اجاره خودرو با راننده

اجاره خودرو با راننده 

چرا اجاره خودرو با راننده؟ برای هر کدام از ما که دارای خودروی سواری هستیم یا نیستیم ممکن است در مقطعی از زندگی روزمره اتفاق افتاده باشد که با توجه‌ به شرایط مختلفی که برایمان به وجود آمده است به یک خودروی سواری نیاز پیدا کنیم. اولین راه رفع نیازمان قرض گرفتن خودروی مورد نظرمان از دوستان و آشنایان است اما اگر هیچ‌کدام از آنها خودروی موردنظر را نداشتند باید چه کنیم؟ در این زمان است که فکر اجاره خودرو به ذهنمان می‌رسد. حال باید به این فکر کنیم که چطور می‌توانیم خودرو را اجاره کنیم؟ شرکت‌هایی وجود دارند که کارشان اجاره سواری با راننده و بدون راننده است.

آنها ناوگانی از خودروهای شیک و لوکس و حتی ساده و معمولی را برایتان فراهم کرده‌اند تا به نیازهای شما به بهترین شکل و بهینه‌ترین حالت ممکن پاسخ دهند. از جمله این شرکت‌ها شرکت دریان سفر امید است که خدمات زیادی به مشتریانش ارائه می‌کند. خدمات این شرکت به‌طور کلی در حوزه حمل‌ و نقل مسافر می‌باشد و در زمینه گردشگری جهت تورهای ورودی، خروجی و داخلی، ایاب‌وذهاب درون‌شهری و بین‌شهری سازمان‌ها و شرکت‌ها، انتقال به پایانه‌های مسافربری اعم از فرودگاه، راه‌آهن، اسکله، ترمینال‌های اتوبوس‌رانی و همچنین اجاره خودرو به‌صورت با راننده و بدون راننده و نیز جابه‌جایی مسافر و شخصیت‌ها به‌صورت تشریفاتی با خودروهای لوکس و ویژه و انجام سرویس‌های دربستی جهت مجالس ترحیم به مکان‌هایی همچون بهشت‌زهرا و کرایه ماشین عروس فعالیت می‌نماید.

مزیت‌های اجاره سواری با راننده

اگر گواهینامه رانندگی داشته و به راننده نیازی نداشته باشیم اجاره کردن خودرو بدون وجود راننده جوابگوی نیاز ما خواهد بود اما اگر گواهینامه ندارید اجاره خودرو به همراه راننده گزینه مناسبی برای شماست حتی اگر گواهینامه داشته باشید اما برای رانندگی بی‌حوصله باشید استفاده از سواری با راننده برای شما بهتر است. از دیگر مزیت‌های اجاره سواری با راننده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اگر در حال رانندگی با خودروی شخصی خود بوده باشید و تصادفی بکنید که خودروتان به تعمیرات اساسی نیاز پیدا کند برای رسیدن به مقصدتان بهترین راه اجاره سواری با راننده است در این صورت می‌توانید با خیال راحت تا مقصد استراحت کرده و خود را ریکاوری کنید.
  • اگر به سفر کاری چندروزه در شهری دیگر رفته‌اید و نیاز به جابه‌جایی در سطح شهر و خارج از شهر داشته باشید اجاره سواری با راننده برای شما بهترین انتخاب است چرا که امن‌ترین، سریع‌ترین و بهترین روش ممکن برای جابه‌جایی است و شما دیگر مجبور به انتظار برای پیدا شدن تاکسی و پر شدن آن برای آغاز حرکت، طی‌کردن خیابان‌ها برای پیداکردن جای پارک و یا انتظار در صف‌های پارکینگ‌ها نخواهید بود. در مدت‌زمان استفاده از این سواری شما می‌توانید به کارهای خود سرو سامانی داده و یا نقشه کارهایتان در سفر را مرور کنید.

هزینه اجاره خودرو با راننده

شرایط پرداخت هزینه اجاره خودرو با راننده به این صورت است که 50% از کرایه در زمان درخواست مشتری از او دریافت شده و مابقی مبلغ در زمان پایان ارائه خدمات از او گرفته خواهد شد.
در زمان تصادفات و ایجاد خسارت به اتومبیل، ملاک تشخیص خسارت کارشناس رسمی بیمه کارشناس رسمی قضایی می‌باشد. منظور از مسئولیت مالی این است که در صورت بروز هر کدام از گزینه‌های بیمه سقف تعهد مشتری به شرکت مبلغ ذکر شده است و مابقی هزینه‌ها برعهده شرکت می‌باشد و در صورتی‌ که مستأجر در حادثه مقصر نباشد و بیمه طرف مقابل نتواند خسارت را پوشش دهد، فرانشیز بیمه بدنه استفاده شده بر عهده اجاره‌ کننده می‌باشد.
اجاره خودرو بدون راننده در سطح جهانی با واژه رنت کار (Rent Car) شناخته می‌شود و به معنای اجاره روزانه یا ساعتی خودروها اعم از سواری و بعضی از خودروهای جمعی با قابلیت انتقال 12 نفر است. در شرکت دریان سفر امید خودروهای سواری که برای اجاره در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  1. خودروهای داخلی
  2. خودروهای خارجی

این خودروها در مدل‌ها و تیپ‌های مختلفی مانند شاسی‌بلند، سدان، هافبک، کوپه، ون و کروک اجاره داده می‌شوند.

از مزیت‌های اجاره خودرو بدون راننده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آزادی حرکت

در هر زمان از شبانه‌روز که بخواهید امکان سفر و انتقال از مکانی به مکان دیگر برای شما فراهم است. در این صورت شما دیگر نیازی به اطلاع از زمان حرکت تاکسی و اتوبوس و انتظار برای پیداکردن تاکسی ندارید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

  • قیمت اجاره

به دلیل وجود فضای رقابتی میان مؤسسات فعال در زمینه اجاره سواری طیف قیمت‌ها و مدل‌های سواری زیادی پیش روی شما قرار می‌گیرد که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد و شما حق انتخاب وسیعی خواهید داشت.

  • افزایش توان مالی

اگر در شهری بزرگ زندگی می‌کند و نمی‌خواهید هزینه‌های مربوط به سواری مانند هزینه تعمیرات، بیمه، پارکینگ، لاستیک و... را پرداخت کنید با اجاره خودرو بدون راننده به‌ راحتی می‌توانید در سطح شهر جابه‌جا شده و به انجام کارهایتان بپردازید.

  • تأمین آسایش و راحتی

اگر بدون خودروی شخصی خود به مسافرت رفته‌اید و قصد بازید از مکان‌های دور و نزدیک شهری که به آن مسافرت کرده‌اید را دارید، بهترین انتخاب شما اجاره خودرو بدون راننده است. با این کار شما از داشتن آرامش و امنیت کافی اطمینان خواهید یافت و مسافرت خاطره انگیزی را پشت سر خواهید گذاشت.
محاسبه قیمت اجاره هر خودرو وابسته به نوع داخلی یا خارجی آن با استفاده از روزهای رزرو خودرو و مقدار کیلومتر پیموده شده آن به دست می‌آید. خودروهای مدل سال با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه بخشی از تضمین شرکت دریان سفر امید در ارتباط با کمترین هزینه کرایه خودرو با راننده در بین دیگر مؤسسات و شرکت‌های اجاره خودرو می‌باشد. هر چقدر تعداد روزهای درخواست خودرو بیشتر باشد هزینه اجاره خودرو با راننده نیز ارزان‌تر محاسبه می‌شود.
اجاره خودرو با راننده راه‌حل ایده‌آل برای مسافرت راحت در داخل و خارج از شهر است. اجاره اتومبیل با راننده می‌تواند حتی در مواقعی که مجبورید در شهر خود جایی بروید، چه به دلایل حرفه‌ای و چه برای اوقات فراغت گزینه مناسبی است.
سعی کنید به آخرین باری که در مرکز یا جلسه‌ای قرار ملاقات داشتید و به دلیل اینکه جای پارک نداشتید یا آدرس را بلد نبودید با تأخیر به‌ قرار خود رسیدید فکر کنید. مزیت کرایه ماشین با راننده این است که تمامی تعهداتتان بهترین روش، راحت و بدون استرس انجام می‌گردد. راحتی کرایه خودرو با راننده در این است که می‌توانید به‌صورت آنلاین در سایت دریان سفر امید این کار را انجام دهید و در عرض چند ثانیه با انتخاب ویژگی‌ها، تاریخ و ماشین، وسیله حمل‌ و نقل خود را انتخاب کنید. یک راننده ماهر شما را از مکان موردنظرتان سوار می‌کند و بدون اینکه بین راه توقف کند به بهترین روش شما را به مقصد می‌رساند.
اگر به دنبال راهی برای فرار از استرس، شلوغی و خرابی‌های وسایل حمل‌ونقل عمومی هستید، حتماً کرایه اتومبیل سواری با راننده را امتحان کنید. اجاره اتومبیل با راننده تمام این مشکلات را حل می‌کند، چون به شما این امکان را می‌دهد به‌موقع برسید و همه کارهایتان را طبق برنامه انجام دهید.

  • سواری با راننده

ممکن است گردش در خیابان‌های ناآشنا در شهری که قبلاً هرگز در آن نبودید سخت باشد. همچنین هنگامی‌ که مطمئن نیستید به کجا می‌روید و آدرس را به‌ درستی بلد نیستید، به‌ موقع رسیدن به مقصد می‌تواند دردسرساز باشد. این عوامل می‌توانند بر میزان تمرکز شما تأثیرگذار باشند، اما وقتی یک راننده مجرب در کنار خود داشته باشید می‌توانید اطمینان حاصل کنید که راننده شما کاملاً مسیر را می‌شناسد، با الگوی ترافیک آشنا است، تجربه و آموزش لازم برای کمک به شما برای رسیدن به‌ موقع به مقصد بدون نگرانی را دارد.
کار با یک وسیله حمل‌ونقل لوکس از مزایای زیبایی آن هم برخوردار است. شما می‌توانید روی رسیدن به مقصد با یک وسیله نقلیه راحت حساب کنید که از هیچ‌ چیز برای اطمینان از آرامش شما دریغ نمی‌کند. شما از صندلی‌های نرم، سیستم تهویه مناسب، سیستم صوتی و تصویری، وسایل نقلیه مدرن و امکانات رفاهی لوکس لذت خواهید برد. یک راننده حرفه‌ای تمام‌کارها را برایتان انجام می‌دهد، تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که در ماشین بنشینید و از مسیر لذت ببرید. یکی دیگر از مزیت‌های کرایه کردن اتومبیل با راننده این است که نیاز نیست نگران ایرادات و مشکلات باشید.
لاستیک‌های خراب، روشن نشدن اتومبیل یا تصادفات را فراموش کنید. خرابی در سواری‌های اجاره‌ای بسیار کم است. دریان سفر امید با ارائه ۲۴ ساعته و هفت روز هفته، راحتی و ایمنی شما را جدی می‌گیرد. آن‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا با داشتن رانندگان و متخصصان حرفه‌ای، راحت سوار اتومبیل‌های مدرن و زیبا شوید. برای اطمینان از سفری ایمن و راحت، همه ماشین‌های نقلیه تحت بررسی منظم قرار می‌گیرند. شما طیف گسترده‌ای از خودروها برای انتخاب و رفع نیازهای خود دارید. با کارشناسان ما مشورت کنید و بهترین آن‌ها را با توجه‌ به مقصد خود انتخاب کنید.

کاربرد اجاره خودرو با راننده

اجاره خودرو با راننده جهت تشریفات

حتما برایتان پیش آمده است که یک مهمان داشته باشید و بخواهید او را در فرودگاه سورپرایز کنید و با یک ماشین لاکچری و مدرن به استقبال او بروید. اما ممکن است خود شما تمایل به رانندگی نداشته باشید و ترجیح دهید راننده‌ای آموزش دیده با لباس فرم مناسب شما را همراهی کند. در این صورت بهترین گزینه برای شما اجاره سواری با راننده از یک شرکت معتبر با ماشین‌های بروز و مدرن می‌باشد تا آسوده خاطر به استقبال مهمان خود بروید یا ممکن است برای مراسم خاصی مانند جشن نامزدی یا جشن عروسی یا مهمانی خاصی نیاز به کرایه خودرو با راننده داشته باشید تا مراسم شما به شکل منحصر بفردی لوکس و تشریفاتی باشد.

در مواردی ممکن است نیاز به اجاره خودرو با راننده پیدا کنیم. در ادامه به بعضی از مواردی که ممکن است نیاز به کرایه سواری با راننده پیدا ‌کنیم می‌پردازیم. با دریان سفر امید همراه باشید.

کرایه خودرو با راننده برای شرکت‌ها و ارگان‌ها

بسیاری از شرکت‌های بزرگ ممکن است جهت جابجابی مسافران خود که اغلب افراد رده بالا یا مسافران خارجی هستند نیاز به اجاره سواری با راننده داشته باشند.فرض کنید یک فرد رده بالا از خارج از کشور برای عقد قرارداد با شرکت شما وارد ایران می‌شود، اینکه از نظر نظم، آراستگی و احترام با وی چطور برخورد شود بسیار حائز اهمیت خواهد بود اما ممکن است برخی از شرکت‌ها اتومبیل مناسب برای این کار را در اختیار نداشته باشند و یا اصلا برای آن‌ها از نظر اقتصادی به صرفه نباشد تا یک اتومبیل گران قیمت برای این کار را در اختیار داشته باشند.

در چنین شرایطی بهترین گزینه استفاده از خدمات تشریفات شرکتی دریان سفر امید است که هم معتبر و هم قابل اعتماد است. شما می‌توانید به بهترین خودرو‌های روز جهان و به صورت کاملا تشریفاتی و حتی با در اختیار داشتن اسکورت (همراه) به استقبال مهمان خارجی خود بروید، حتی می‌توانید نوع پوشش راننده را با هماهنگی شرکت مشخص نمایید.

کرایه ماشین با راننده جهت مراسم عروسی

یکی از مهم‌ترین اتفاقات برای هر انسانی جشن عروسی او می‌باشد و برگزاری یک جشن با شکوه و به یاد ماندنی می‌تواند تجربه این اتفاق شیرین را برای عروس و داماد و مهمانان دو چندان کند. ماشین عروس از قدیم یکی از مهم‌ترین بخش‌های انتخابی عروس و داماد‌ها بوده است. چرا که نقش پررنگی در زیبایی جشن، عکس و فیلم عروسی و لوکس‌تر شدن جشن عروسی خواهد داشت.
اما ممکن است بسیاری از هموطنان عزیز دسترسی به اتومبیل لاکچری و دلخواه خود برای جشن عروسی‌شان نداشته باشند، به همین دلیل بهترین گزینه اجاره ماشین عروس با راننده از دریان سفر امید می‌باشد. زمانی که شما خودرو عروس با راننده اجاره می‌کنید هیچ نگرانی از بابت تصادف یا اتفاقات ناگوار نخواهید داشت. همچنین شما مدارک خاصی جهت این کار برای ضمانت لازم ندارید و به راحتی می‌توانید مانند یک شاهزاده از جشن خود لذت ببرید.

اجاره ماشین با راننده برای مسافران و گردشگران خارجی

بسیاری از توریست‌ها و مسافران خارجی که از کشور‌های عربی و همسایه وارد ایران می‌شوند برای مقاصدی همچون گردشگری، زیارت اماکن متبرکه، خرید، انجام امور درمانی و پزشکی مخصوصا پزشکی زیبایی وارد کشورمان می‌شوند. به همین دلیل اجاره ماشین با راننده برای آن‌ها بهترین گزینه است چرا که می‌توانند در آسایش کامل و بدون دغدغه به انجام امور خود برسند و حتی راننده‌های حرفه‌ای دریان سفر امید قادر هستند در بسیاری مواقع مثل یافتن بورس کالا‌های مختلف یا مثلا بهترین بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، مراکز خرید، تفریح‌گاه‌ها و مراکز تفریحی، بهترین رستوران‌ها و هتل‌ها، مجموعه‌های ورزشی و در کل کلیه خدماتی که یک توریست ممکن است نیاز پیدا کند، به آن‌ها کمک و مشاوره دهند.
اجاره خودرو بدون راننده در ایران و کشورهای اروپایی یکی از رایج‌ترین انواع اجاره خودرو است، در اروپا سن راننده برای این نوع اجاره از عوامل موثر است به این صورت که برای شرایط سنی زیر 30 سال یا بالای 65 سال می‌بایست هزینه‌ی اضافه پرداخت گردد. نکته مهم اینجاست که باید اسامی تمام افرادی که قرار است با ماشین رانندگی کنند در قرارداد ذکر شود تا همه‌ی این افراد بیمه شوند، در غیر‌ این‌ صورت، در صورت بروز حادثه بیمه هیچ مبلغی پرداخت نخواهد کرد.

در کشورهای اروپایی مردم می‌توانند در هنگام اجاره‌ی خودرو از مرکز همان شرکت بیمه‌ی تکمیلی هم خریداری کنند. در این حالت اگر حادثه‌ای رخ دهد شما هیچگونه مسئولیت مادی نخواهید داشت و بیمه تمامی خسارات آن را پرداخت می‌کند. این نوع اجاره از لحاظ مسافت در اروپا به دو صورت است، نوع اول آن بدون محدودیت است و نوع دوم دارای محدودیت است.
به این معنا که شما تا مسافت معینی در هر روز می‌توانید رانندگی کنید، کشور آلمان جزء کشورهای پیشرو در این صنعت است و ارزان‌ترین قیمت‌های اجاره خودرو متعلق به این کشور است.
امروزه در کشور ایران نیز با وجود عدم حمایت دولت در صنعت اجاره ماشین مخصوصا در بخش اجاره خودرو بدون راننده، شاهد پیشرفت‌هایی بوده‌ایم. که به لطف شما مشتریان عزیزمان روز به روز به شرایط اروپا نزدیک‌تر می‌شویم و می‌توانیم بیش از پیش مراحل کاری را برای شما عزیزان آسان‌تر نماییم.
خدماتی که در بالا ذکر شد، از جمله خدمات پرطرفدار شرکت‌های کرایه خودرو می‌باشد، برای لذت بردن از این نوع سواری می‌توانید از بخش اجاره خودرو بدون راننده سایت موسسه دریان سفر امید استفاده کنید. در صورت مراجعه به این بخش طیف گسترده‌ای از خودروها در اختیار شما قرار می‌گیرد و بهترین خودرویی که متناسب با نیاز شما عزیزان باشد فراهم کرده و لحظات خوشی را برای شما رقم می‌زنیم.

بر این اساس شما می‌توانید از ماشین‌های موجود در موسسه اجاره ماشین دریان سفر امید اعم از انواع ماشین‌های لوکس، اسپرت، ایرانی و… استفاده کنید. با استفاده از این روش دیگر نگرانی ای برای بازگشت از سفر یا مسیر طی شده نخواهید داشت چرا که شما می‌توانید در هر نقطه که باشید با تحویل دادن آن به یکی از شعب ما شادی را برای خود وخانواده تان به ارمغان بیاورید.

اجاره ساعتی خودرو با راننده

همچنین امکان اجاره ساعتی خودرو با راننده در دریان سفر امید فراهم شده است و اگر شما برای چند ساعت به خودرو با راننده نیاز دارید می‌توانید به دریان سفر امید مراجعه کنید و به صورت آنلاین و در کم‌ترین زمان ممکن, به خودروی مدنظرتان دسترسی پیدا کنید. 

اجاره خودرو با راننده از دریان سفر امید 

شرکت دریان سفر امید همواره در تلاش بوده با ارائه خدمات استثنایی و منحصربه‌فرد رضایت مشتریان خود را جلب کرده و اطمینان خاطر همیشگی از امنیت و بهترین بودن سفرشان در سراسر ایران را به آنها ارائه دهد. این شرکت در شهرهای تهران و کرج در زمینه اجاره سواری با راننده و بدون راننده فعال بوده و توانسته است سطح بالایی از رضایت مشتریان را کسب کند.

مزیت‌های دریان سفر امید نسبت به شرکت‌های دیگر چیست؟

تمامی سواری‌های این شرکت مدل سال بوده و از نظر کارکرد زیر 3000 کارکرد را ثبت کرده‌اند و همگی دارای بیمه شخص ثالث و بدنه هستند. تحویل و عودت خودرو با توجه‌ به درخواست مشتری می‌توانند در مکان‌هایی نظیر نمایندگی اصلی شرکت و یا در محل سکونت و هتل خود باشد. تحویل خودروهای اجاره‌ای شرکت دریان سفر امید با توجه‌ به درخواست مشتری می‌تواند در هر نقطه از شهر و یا درب منزل و محل کار شما باشد.

فقط کافی است بگویید کجا می‌خواهید خودرو که تمامی سرویس‌ها روی آن انجام شده را تحویل بگیرید دریان سفر امید آن را در هر نقطه از شهر که باشید در اختیارتان قرار می‌دهد. این شرکت دارای ناوگان کاملی است و قابلیت اجاره خودرو در هر زمان را برای شما فراهم کرده است.

معیارهای زیادی برای تعیین نرخ قیمت اجاره خودرو وجود دارد که با توجه‌ به توضیحات بالا باید تا به‌ حال به آن پی برده باشید اما اگر هنوز آنها را تشخیص نداده‌اید به موارد زیر توجه کنید:

  • نوع، کلاس و برند سواری
  • مدل و سال تولید سواری
  • تعداد روزهای اجاره
  • تاریخ درخواست رزرو خودرو

منظور از مورد آخر روزهایی در سال است که به تعطیلات ختم شده و یا تعطیل رسمی در کشور اعلام شده‌اند مانند ایام نوروز و تعطیلات عید فطر. این 4 عامل از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده بر نرخ اجاره سواری با راننده محسوب می‌شوند.

چه مدارکی برای اجاره خودرو بدون راننده مورد نیاز است؟

مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده به شرح زیر است:

  • داشتن حداقل سن ۲۰ سال
  • گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی ۶ ماه
  • ارائه مدرکی معتبر برای احراز محل شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره‌کننده (فقط برای اتباع ایرانی)
  • ارائه کارت شناسایی معتبر
  • شرایط پرداخت کرایه

شرایط پرداخت کرایه خودرو با راننده بدین صورت است:

  • یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو (فقط برای اتباع ایرانی)
  • پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت‌های اعتباری
  • پرداخت مبلغی به‌عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) به میزان نوع خودرو درخواستی

برای رزرو خودرو بدون راننده چه باید کرد؟

مشتریان می‌توانند پس از انتخاب خودرو مدنظر خود در لیست خودروها و ماشین‌های اجاره‌ای بدون راننده، از طریق تماس تلفنی، ایمیل و یا واتساپ به‌صورت آنلاین خودرو خود را درخواست و رزرو نمایند. به‌منظور رزرو خودرو در این شرکت باید غیر از مبدأ و مقصد خودتان، تعداد روزهای موردنظر یا حداقل ساعت‌هایی را که قصد دارید به اجاره خودرو بدون راننده اقدام کنید، تعیین نمایید. در پایان می‌توان گفت چنانچه برای سفر تفریحی، امور کاری، امور تشریفاتی، مراسم و جشن عروسی یا هر مورد دیگری، نیاز به کرایه خودرو با راننده و بدون راننده دارید، در هر کجای ایران که باشید می‌توانید با دریان سفر امید تماس بگیرید تا بهترین خدمات با منصفانه‌ترین قیمت‌ها به شما ارائه شود.

تماس با ما