اجاره اتومبیل بدون راننده

اجاره اتومبیل بدون راننده

امروز می‌خواهیم در مورد اجاره اتومبیل بدون راننده صحبت کنیم. با دریان سفر امید همراه باشید اجاره اتومبیل بدون راننده در دو دسته خودروهای ایرانی و خارجی قرار می‌گیرد. این خودروها در مدل‌های مختلف مانند: خودرو‌های شاسی بلند، سدان، هاچبک، کروک، کوپه و ون اجاره داده می‌شود. برای مثال خدمات اجاره سانتافه جزو خودروهای خارجی است، مشتریان زیادی هستند که تمایل بیشتری نسبت به اجاره خودروی سانتافه دارند. برای بهره‌مند شدن از خدمات ارزان‌ترین اجاره اتومبیل بدون راننده در تهران با دریان سفر امید تماس بگیرید. شرکت دریان سفر امید با ارائه خدمات منحصر بفرد در زمینه اجاره اتومبیل بدون راننده توانسته است فعالیت هایش را در سراسر ایران گسترش بدهد. به گونه‌ای که هم اکنون اجاره اتومبیل بدون راننده در تهران، اجاره ماشین بدون راننده در مشهد، اجاره خودرو در شیراز و کرایه ماشین عروس و…. شرکت دریان سفر امید در حال فعالیت است و به سطح بالایی از رضایت مشتریان رسیده است.

نکته: اتومبیل‌های موجود، مدل سال بوده و دارای کارکرد کمتر از ۱۵۰۰ کیلومتر می‌باشند.

قیمت اجاره ماشین بدون راننده

قیمت اجاره خودرو بدون راننده با توجه به نوع خودرو، تعداد روزهای رزرو و کیلومتر طی شده محاسبه می‌شود. برای دریافت قیمت به صفحه لیست قیمت کرایه اتومبیل بدون راننده مراجعه کنید و پس از مشاهده قیمت‌ها می‌توانید برای اجاره خودرو اقدام کنید. برای رزرو خودروی مورد نظر می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و خودروی دلخواهتان را رزرو کنید.

تضمین کمترین قیمت در بین دیگر شرکت‌ها

خودروهای مدل سال با قیمت‌های مقرون ‌به ‌صرفه، بخشی از تضمین ما در رابطه با کمترین هزینه کرایه خودرو در میان سایر شرکت‌های اجاره خودرو است. خودروهای اجاره‌ای بدون راننده از تعرفه روزی ۱۹۰ هزار تومان شروع می‌شود. هرچقدر تعداد روزهای رزرو خودرو بیشتر باشد هزینه اجاره خودرو بدون راننده هم کمتر محاسبه می‌شود.

کمترین میزان ودیعه

اجاره خودرو بدون راننده انتخابی مناسب برای خانواده‌هایی است که می‌خواهند به‌صورت گروهی سفر کنند. برای ضمانت اجاره اتومبیل بدون راننده مدارکی موردنیاز است که قبل از رزرو خودرو باید حتماً با کارشناسان ما در دریان سفر امید در تماس باشید.

ارسال امداد جاده ای در کمتر از ۴۵ دقیقه در هر نقطه از کشور

اگر زمانی با هریک از خودروهای اجاره‌ای این مجموعه دچار نقص فنی شدید حتی اگر در دور دست‌ترین نقطه کشور بوده تنها با یک تماس با بخش خدمات مشتریان می‌توانید در کمتر از ۴۵ دقیقه از کمک امداد جاده‌ای ما بهره مند شوید. درصورت تعمیر نشدن خودرو، برایتان خودوریی جایگزین خواهد شد.

بیمه خودروهای اجاره‌ای بدون راننده

تمامی خودروهای دریان سفر امید دارای سطح کامل بیمه هستند که شامل بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث و بیمه سرنشیان خودرو است. سقف پرداخت هزینه بیمه برای مشتریان ۲میلیون تومان بوده که در صورت بروز تصادف هیچ هزینه‌ای از مشتری دریافت نخواهد شد.

چگونه می‌توان خودرو بدون راننده رزرو کرد؟

مشتریان می‌توانند پس از انتخاب خودرو مدنظر خود در لیست ماشین‌های اجاره‌ای بدون راننده، از طریق تماس تلفنی، ایمیل و یا واتس اپ به صورت آنلاین خودرو رزرو کنند. به منظور رزرو خودرو در شرکت دریان سفر امید باید غیر از مبدا و مقصد خودتان ،تعداد روزهای مورد نظر یا حداقل ساعت‌هایی را که قصد دارید به اجاره ماشین بدون راننده بپردازید مشخص کنید. حداقل زمان اجاره خودرو به صورت بدون راننده ۳ روز است. کرایه ون، اتوبوس و ماشین عروس به صورت ساعتی و روزانه است.

اجاره ماشین بدون محدودیت کیلومتر

یکی از مهم‌ترین خدمات شرکت ما، اجاره ماشین بدون محدودیت کیلومتر است. خودروهای ایرانی اجاره‌ای بدون راننده روزانه تا ۲۵۰ کیلومتر مجاز به رانندگی هستند. خودروهای خارجی اجاره‌ای بدون راننده و بدون محدودیت کیلومتری به مشتریان کرایه داده می‌شوند. برای اجاره خودروی بدون محدودیت کیلومتری می‌توانید با دریان سفر امید تماس بگیرید.

تحویل و عودت خودرو

تحویل و عودت خودرو با توجه به درخواست مشتری می‌تواند در مکان‌هایی نظیر: نمایندگی اصلی شرکت، شهرهای کرج، کاشان، شیراز، مشهد، کرمان، قزوین و یا در محل سکونت و هتل خودتان باشد.

تحویل خودروهای اجاره ای دریان سفر امید با توجه به درخواست مشتری می‌تواند در هر نقطه از شهر یا درب منزل، فرودگاه (اجاره خودرو در فرودگاه امام یکی از خدمات کرایه خودرو بدون راننده نیز هست) یا محل کار شما باشد. فقط به ما بگویید خودرو را کجا می‌خواهید تحویل بگیرید ما آن را در هر نقطه از شهر که باشید در اختیار شما قرار می‌دهیم.

ممکن است به دلایل مختلفی نیاز به اجاره ماشین بدون راننده داشته باشید. اجاره کردن اتومبیل در تهران می‌تواند برای شما مزایای متنوعی به همراه داشته باشد که در این مطلب به آن ها اشاره خواهیم کرد.

اجاره ماشین بدون راننده

آیا تا به حال رانندگی با خودرو های لوکس از برند‌های معروف خودرو‌سازی دنیا را تجربه کرده‌اید؟ آیا تا حالا از رانندگی با یک اتومبیل مدرن، به روز و پیشرفته لذت برده‌اید؟آیا تا حالا هیجان رانندگی با یک ماشین رده بالا و گران‌بها را تجربه کرده‌اید؟ با اجاره ماشین بدون راننده از شرکت دریان سفر امید می‌توانید از رانندگی با انواع خودرو‌های روز دنیا لذت ببرید. با دریان سفر امید حس و حال واقعی رانندگی را کشف کنید.

اجاره خودروی بدون راننده با کاربرد‌های متفاوت

شما می توانید با مراجعه به دریان سفر امید از بین ناوگان گسترده خودرو‌های ما، یک خودروی مناسب برای کاربرد مورد نظرتان انتخاب کنید.

 برای انجام کارهای روز‌مره قصد اجاره خودرو دارید؟

اگر برای انجام امور روزمره قصد اجاره اتومبیل بدون راننده را دارید، بهتر است یک خودروی ایرانی یا چینی رده پایین، با مبلغ اجاره اقتصادی را انتخاب کنید.

 به همراه دوستان عازم سفر هستید؟

اگر قصد دارید به همراه تعداد افراد بیشتری، از خودرو کرایه‌ای استفاده کنید. می‌توانید یکی از ماشین‌های شاسی‌بلند با ظرفیت بیشتر را انتخاب کنید. معمولا این خودرو ها ظرفیت هفت تا هشت نفر سرنشین را دارند. به این ترتیب می‌توانید در تمام طول سفر با همسفران خود همراه باشید و از لحظات طی مسیر همراه با دوستان و خانواده تان لذت ببرید.

یک قرار کاری مهم دارید؟

اگر یک قرار کاری مهم دارید، می‌توانید با اجاره خودرویی لوکس و بدون راننده، تأثیر فوق العاده ای روی مخاطب خود بگذارید. خودرو های لوکس موجود در دریان سفر امید، بسیار تمیز و درخشان هستند و البته از بهترین مدل‌های روز دنیا. این عوامل در جلسه اول ملاقات‌های کاری، بسیار تأثیرگذار هستند.

در آستانه ازدواج هستید؟

اگر برای امور تشریفاتی یا برگزاری مراسم، قصد اجاره ماشین بدون راننده را دارید، پیشنهاد ما برای شما، انتخاب یک خودروی لوکس و رده بالاست. واضح است که استفاده از یک خودروی رده بالا برای مراسم عقد و ازدواج، بهترین شب زندگی شما را رقم خواهد زد.

 قصد سفر به همراه کودکان را دارید؟

این درست است که به دلیل مسائل ایمنی در سفر با اتومبیل، به همراه بردن خردسالان می‌تواند دشوار و مخاطره آمیز باشد؛ اما اکثر نمایندگان دریان سفر امید، در صورت درخواست مشتری، صندلی خودرو مخصوص کودک هم به مشتریان تحویل می‌دهند. به این ترتیب است که شما می‌توانید سفری ایمن و لذت بخش را به همراه فرزندان خردسال خود داشته باشید.

 نمی‌خواهید مانند غریبه‌ها به نظر برسید؟

اگر شما ساکن تهران نیستید و برای انجام امور کاری یا دید و بازدید خانوادگی مهمان پایتخت هستید، بهتر است برای اقامت موقتتان یک خودرو بدون راننده اجاره کنید. از نظر مسائل امنیتی، بهتر است که مردم شما را به عنوان یک شهروند در نظر بگیرند تا یک مسافر!

همچنین در صورتی که در قرار‌های کاریتان، مهمان خارجی دارید، می‌توانید از اجاره خودرو به همراه راننده استفاده کنید. دریان سفر امید به این منظور رانندگانی قانونمند، متشخص و چند زبانه را تا مدت زمان مورد نیازتان، در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر نیاز به اجاره ماشین بدون راننده یا با راننده دارید، همین حالا لیست قیمت‌های خودرو های اجاره‌ای دریان سفر امید را مشاهده کنید و یک خودروی مناسب برای استفاده خود انتخاب کنید. دریان سفر امید به عنوان یکی از برترین و باتجربه‌ترین موسسات اجاره اتومبیل به صورت 24 ساعته، پاسخگوی تماس‌های شما مشتریان عزیز است.

نکات مهم درباره اجاره ماشین بدون راننده

هنگامی که شخصی قصد دارد ماشین مورد نظرش را بدون راننده اجاره کند، باید مواردی را در نظر بگیرد. مهم‌ترین مسئله، قرارداد اجاره ماشین بدون راننده است. این قرارداد نباید نکته مبهمی برای طرفین داشته باشد و مشتری باید بداند در شرایط خاص مانند سرقت خودرو، تصادف، خرابی و غیره چه توافقی بین او اجاره دهنده ماشین انجام شده است که همین امر باعث ایجاد رضایت بیشتر مشتریان می‌شود.

نکته مهم دیگر، سعی کنید هنگام اجاره ماشین حتما از داشتن اعتبار بیمه ثالث و بدنه آن اطمینان حاصل کنید، تمام ماشین‌های اجاره‌ای در دریان سفر امید، دارای بیمه ثالث و بدنه کامل هستند. تمیزی ظاهر و کیفیت ماشین اجاره‌ای هم جزء نکات بسیار مهم است، دریان سفر امید تمام ماشین‌های خود را بصورت مرتب سرویس نموده و سلامت ماشین را تضمین می‌کند.

برخی از موسسات اجاره خودرو بصورت واسطه عمل می‌کنند و خودروها تحت مالکیت آن‌ها نیستند و همین امر باعث نارضایتی مشتری خواهد شد، اکثر ماشین‌های اجاره‌ای در دریان سفر امید تحت مالکیت مستقیم خود شرکت هستند.

سوالات متداول در مورد اجاره ماشین بدون راننده

نحوه رزرو خودرو به چه صورت است؟ با واریز بیعانه به شماره حساب شرکت کمتر از ۲ ساعت خودرو را درب منزل خود تحویل بگیرید. در زمان تعطیلات حداقل ۷۲ ساعت قبل خودرو باید رزرو شود.

برای اجاره خودرو چه مدارکی مورد نیاز است؟

مدارک لازم هموطنان ایرانی شامل سند ملکی یا اجاره نامه یا جواز کسب یا ودیعه نقدی به همراه چک یا سفته است. آیا می‌دانید شما می‌توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته دریان سفر امید استفاده کنید؟ کلیه خدمات شرکت دریان سفر امید شامل رزرو، تحویل و پشتیبانی خودرو‌های بصورت 24 ساعته انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما