کرایه ماشین با راننده

کرایه ماشین با راننده

کرایه ماشین با راننده چرا و برای چی؟

در جهانی که اقتصاد حرف اول را می‌زند مردم سعی می‌کنند تا با هزینه کمتر، صرفه‌جویی و استفاده بهینه از وقت خود بتواند در زندگی از رفاه بیشتری برخوردار باشد. باتوجه‌به وضع مالی و درآمد افراد، برخورداری از امکانات و رفاهیت با درنظرنگرفتن هزینه بسیار سخت می‌شود. افراد زیادی برای به‌دست‌آوردن امکانات و رفاهیت راه‌های مختلفی را امتحان می‌کنند. در این مقاله ما راهی به شما ارائه می‌دهیم که در عین صرفه‌جویی در هزینه از امکانات و رفاهیت در سفرها یا هر موقعیت رانندگی دیگر، برخوردار شوید.

کرایه خودرو چیست؟

مؤسسات یا شرکت‌هایی که خدمات اجاره خودرو را اراده می‌دهند در تلاش هستند تا با ارائه اتومبیل متنوع و کارآمد با بهترین خدمات و کمترین هزینه همراه همیشگی شما در انجام امور کاری و سفرهایتان باشد تا بتوانید از زندگی خود لذت ببرید. در این قرن باتوجه‌به پیشرفت صنعت خودروسازی دیگر فقط استفاده و رانندگی با خودرو از ملزومات و خواسته‌های انسان نیست بلکه انسان‌ها از خودرو به‌عنوان وسیله‌ای برای آسایش، راحتی و حتی برای تفریح کردن نیز به استفاده می‌کنند که بیشتر ما انسان‌ها با رانندگی به خواسته‌ها دست می‌یابیم. از زمان‌های قدیم تا امروز انسان‌ها با سفر نیاز‌های مختلفی را برطرف می‌کردند. به طور مثال: بعضی‌ها برای کار سفر می‌کردند و می‌کنند تا نیاز مالی خود را برطرف کنند با بعضی‌ها برای تفریح به سفر می‌روند تا نیاز خوشی و نشاط خود را برطرف کنند و نیاز‌هایی ازاین‌قبیل.

به‌خاطر داشتن آسایش و راحتی و خاطره‌انگیز بودن سفر بیشتر مردم سفر با خودرو شخصی را به دیگر راه‌های موجود ترجیح می‌دهند. این راه‌ها به مردم راحتی بیشتر و در مواقعی هزینه کمتر را ارائه می‌دهد. اما مشکلات خودش را نیز دارد، مثلاً استهلاک ماشین. یک راه خوب برای داشتن سفری مناسب، راحت و بدون داشتن دغدغه استهلاک خودرو، اجاره کردن ماشین از مؤسسات یا شرکت‌های در این زمینه فعالیت مقرون‌به‌صرفه نبودن مسافرت در طی مسیرهای طولانی با ماشین از قطار و هواپیما برای می‌کنند، است.

امروزه اجاره خودرو در ایران نسبت به قبل از مزایای بهتری برخوردار است. امروزه افراد به دلیل امکان‌پذیر و مقرون‌به‌صرفه نبودن مسافرت در طی مسیرهای طولانی با ماشین از قطار و هواپیما برای مسافرت‌های طولانی خود استفاده می‌کنند.

در این هنگام اجاره خودرو یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای رفع نیاز افراد به ماشین در مقصد محسوب می‌شود. از جمله مهم‌ترین دلایل تمایل افراد به اجاره خودرو می‌توان به بزرگ‌تر شدن دایره سفرها اشاره کرد. هر فرد می‌تواند متناسب با نیاز و بودجه خود یک خودروی مناسب را در طول سفر به‌صورت ساعتی، روزانه هفتگی و ماهانه اجاره کند. در ادامه مطلب شرایط و مدارک موردنیاز برای اجاره خودرو و همچنین مزیت استفاده از این نوع خودروها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

خدمات اجاره خودرو

  • کرایه خودرو بدون راننده
  • کرایه خودرو با راننده
  • اجاره ماشین ترانسفر فرودگاهی 
  • اجاره ماشین یا خدمات ویژه برای ارگان‌های شخصی و دولتی 
  • اجاره ماشین عروس

با کرایه ماشین با راننده می‌توان از مزیت‌های مختلفی برخوردار شد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

داشتن آزادی در حرکت: شما می‌توانید با کرایه کردن خودرو همراه راننده در تعطیلات نگرانی‌هایی از قبیل سوارشدن متعدد تاکسی برای رسیدن با مقصد، برنامه و زمان حرکت و توقف اتوبوس‌ها و ... کاهش بدهد.

علاوه بر این موارد اجاره کردن یک خودرو با راننده به شما کمک کند تا از تعطیلات خود لذت کافی را ببرید و دغدغه‌های رانندگی نداشته باشید.

افزایش کیفیت سفر: به طور مثال زمانی که از فرودگاه خارج می‌شوید و می‌خواهید به هتلی بروید چند راه دارد. یکی از راه‌ها استفاده از تاکسی‌های گران‌قیمت است. دیگری استفاده از اتوبوس‌های شلوغ و کند، حالا اگر هتل از فرودگاه فاصله داشته باشد که این وضع بدتر می‌شود. راحت بهتر این است که یک خودرو با راننده یا بدون راننده کرایه کنید. بدین شیوه آسایش و امنیت روانی بیشتری نیز دارند.

قیمت کرایه خودرو بدون راننده

تعیین قیمت خودرو اجاره­ای بر اساس مدل خودرو، تعداد روز و ساعات کرایه خودرو، میزان کیلومتر مجاز رانندگی با آن است. به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت واحد را برای اجاره کردن خودرو در نظر گرفت. در حال حاضر به‌روزترین خودرو با بهترین شرایط در شهرهای بزرگ مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، رشت، شیراز و دیگر شهرهای ایران اجاره داده می‌شوند.

خدمات مختلف کرایه ماشین با راننده

  • کرایه ماشین با راننده برای تشریفات

خدمات حمل‌ و نقل تشریفات یکی از انواع خدماتی است که شرکت دریان سفر امید به مشتریان خاص خود ارائه می‌نماید. در واقع حمل‌ونقل تشریفات زمانی موردنیاز خواهد بود که یک شخص یا گروهی از اشخاص مهم از نظر سیاسی، تجاری و یا اجتماعی بخواهد در سطح کشور و یا شهر جابه‌جا شده و از مکانی به مکانی دیگر انتقال یابند که در این صورت خدمات تشریفات به‌صورت VIP و یا CIP برای آنها در نظر گرفته می‌شود، لذا جهت انجام این سرویس‌ها باید از خودروهای مناسب این کار استفاده نمود. اغلب خودروهای مخصوص امور تشریفات خارجی و از نوع لوکس آن می‌باشد و در بعضی مواقع نیاز به خودروهای گروهی با ظرفیت بیشتر از خودروهای سواری می‌باشد.

خودروهای تشریفاتی وسایل نقلیه چشمگیر و پرطرف‌داری هستند که برای جابه‌جایی افراد سیاسی، تجاری، مراسم عروسی و تولد مورداستفاده قرار می‌گیرند. آنها فضای زیادی در اختیار نزدیک‌ترین اعضای خانواده، دوستان، همکاران، اشخاص مهم قرار می‌دهند و امکان حمل‌ونقل راحت را به محل موردنظر شما فراهم می‌کنند.

کرایه ماشین با راننده برای ایاب‌وذهاب

از جمله وسایل نقلیه‌ای که در حمل‌ونقل شهری کاربرد بسیار زیادی دارد اتوبوس، مینی‌بوس، ون و سواری است. شرکت‌های زیادی جهت ایاب‌وذهاب و اجاره وسائل نقلیه در تهران و سایر شهرها وجود دارند که به کمک آنها می‌توان تعداد نفرات زیادی را برای حضور در مراسمی خاص جابه‌جا نمود.

یکی از مهم‌ترین عوامل بازدهی کار شرکت‌ها و ادارات حضور به‌موقع کارکنان و پرسنل است، ایجاد یک سرویس منظم در جابه‌جایی کارکنان و پرسنل، درصد کوچکی از هزینه‌های شما را تشکیل می‌دهد. تأمین سرویس ایاب‌وذهاب خدمتی است که برخی مدیران و رؤسا برای تسهیل کار کارکنان به آن‌ها ارائه می‌دهند، کارخانه‌ها، شرکت‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها و نیز مجتمع‌های تجاری از جمله مراکزی هستند که به طور معمول دارای سرویس ایاب‌وذهاب هستند.

سرویس ایاب‌وذهاب موظف است شخص استفاده‌کننده را به‌موقع و سالم به محل موردنظر برساند و مسئولیت زیادی از نظر حفظ ایمنی مسافران دارد به همین دلیل هنگام همکاری و منعقد نمودن قرارداد سرویس ایاب‌وذهاب با ارائه‌دهندگان سرویس ایاب‌وذهاب باید دقت لازم را به خرج داد.

ازآنجاکه شرکت دریان سفر امید عضو رسمی اتحادیه مسافربری استان تهران بوده و دارای پروانه کسب معتبر از این اتحادیه می‌باشد و همچنین تمامی ابزار قانونی از جمله گواهینامه صلاحیت اداره کار و صلاحیت ایمنی را دارا می‌باشد و آماده حضور در مناقصات مربوط به سرویس‌های ایاب‌وذهاب و خدمات حمل‌ونقل مسافر است. لازم به ذکر است این شرکت عضو انجمن صنفی کارفرمایان شرکت‌های خدماتی سراسر کشور می‌باشد.

مزیت‌های رقابتی شرکت دریان سفر امید در زمینه ارائه سرویس‌های ایاب‌وذهاب نسبت به دیگر رقبا، به شرح زیر است:

امنیت و آرامش در سفر

آسایش و کیفیت در سفر

قیمت‌های رقابتی و منصفانه

صرفه‌جویی در زمان و هزینه

رانندگان مجرب و متعهد و با تجربه

استفاده از خودروهای مدل‌بالا و به‌روز

دارابودن خودروها به بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه

ناوگان استاندارد و متنوع

ارائه خدمات بی‌واسطه و مستقیم

پاسخگوئی و ارتباط با مشتریان به طور متناوب

عملیات تعویض و جایگزینی خودرو در کمترین زمان

وقت‌شناسی و عدم تأخیر در زمان حضور در مکان‌های سرویس‌دهی

دارای گواهینامه‌های ایمنی و بهداشت (HSE)

کرایه خودرو همراه راننده برای گردشگری

حمل‌ و نقل یکی از مؤلفه‌های مهم و اصلی گردشگری و ایجاد ارتباط بین گردشگر و مقصد سفر یک عملیات مهم است. به‌این‌ترتیب یک رابطه دوطرفه بین صنعت گردشگری و صنعت حمل‌ونقل وجود دارد. بااین‌حال فعالین این دو صنعت با یکدیگر آشنایی کافی نداشته و به نقش تأثیرگذارشان بر یکدیگر توجه ندارند. یکی از ویژگی‌های مهم جوامع مدرن، رشد سریع بخش حمل‌ونقل آنها می‌باشد.

زیرساخت‌های مناسب و کافی، برای توسعه موفقیت‌آمیز گردشگری، لازم و ضروری هستند. توسعه زیرساخت‌ها به‌ویژه در کشورهای کمتر توسعه‌یافته که اغلب در این زمینه بسیار عقب هستند، امری حیاتی به شمار می‌آید.

ثابت شده است که گردشگری بدون بهبود و توسعه گسترده شبکه حمل‌ونقل میسر نیست. نقش و اهمیت راه‌ها در توسعه کلان کشورها نیز دارای اهمیت فراوانی است و همواره فقدان بهره‌مندی از شبکه راه‌های قوی، مانعی جدی در راه رشد و توسعه محسوب می‌شود.

قیمت کرایه خودرو با راننده

تعیین قیمت کرایه خودرو با راننده هم مثل کرایه خودرو بدون راننده بر اساس مدل خودرو، تعداد روز یا ساعات کرایه خودرو، میزان کیلومتر مجاز رانندگی با آن، برون‌شهری یا درون‌شهری است. به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت واحد را برای اجاره کردن خودرو با این سرویس در نظر گرفت. در حال حاضر به‌روزترین خودرو با راننده با بهترین شرایط در شهرهای بزرگ مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، رشت، شیراز و دیگر شهرهای ایران اجاره داده می‌شوند.

تماس با ما