جامعه هستند، سبب بوجود آمدن پايانه هاي حرفه اي و مجهز مسافربري جهت كرايه اتوبوس شده است. گاها در بعضي شهرها چند پايانه مختلف وجود دارد براي مثال در شهر تهران پايانه هاي غرب، شرق، حقاني و تهران جنوب به صورت 24 ساعته آماده خدمت رساني به مسافران محترم هستند. جداي از اين پايانه ها آژانس هاي معتبر ارائه دهنده خدمات حمل و نقل مانند دريان سفر اميد به نشاني اينترنتي WWW.DSOC.IR  خدمات اجاره و كرايه اتوبوس را انجام ميدهند. كافي است تلفن را بردارید و تنها با يك تماس از مشاوره حرفه اي و قيمت های مناسب اين مركز براي كرايه اتوبوس استفاده كنيد تا برای همیشه مشتری دائمی آنها شوید.

اجاره اتوبوس برای بهشت زهرا

اتفاقات خوب و بد چاشنی زندگی همه ما آدم هاست و هیچ کس را یارای فرار از آنها نیست. مرگ و از دست دادن عزیزان هم بخشی تلخ اما جدا ناشدنی از زندگی همه مردم دنیاست. در فرهنگ و کشور ما خانواده متوفی احترام زیادی برای میهمانان حضور یافته در مراسم ختم قائل است و سعی میکند به بهترین شکل ممکن برای پذیرایی و رفت و آمد آنها برنامه ریزی کند. یکی از مهم ترین قسمت هایی که نیاز به مدیریت و برنامه ریزی دارد حمل و نقل مهمانان به بهشت زهراست که چالش های مخصوص به خودش را دارد چرا که نبود جای پارک در بهشت زهرا بزرگترین معضل است و از طرفی همه حضار ممکن است وسیله نقلیه شخصی نداشته باشند پس باید چاره ای اساسی برای رفت و آمد اندیشید. اجاره اتوبوس برای رفت و آمد به بهشت زهرا گزینه بسیار مناسبی برای صاحبان مجلس میباشد. اجاره اتوبوس برای بهشت زهرا علاوه بر اینکه تعداد زیادی از مهمانان را در کمال نظم حمل و نقل میکند، قیمتی به صرفه و اقتصادی دارد. شما  با هماهنگ کردن  مبدا، مقصد و ساعت رفت و برگشت به مرکزی که برای اجاره اتوبوس به آن جا مراجعه کردید دیگر نیاز نیست نگران رفت و آمد مهمانانتان باشید .

کرایه اتوبوس - اجاره اتوبوس - کرایه اتوبوس - اجاره اتوبوس - اجاره اتوبوس - کرایه اتوبوس - اجاره اتوبوس - کرایه اتوبوس - اجاره اتوبوس - کرایه اتوبوس - اجاره اتوبوس - کرایه اتوبوس

هزینه کرایه اتوبوس

یکی از مهم ترین مواردی که مشتریان در هنگام کرایه اتوبوس به آن توجه می کنند، قیمت اجاره اتوبوس است. هزینه کرایه اتوبوس در دریان سفر امید به صورت ساعتی، روزانه و هفتگی محاسبه می شود و شما می توانید با توجه به نیاز خود نوع محاسبه آن را تعیین کنید. همچنین نوع اتوبوس و ظرفیت آن نیز بر روی قیمت اجاره اتوبوس تاثیر گذار است. اتوبوس های دریان سفر امید در دو نوع اتوبوس های وی آی پی و اتوبوس های معمولی موجود هستند که قیمت هر یک از این دو اتوبوس متفاوت می باشد.

طبیعی است که قیمت اجاره اتوبوس بیرون شهری گران تر از داخل شهری است. بنابراین در یک جمع بندی کلی می توان گفت که قیمت اجاره اتوبوس به عوامل مختلفی از جمله میزان مسافت، تعداد ساعت، کیفیت اتوبوس، نوع آن، میزان ظرفیت و ... بستگی دارد. جهت اطلاع از قیمت دقیق اجاره اتوبوس با شماره های دریان سفر امید تماس گرفته و از شرایط و قیمت دقیق آن مطلع شوید.

اجاره اتوبوس ارزان

اتوبوس ها مدل های مختلفی دارند که برخی از آن ها به دلیل امکانات خاص و ویژه گران تر و برخی دیگر نیز به دلیل وجود امکانات ساده ارزان تر هستند. شما می توانید اتوبوس مورد نیاز خود را در دریان سفر امید با ارزان ترین قیمت دریافت کنید. این اتوبوس ها دارای بالاترین امکانات بوده و از نظر فنی کاملا سالم می باشند. این اتوبوس ها قابلیت جابجایی مسافر در داخل و خارج از شهر را دارند و می توانند طولانی ترین مسیر را بدون نیاز به تعمیر طی کنند.

اجاره اتوبوس های ارزان دریان سفر امید به صورت روزانه و هفتگی بوده و شما می توانید انواع اتوبوس های وی آی پی، اتوبوس های معمولی و مینی بوس را از این مرکز با پایین ترین قیمت اجاره کنید. جهت استعلام قیمت اجاره اتوبوس و کرایه آن با ارزان ترین قیمت موجود با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و لیست قیمت کرایه اتوبوس را دریافت کنید.

سؤالات متداول اجاره اتوبوس دربستی
1چه شرایطی برای اجاره کردن اتوبوس های دربستی وجود دارد؟
با ارائه کارت شناسایی معتبر و همچنین مشخص کردن مدت زمان سفر و تعداد روزهایی که باید خودرو و راننده را در اختیار داشته باشید می توانید اتوبوس دربستی مورد نظرتان را انتخاب کنید.
2مزیت اصلی اجاره اتوبوس دربستی چیست؟
مهم ترین مزیت اجاره اتوبوس دربستی صرفه جویی در هزینه ها و کاهش آلودگی هوا و شلوغی است.
3سفر با اتوبوس چه مزیتی دارد؟
سفر کردن با اتوبوس نسبت به سایر وسایل حمل و نقل عمومی کم هزینه تر است و از گذشته تا به امروز از اتوبوس برای مسافت های طولانی یا کوتاه استفاده شده است.
4چه عواملی بر قیمت اجاره اتوبوس دربستی تاثیر می گذارد؟
عاملی مثل نوع خودرو. این که خودرو وی آی پی یا معمولی باشد و هرچقدر امکانات و تجهیزات رفاهی اتوبوس بیشتر باشد طبیعتا هزینه ی اجاره ی آن نیز بالا می رود.

1 دیدگاه
  1. اکبر گفت:

    ممنون از مطالب مفیدتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما