اجاره سواری دربستی

منظور از ماشین سواری، ماشین‌‌هایی هستند که برای جابه جایی افراد با ظرفیت حداکثر 6 نفر از آن ها استفاده می‌شود. خودرو‌های سواری انواع مختلفی دارند و در طرح و رنگ مختلف در کار‌خانه‌‌های ماشین سازی تولید می‌شوند. خودروهای سواری بیشتر برای کسانی که دارای خانواده کم جمعیت هستند استفاده می‌شوند و برای جابه جایی خانواده‌های پر جمعیت، سرویس مدارس و کارمندان زیاد مناسب نیستند، مگر اینکه تعداد کمی باشند. امروزه با بوجود آمدن شرکت‌های اجاره دهنده وسایل نقلیه، بسیاری از ماشین‌های سواری در برند‌های مختلف اجاره داده می‌شوند. اجاره سواری برای کسانی که قصد مسافرت چند روزه به صورت تکی یا چند نفره را دارند مناسب است. شرکت‌های اجاره دهنده وسیله نقلیه شرایط‌های مختلفی را برای کرایه سواری در نظر گرفته‌اند که هر کسی می‌تواند مطابق با شریط خود یکی از آن را انتخاب کند. در این مقاله به معرفی خدمات اجاره خودرو دربستی می‌پردازیم. در ادامه با شرکت دریان سفر امید همراه باشید.

اجاره سواری

قیمت کرایه سواری

قیمت کرایه سواری به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمیشود یک مبلغ واحد را برای همه مسیر ها در نظر گرفت. مسافت، تعداد نفرات، نوع و مدل ماشین، مدت زمان استفاده، حجم ترافیک مسیر ، با راننده یا بی راننده کرایه کردن سواری و امکان حمل بار با ماشین و یا حتی انصاف آژانسی که از آن سواری کرایه می‌کنید در قیمت تمام شده کار تاثیرگذار است. بهتر است برای اینکه از قیمت دقیق کرایه سواری مطلع شوید با مراکز معتبر ارائه دهنده خدمات حمل و نقل مثل شرکت دریان سفر امید www.dsoc.ir که از شرکت های مطمئن و پیشرو در زمینه  تهیه و کرایه انواع و اقسام ماشین ها با شرایطی آسان و قیمتی متعارف است تماس گرفته و با توضیح دقیق شرایط مدنظر خود برای کرایه سواری، از هزینه و شرایط دقیق آن اطلاع پیدا کنید.

کرایه سواری - دریان سفر امید

اجاره سواری دربستی

حتما تابحال برای رفتن به مقصد مورد نظرتان از سواری های دربستی کمک گرفته اید. گاهی در خیابان به علت کمبود وقت یا بد مسیر بودن مقصد چاره ای جز گرفتن یک سواری دربستی وجود ندارد. البته امروزه تاکسی های اینترنتی توانسته اند بخشی از این نیاز را بر طرف کنند. اجاره سواری دربستی سابقه زیادی در زندگی ما ایرانیان دارد، بخصوص در زمان گذشته که افراد کمتری خودرو شخصی داشتند، برای رفتن به مقاصد دورتر، سواری دربستی را گزینه مناسبی می دیدند.عده ای هم برای برگزاری مراسم متوفی خود از خدمات اجاره سواری استفاده می کردند.

تفاوت امروز و گذشته در این است که شرکت های خدمات حمل و نقل، اجاره سواری را سر و سامان داده اند. همچنان هم می توان در کنار هر خیابانی یک سواری دربستی اجاره کرد اما برای گرفتن خدمات ایمن تر و شخصی تر می شود از طرق دیگری هم اقدام کرد.یکی از این طرق، مراجعه به شرکت های اجاره دهنده سواری دربستی است.البته اصلا نیاز نیست حتما به صورت حضوری این کار را انجام بدهید. امروزه همه ی این کارها بصورت آنلاین یا در نهایت بصورت تلفنی انجام خواهد شد.

هر کدام از این شرکت ها، ناوگان سواری دربستی مخصوص به خود را دارند. اعم از ون،اتوبوس،سواری و... همچنین این ناوگان سواری با رنگ و آرم مخصوص به خود آماده خدمت رسانی می باشد.اجاره سواری مثل گذشته نیست که شما مجبور باشید با راننده بر سر قیمت جر و بحث کنید. شرکت ها نرخ های تعریف شده ای دارند که شما با خیال راحت بتوانید سفر خود را انجام بدهید.

اجاره سواری دربستی - دریان سفر امید

شرایط اجاره سواری های دربستی

شما به صورت ٢۴ ساعته امکان اجاره سواری را دارید. به جهت اینکه ماهیت سرویس دربستی، درب به درب می باشد،می بایست مبدأ و مقصد خود را بصورت دقیق به شرکت یا راننده اعلام کنید.

اگر قصد عزیمت به فرودگاه را دارید سرویس اجاره سواری های دربستی فرودگاهی برای شما مناسب است.به این منظور می بایست تعداد دقیق مسافران،میزان بار و آدرس دقیق خود را به شرکت اعلام کنید و شرکت خدمات دهنده بر حسب نیاز شما یک خودروی مطمئن را آماده خدمت رسانی خواهد کرد.

همچنین در صورتی که از فرودگاه امام خمینی «ره» بخواهید سواری دربستی اجاره کنید برای هر مقصدی در ایران، این امکان برای شما وجود دارد.می توانید از قبل، سواری دربستی خود را اجاره کنید یا اینکه به محض ورود به فرودگاه این کار را انجام بدهید.

رانندگان ناوگان سرویس دربستی، حرفه ای بوده و مسلط به زبان انگلیسی می باشند لذا برای میهمانان خارجی، اجاره ی سواری بهترین و مطمئن ترین راه است.در مجموع شرایط کرایه سواری دربستی آسان بوده و شرکت خدمات دهنده نهایت سعی خود را برای رضایت شما خواهد کرد.البته این شرایط تنها برای سرویس های فرودگاهی نبوده و شما می توانید برحسب نیاز خود از سرویس اجاره سواری استفاده کنید.

تعرفه اجاره سواری های دربستی

در یک مطلب کوتاه نمی توان اشاره کاملی به تعرفه اجاره سواری داشت زیرا محاسبه این نرخ تابع شرایط زیادی است.با تماس به شرکت خدمات دهنده و اعلام شرایط درخواستی خود، تعرفه اجاره سواری را دریافت خواهید کرد.با این حال نرخ سرویس از فرودگاه امام به تهران تقریبا ثابت بوده و حدود ١٠٠ هزار تومان است.

همچنین باید گفت تعرفه اجاره ی سواری دربستی بین شهری ثابت بوده اما درون شهری بر حسب کیلومتر پیموده شده محاسبه می شود.اگر برای اهداف توریستی نیاز به سواری دربستی دارید، این خدمات بصورت روزانه محاسبه شده و هر چه تعداد روز شما بیشتر باشد تعرفه به صرفه تری دریافت خواهید کرد.

اجاره سواری در سراسر کشور

اگر چه در تهران خدمات متنوع تر و بهتری در اختیار شما خواهد بود اما امروزه اجاره سواری در سراسر کشور متداول شده است.شما از هر مقصدی بخصوص مراکز استان ها می توانید سرویس فرودگاه امام را درخواست کنید.یا با اجاره سواری ، کارهای درون شهری یا بین شهری خود را انجام بدهید.شرکت های خدمات دهنده در سراسر کشور نمایندگی های فعال دارند و آماده خدمت رسانی می باشند.

اجاره سواری - دریان سفر امید

دربستی برون شهری

امروزه مسافرت با خودروهای دربستی برون شهری طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و بسیاری از افراد برای مسافرت­ های خانوادگی و دسته جمعی خود به دنبال کرایه سواری دربستی به شهرستان هستند. از طرف دیگر شرکت­ ها و سایت­ های ارائه دهنده خدمات حمل­ ونقل زیادی وجود دارد که خودروهای دربستی برون شهری متعددی با مدل­ها و امکانات متفاوت به مشتریان خود عرضه می­کنند.

نحوه کرایه خودرو دربستی برون شهری

خدمات اجاره خودرو برون شهری در تمامی استان­ها و شهرهای سطح کشور ارائه می شود. اشخاص متقاضی استفاده از این خدمات برای اجاره کردن خودروی مورد نظر خود در ابتدا باید به یکی از شرکت‌ها یا سایت­ های ارائه دهنده خدمات دربستی برون شهری مراجعه‌کنند. بعد از آن نیز نوع خودرو مدل آن را متناسب با ظرفیت و امکانات مورد نظر خود انتخاب کنند و با دادن اطلاعات مورد نیاز، خودرو دربستی را رزرو و کرایه کنند. از جمله اطلاعات مورد نیاز که فرد متقاضی باید به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات حمل­ ونقل ارائه کند، می‌توان به ساعت و تاریخ دقیق سفر، مبدا و مقصد مورد نظر، محل تحویل خودرو دربستی برون شهری اشاره کرد.

علاوه بر این باید توجه داشت که مسافران و گردشگران در هنگام رزرو خودرو باید مبلغ مشخصی از هزینه کرایه خودرو دربستی (که توسط شرکت و یا سایت ارائه دهنده خدمات حمل­ و­ نقل مشخص می‌شود) را بپردازد و مابقی هزینه کرایه خودرو دربستی را بعد از اتمام مسافرت خود پرداخت کند.

اجاره سواری دربستی - دریان سفر امید

اجاره سواری دربستی

دربستی درون شهری

کرایه خودرو دربستی درون شهری یکی از مهمترین خدماتی است که از طرف شرکت­ های ارائه دهنده خدمات حمل­و­نقل به مشتریان عرضه می­شود. به صورت معمول این شرکت­ ها خدمات خود را به وسیله به­روزترین و باکیفیت­ ترین خودروها ارائه می­دهند و تمامی مشتریان بدون در نظرگرفتن محدودیت­ های جفرافی، در سریع­ترین زمان ممکن می­توانند از این خدمات استفاده کنند.

قیمت اجاره خودرو دربستی درون شهری

عوامل و پارامترهای متعددی در قیمت­ گذاری اجاره خودرو درون شهری تاثیرگذار هستند. از جمله این عوامل می­توان به مدل و نوع خودرو، امکانات خودرو، مبدا و مقصد مسافر، مسافت طی شده، ساعت حرکت و برگشت خودرو، مدت انتظار خودرو دربستی درون شهری، وضعیت ترافیکی جاده ­ها و خیابان­ ها و .... اشاره کرد. علاوه بر این عوامل متعدد دیگری نیز وجود دارد که منجر به افزایش هزینه اجاره خودرو درون شهری می­شود. از جمله این عوامل می­توان به ساعات اضافه رزرو و اجاره خودرو دربستی درون شهری، هزینه کنسل کردن کرایه خودرو درون شهری، هزینه ورود خودرو درون شهری به محدوده طرح ترافیک و ... اشاره کرد. برای آگاهی از قیمت دقیق کرایه خودرو درون شهری، بهتر است بعد از انتخاب مدل خودرو مورد نظر، با مشاوران شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره دربستی درون شهری تماس گرفته شود.

مدارک لازم برای اجاره سواری دربستی

در بسیاری از موارد جز ارائه کارت شناسایی معتبر،هیچگونه مدارکی برای اجاره ی سواری دربستی نیاز نمی باشد.سواری دربستی در اختیار راننده بوده و از طرف شرکت خدمات دهنده و همچنین پلیس کنترل می شود پس شما تنها به عنوان مسافر شناخته می شوید و مسئولیتی در قبال شما نخواهد بود.

اجاره سواری - دریان سفر امید

دربستی برون شهری

مزایای اجاره سواری های دربستی

برخی از مزایای اجاره سواری بر کسی پوشیده نیست اما در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

١.صرفه جویی در وقت؛در کمترین زمان سواری دربستی شما آماده خدمت خواهد بود

٢.امکان انتخاب مدل سواری دربستی؛اعم از سواری های معمولی و لوکس

٣.رانندگان مجرب؛رانندگان ناوگان سواری دربستی آموزش های ویژه می بیند و تنها رانندگان با تجربه خواهند توانست در این سرویس فعالیت کنند

۴.امکان دریافت خدمات اختصاصی؛سواری دربستی هر کجا که درخواست کنید حاضر خواهد بود و تمام اوامر شما در طول مسیر را اطاعت خواهد کرد.

کرایه انواع سواری دربستی

بنا به نیاز و درخواست شما اجاره انواع سواری میسر است.در صورتی که ۴ نفر یا کمتر باشید،یک خودروی سواری مناسب شما خواهد بود.برای نفرات بیشتر مینی بوس،میدل باس و در نهایت اتوبوس شما را به مقصد خواهند رساند.اجاره انواع سواری دربستی بنا به نیاز شما مثل: فرودگاهی،بین شهری،درون شهری،توریستی و... قابل انتخاب و شخصی سازی خواهد بود.

اجاره سواری با شرایط آسان

شرکت های خدمات دهنده آسان ترین شرایط را برای آسودگی شما فراهم خواهند کرد.برای اجاره سواری شما علاوه بر انتخاب های زیادی که در بخش انتخاب وسیله نقلیه دارید،می توانید با خیال راحت از خدمات پشتیبانی بیمه ای و جاده ای هم استفاده کنید. در کنار این ها در کمترین زمان این خدمات را دریافت خواهید کرد و نیازی به ارائه مدارک تضمینی هم وجود دارد. همه ی این ها اجاره سواری را با شرایط آسان مهیا خواهد کرد.

قوانین اجاره سواری دربستی

قانون نخست در اجاره سواری این است که شما می‌بایست حداقل ٣٠ درصد مبلغ سرویس درخواستی خود را در هنگام رزرو پرداخت کنید و مابقی آن را در هنگام حاضر سواری دربستی در محل بپردازید.همچنین شما مختار خواهید بود سرویس اجاره سواری خود را در هر زمان کنسل کنید.

قانون دوم؛شرکت خدمات دهنده موظف است از ناوگان و رانندگانی استفاده کند که دارای مجوز فعالیت و کلیه الزامات کنترلی سازمان حمل و نقل شرکت های مسافربری باشند.

قانون سوم؛شرکت خدمات دهنده صرفا در تاریخ و ساعت اعلام شده سواری دربستی در اختیار مسافر قرار خواهد داد. همچنین سرویس دهی بیش از ساعت درخواست شده توسط مسافر، مشمول هزینه اضافی و توافقی با راننده می باشد.در مجموع قوانین اجاره ی سواری آسان بوده و تماما برای راحتی مسافر طراحی شده است.

کرایه سواری - دریان سفر امید

دربستی برون شهری

اجاره سواری ارزان

در صورتی که خواهان اجاره سواری ارزان هستید این امکان برای شما فراهم است.این امکان بصورت بلند مدت و کوتاه مدت ارائه می شود. هرچه قرارداد شما طولانی تر باشد خدمات ارزان تر و مناسب تری دریافت خواهید کرد. اجاره سواری ارزان برای مدارس،دانشگاه ها،ادارات و... مناسب بوده و قرارداد این خدمات کاملا توافقی است.

اجاره سواری روزانه

اجاره سواری روزانه بصورت درون شهری و برون شهری ارائه می شود. معمولا این خدمات ١٠ ساعته بوده و در صورت گذشتن از ١٠ ساعت، مشمول هزینه اضافی خواهد بود. همچنین اجاره سواری روزانه برون شهری گران تر از درون شهری بوده و در صورت گذشتن از کیلومتر مجاز،مشمول هزینه اضافی بر اساس هر کیلومتر خواهد بود.

اجاره سواری در تهران

شرکت های خدمات دهنده اجاره سواری در تهران متمرکز هستند و سریع ترین و بهترین خدمات را برای شما فراهم خواهند کرد.اجاره سواری در تهران بصورت روزانه ١٠ ساعتی،سرویس فرودگاهی،سرویس مدارس و ادارات و هرگونه سرویس درخواستی از طرف شما قابل ارائه می باشد.

اجاره سواری بدون راننده

خیلی وقتها تجربه رانندگی در جاده های بکر و زیبا جزو بیاد ماندنی ترین تجربه های زندگی هر شخصی است که شاید خیلی ها بخاطر نداشتن وسیله نقلیه شخصی فکر کنند که امکان تجربه آن را پیدا نخواهند کرد در حالی که با اجاره سواری بدون راننده برای سفرهای خود میتوانید بی دغدغه به گشت و گذار بپردازید و هرکجا و تا هر زمانی که دوست داشتید از توقف یا رانندگی در مسیر لذت ببرید. در شهر هایی مانند کیش اجاره سواری بدون راننده بسیار رواج پیدا کرده است چرا که بخاطر دوری مقصد و چالش های طی مسیر طولانی زمینی با خودرو شخصی و هزینه بالای بنزین، مسافران ترجیح میدهند که با هواپیما، قطار و کشتی به این جزیره زیبا و دیدنی سفر کنند و برای گشت و گذار در جزیره از اجاره سواری بدون راننده استفاده کنند تا بی دغدغه و بدون هدر رفت زمان و نگرانی بابت پیدا نکردن ماشین برای جا به جایی در جزیره از زیبایی های آن بهره ببرند. لازم نیست نگران پیدا کردن مسیرها و جاهای دیدنی در سفر باشید! کافی است پس از اجاره سواری بدون راننده با یک سرچ ساده در اینترنت درباره دیدنی های شهر و استفاده از مسیریاب هایی مثل بلد و نشان از رانندگی کردن در شهری جدید بیشترین لذت و استفاده را ببرید.

اجاره سواری لوکس

شرایط نچندان جالب اقتصادی جامعه و هزینه گمرک بسیار بالای ماشین های وارداتی دست به دست هم داده تا ما از سوار شدن ماشین های لوکس و آخرین مدل دنیا دور بمانیم. حتما میدانید که قیمت ماشین های لوکس بالاست اما چیزی که باعث بالا رفتن سرسام آور قیمت این ماشین ها میشود هزینه گمرکی است که برای ترخیص ماشین باید پرداخت شود. اما در برخی از نقاط کشور مانند بندر انزلی و کیش که منطقه آزاد محسوب میشوند، مردم بدون پرداخت هزینه گزاف گمرک میتوانند از سواریهای لوکس استفاده کنند. به عبارت دیگر مردم این مناطق فقط قیمت واقعی خودرو را میپردازند و گمرک به آنها تعلق نمیگیرد در عوض هنگام استفاده ازین سواری های لوکس بییشتر از مسافت مشخصی نمیتوانند بروند و برای خروج از منطقه محدودیت دارند. این مزیت مناطق آزاد سبب شده که اجاره سواری لوکس در این قسمت ها بین مسافران رواج پیدا کند. خوبی اجاره سواری این است که با توجه به بودجه ای که دارید از چند ساعت تا چند روز میتوانید از اجاره‌ی خودرویی لوکس و با کیفیت بهره ببرید. البته لازم است بدانید که اجاره سواری لوکس صرفا مختص مناطق آزاد نیست و در شهرهای دیگر مثل تهران هم میتوانید ماشین لوکس برای تشریفات اجاره کنید. شرکت در جلسات کاری، انواع و اقسام مراسم ها مانند عروسی، تفریح و مسافرت از جمله رایج‌ترین دلایلی است که مردم برای آن، اجاره سواری لوکس را می‌پسندند.

کرایه سواری با راننده

زمان های زیادی است که افراد حوصله رانندگی بخصوص در قسمت های شلوغ و پر ترافیک را ندارند و ترجیح میدهند برای رفت و آمد از کرایه سواری با راننده استفاده کنند. البته لازم به ذکر است که کرایه سواری نه فقط برای داخل شهر بلکه برای مسافت های طولانی و سفر ها هم بسیار رایج است. نداشتن وسیله نقلیه شخصی برای سفر مردم را به سمت کرایه سواری با راننده سوق میدهد چرا که نسبت به اتوبوس و قطار سریع تر و در مقایسه با هواپیما ارزان تر است. از طرفی کرایه سواری دربستی در شرایط همه گیری بیماری کرونا بسیار امن تر و بهداشتی تر از مسافرت با اتوبوس است که به نسبت سواری کرایه ای جمعیت بیشتری از مسافران را طولانی مدت جا به جا میکند. از دید دیگر اگر از کرایه سواری با راننده در شهر مقصد استفاده کنید راننده بومی میتواند شما را برای بازدید هرچه بهتر مکان ها دیدنی راهنمایی کند و با مسیرهای میان بر و فرار از ترافیک های درون شهری باعث صرفه جویی در وقت و زمان شما شود.

کرایه سواری در تهران

تهران به عنوان شهری شلوغ و پرجمعیت همیشه بابت ترافیک و پیچیدگی مسیرهای شهری زبانزد کل کشور است. اگر ساکن تهران هستید میدانید که با توجه به تعداد زیاد خیابان ها و تغییرات مسیرها بلد بودن تمام مسیرهای شهری امری غیرممکن است. برای همین ساکنان شهر تهران ترجیح میدهند بجای بیرون بردن ماشین و سردرگمی از کرایه سواری استفاده کنند. کرایه سواری در تهران از همه جهت گزینه مناسبی است. در نگاه اول چیزی که باعث ترغیب شما به کرایه سواری در تهران میشود حضور راننده ای خبره و آشنا به خیابان ها و مسیرهاست که شما را از پرس و جو و سردرگمی دور میکند. نکته دوم در رابطه با کرایه سواری این است که بسیاری از این سواری ها با داشتن طرح ترافیک میتوانند بدون مشکل  با عبور از مسیر طرح شما را به مقصد برسانند. نکته سوم و مهم ترین نکته وجود نرخ مشخص و منطقی برای کرایه سواری است. چه شما سواری های اینترنتی، تاکسی های خطی و یا ماشین کرایه ای از آژانس های خدمات حمل و نقل را برای جا به جایی انتخاب کنید با توجه به مسیر و مسافتی که شما را جا به جا میکنند نرخی مشخص و منطقی دارند و هزینه اضافی به شما تحمیل نمیشود. با این تفاسیر کرایه سواری در تهران چه برای ساکنان و چه برای مسافران راهی سریع، آسان و بی دغدغه و از همه مهم تر ارزان است.

کریه سواری - اجاره سواری - کرایه سواری - اجاره سواری - کرایه سواری - اجاره سواری - کرایه سواری - اجاره سواری - کرایه سواری - اجاره سواری - کرایه سواری

سئوالات متداول کرایه سواری و اجاره سواری
1شرایط اجاره سواری دربستی به چه صورت است؟

شما به صورت ٢۴ ساعته امکان اجاره سواری را دارید. به جهت اینکه ماهیت سرویس دربستی، درب به درب می باشد،می بایست مبدأ و مقصد خود را بصورت دقیق به شرکت یا راننده اعلام کنید.

اگر قصد عزیمت به فرودگاه را دارید سرویس اجاره سواری های دربستی فرودگاهی برای شما مناسب است.به این منظور می بایست تعداد دقیق مسافران،میزان بار و آدرس دقیق خود را به شرکت اعلام کنید و شرکت خدمات دهنده بر حسب نیاز شما یک خودروی مطمئن را آماده خدمت رسانی خواهد کرد.

همچنین در صورتی که از فرودگاه امام خمینی «ره» بخواهید سواری دربستی اجاره کنید برای هر مقصدی در ایران، این امکان برای شما وجود دارد.می توانید از قبل، سواری دربستی خود را اجاره کنید یا اینکه به محض ورود به فرودگاه این کار را انجام بدهید.

2اجاره سواری های دربستی چه مزایایی دارد؟

١.صرفه جویی در وقت؛در کمترین زمان سواری دربستی شما آماده خدمت خواهد بود

٢.امکان انتخاب مدل سواری دربستی؛اعم از سواری های معمولی و لوکس

٣.رانندگان مجرب؛رانندگان ناوگان سواری دربستی آموزش های ویژه می بیند و تنها رانندگان با تجربه خواهند توانست در این سرویس فعالیت کنند

۴.امکان دریافت خدمات اختصاصی؛سواری دربستی هر کجا که درخواست کنید حاضر خواهد بود و تمام اوامر شما در طول مسیر را اطاعت خواهد کرد.

3تعرفه اجاره سواری های دربستی به چه صورت است؟

در یک مطلب کوتاه نمی توان اشاره کاملی به تعرفه اجاره سواری داشت زیرا محاسبه این نرخ تابع شرایط زیادی است.

با تماس به شرکت خدمات دهنده و اعلام شرایط درخواستی خود، تعرفه اجاره سواری را دریافت خواهید کرد.

با این حال نرخ سرویس از فرودگاه امام به تهران تقریبا ثابت بوده و حدود ١٠٠ هزار تومان است.

همچنین باید گفت تعرفه اجاره ی سواری دربستی بین شهری ثابت بوده اما درون شهری بر حسب کیلومتر پیموده شده محاسبه می شود.

4چه مدارکی برای اجاره سواری دربستی نیاز است؟

در بسیاری از موارد جز ارائه کارت شناسایی معتبر،هیچگونه مدارکی برای اجاره ی سواری دربستی نیاز نمی باشد.

سواری دربستی در اختیار راننده بوده و از طرف شرکت خدمات دهنده و همچنین پلیس کنترل می شود پس شما تنها به عنوان مسافر شناخته می شوید و مسئولیتی در قبال شما نخواهد بود.

2 دیدگاه
  1. پری گفت:

    ممنون از مطالب جامع و کاملتون🙏

  2. سعید گفت:

    ممنون ازینکه به همه جزئیات و ابعاد کرایه سواری اشاره کردید در متن. عالی هستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما