اجاره خودرو

یکی از خدماتی که شرکت‌های حمل و نقل در ایران در اختیار مشتریان قرار می‌دهند اجاره خودرو بدون راننده است که با واژه "رنت کار" (Rent Car) شناخته می‌شود و عبارت است از اجاره روزانه و یا حتی ساعتی ماشین‌ها و خودروهای سواری و بعضی از خوروهای جمعی مانند ون که می توان با آن تا 12 نفر را جابجا نمود. البته دریافت خدمات اجاره خودرو بدون راننده در ایران، شرایط و مدارکی لازم دارد که در ادامه آن‌ها را بیان می کنیم.

خودروها یا ماشین‌های اجاره ای بدون راننده در دو دسته خودروهای ایرانی و خارجی اجاره داده می شود. این خودروها در تیپ و مدل‌های مختلف نظیر: خودروهای شاسی بلند، سدان، هاچبک، کروک، کوپه و ون اجاره داده می‌شوند.

قیمت اجاره خورو بدون راننده با توجه به نوع خودرو، تعداد روزهای رزرو خودرو و کیلومتر طی شده محاسبه می‌شود. برای دریافت قیمت به صفحه لیست قیمت کرایه خودرو بدون راننده مراجعه کرده و پس مشاهده قیمت‌ها برای اجاره خودرو اقدام کنید. برای رزرو خودروی مورد نظر می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و خودروی دلخواهتان را رزرو کنید.

شرکت دریان سفر امید با ارائه خدمات استثنایی و منحصر بفرد در زمینه کرایه و اجاره خودرو توانسته فعالیت خود را در سراسر کشور گسترش دهد. به گونه ای که هم اکنون با اجاره خودرو بدون راننده در تهران و کرج فعال بوده و به سطح بالایی از رضایت مشتریان رسیده است. خودروهای موجود در شرکت دریان سفر امید مدل سال بوده و دارای کارکرد کمتر از 3000 کیلومتر می باشد. تمام خودروهای بدون راننده موجود در این شرکت دارای پوشش بیمه کامل شخص ثالت و بدنه می باشند.

خودروهای مدل سال با قیمت های مقرون به صرفه بخشی از تضمین شرکت ما در ارتباط با کمترین هزینه کرایه خودرو در بین دیگر موسسات و شرکت‌های اجاره خودرو می باشد. هر چقدر تعداد روزهای درخواست خودرو بیشتر باشد هزینه اجاره خودرو بدون راننده نیز ارزان تر محاسبه می شود.

احتمالا تا به حال برایتان شرایطی پیش آمده است که نیاز به خودرو بدون راننده داشته باشید. ممکن است قصد سفر دسته جمعی با خانواده یا دوستانتان را داشته باشید و به دلیل کمبود وسیله نقلیه شخصی، مایل باشید یک خودرو بدون راننده در اختیار داشته باشید. ممکن است خودروی شخصی شما به دلیل خرابی غیر قابل استفاده شده و تا زمان تعمیر آن قصد اجاره ماشین داشته باشید. حتی ممکن است صاحب خودرویی لوکس باشید، اما به دلیل ایجاد سانحه و تصادف، موقتا نتوانید از آن استفاده کنید. شاید هم اتومبیل جدیدی خریداری کرده‌اید ولی هنوز به دستتان نرسیده است، در این شرایط نیز اجاره ماشین، یا کرایه خودرو بدون راننده می‌تواند مشکلاتی که بطور موقت برای شما پیش آمده را حل و فصل نماید.

اجاره خودرو بدون راننده یک انتخابی مناسب برای خانواده‌هایی است که می‌خواهند به‌صورت گروهی سفر کنند، می‌باشد. برای ضمانت اجاره اتومبیل بدون راننده شرایط و مدارکی مورد نیاز است که قبل از درخواست و رزرو خودرو حتماً باید با کارشناسان در تماس باشید.

تحویل و عودت خودرو با توجه به درخواست مشتری می توانند در مکان‌هایی نظیر نمایندگی اصلی شرکت و یا در محل سکونت و هتل خود باشد. تحویل خودروهای اجاره‌ای شرکت دریان سفر امید با توجه به درخواست مشتری می تواند در هر نقطه از شهر و یا درب منزل و محل کار شما باشد. فقط کافی است بگویید خودرو را کجا می‌خواهید تحویل بگیرید ما آن را در هر نقطه از شهر که باشید در اختیارتان قرار می‌دهیم.

مشتریان می توانند پس از انتخاب خودرو مدنظر خود در لیست خودروها و ماشین‌های اجاره‌ای بدون راننده، از طریق تماس تلفنی، ایمیل و یا واتساپ به صورت آنلاین خودرو خودر را درخواست و رزرو نمایند. به منظور رزرو خودرو در این شرکت باید غیر از مبدأ و مقصد خودتان، تعداد روزهای مورد نظر یا حداقل ساعت هایی را که قصد دارید به اجاره خودرو بدون راننده اقدام کنید، تعیین نمائید.

مقررات و شرایطی برای اجاره خودرو وجود دارد که 90 درصد آن بین تمامی شرکت‌ها مشترک است و بعضی از مقررات در جزئیات متفاوت هستند. شرکت دریان سفر امید اتومبیل های خود را بدون راننده و با راننده کرایه می دهد، وقتی که افراد خودرو مورد نظر خود را با راننده اجاره می کنند احتیاجی نیست که سند یا ودیعه ای را به عنوان ضمانت در شرکت بگذارند، ولی مشتری‌هایی که هدف آن ها اجاره خودرو بدون راننده است، ملزم هستند که بر طبق قوانین اجاره خودرو بدون راننده، ضمانتی که احتیاج است را در اختیار شرکت قرار دهند.

موارد ضمانت شرکت ما برای اجاره خودرو بدون راننده بسیار راحت و برای تمام افراد جامعه در هر موقعیتی امکان پذیر است. وجه تمایز ما در ارائه خدمات اجاره خودرو بدون راننده و با راننده این است که اگر زمانی با هر یک از خودروهای اجاره ای این مجموعه دچار نقص فنی شدید حتی اگر در دور دست ترین نقطه کشور بوده تنها با یک تماس با بخش خدمات مشتریان می توانید در کمتر از یک ساعت از کمک امداد جاده ای ما بهره‌مند شده و درصورت تعمیر نشدن خودرو، برایتان خودوریی جایگزین خواهد شد.

مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده

  • داشتن حداقل سن ۲۰ سال
  • گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی ۶ ماه
  • ارائه مدرکی معتبر برای احراز محل شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده (فقط برای اتباع ایرانی)
  • ارائه کارت شناسایی معتبر
  • شرایط پرداخت کرایه :
    • یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو (فقط برای اتباع ایرانی)
    • پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت‌های اعتباری
    • پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) به میزان نوع خودرو درخواستی

شرایط پرداخت هزینه اجاره خودرو

شرایط پرداخت هزینه اجاره خودرو با توجه به نوع اجاره شما متفاوت می باشد.

شرایط پرداخت هزینه در اجاره خودرو بدون راننده

برای هزینه اجاره خودرو بدون راننده به ازای هر 24 ساعت یک روز اجاره بها تعلق می‌گیرد. رزرو و لغو رزرو خودرو به صورت رایگان می‌باشد. شرایط پرداخت هزینه اجاره خودرو بدون راننده به این صورت می‌باشد که در زمان تحویل خودرو و بستن قرار داد، کل مبلغ کرایه همراه با مبلغی به عنوان ودیعه به نسبت قیمت خودرو از متقاضی اجاره کننده دریافت می‌گردد.

قابل ذکر است که تمامی چک و یا سفته دریافتی و مبلغ ودیعه در پایان قرارداد و پس از عودت خودرو به صورت کامل به مشتری برگردانده می شود. به جز مبلغی که نزد شرکت باقی خواهد ماند که پس از 15 روز و مشخص شدن وضعیت خلافی مابقی پول شما بازگردانده خواهد شد.

شرایط پرداخت هزینه در اجاره خودرو با راننده

برای پرداخت هزینه اجاره خودرو با راننده، در زمان درخواست 50 درصد از کرایه خودرو از مشتری دریافت خواهد شد و مابقی مبلغ کرایه نیز در پایان خدمات اجاره خودرو تسویه می شود.

در زمان تصادفات و ایجاد خسارت به اتومبیل، ملاک تشخیص خسارت کارشناس رسمی بیمه کارشناس رسمی قضایی می باشد. منظور از مسئولیت مالی به آن گفته می شود که در صورت بروز هر کدام از گزینه های بیمه سقف تعهد مشتری به شرکت مبلغ ذکر شده است و مابقی هزینه ها بر عهده شرکت می باشد و در صورتی که مستاجر در حادثه مقصر نباشد و بیمه طرف مقابل نتواند خسارت را پوشش دهد، فرانشیز بیمه بدنه استفاده شده بر عهده اجاره کننده می باشد.

هنگامی که شخصی قصد دارد خودرو مورد نظر خود را بدون راننده اجاره کند، باید مواردی را مد نظر قرار دهد. مهمترین مسئله قرارداد اجاره ماشین بدون راننده می باشد، این قرارداد نباید نکته مبهمی برای طرفین داشته باشد و مشتری باید بداند در شرایط خاص مانند سرقت خودرو، تصادف، خرابی و غیره چه توافقی بین او و اجاره دهنده خودرو انجام شده است که همین امر باعث ایجاد رضایت بیشتر در مشتری خواهد شد.

نکته مهم دیگر، سعی کنید هنگام اجاره خودرو حتما از داشتن اعتبار بیمه ثالث و بدنه آن اطمینان حاصل کنید، تمام ماشین های اجاره ای در شرکت دریان سفر امید، دارای بیمه ثالث و بدنه کامل هستند. تمیزی ظاهر و کیفیت ماشین اجاره ای هم جزء نکات بسیار مهم است، دریان سفر امید تمام خودروهای خود را بصورت مرتب سرویس نموده و سلامت خودرو را تضمین می کند. همچنین در صورتی که در قرار های کاری خود، مهمان خارجی دارید، می توانید از اجاره خودرو به همراه راننده استفاده کنید. دریان سفر امید به این منظور رانندگانی مجرب، باتجربه و آشنا به زبان های خارجی را تا مدت زمان مورد نیاز، در اختیار شما قرار خواهد داد.

مزیت های معنوی اجاره خودروی بدون راننده

  • تجربه حس ناب لذت و هیجان رانندگی: تا وقتی که خودمان پشت فرمان نباشیم چالش ها و لذت های رانندگی را نمی توانیم درک کنیم، حس رانندگی اتومبیل در جاده های زیبا و خلوت را زمانی درک خواهیم کرد که خودمان رانندگی کنیم و از این خودرو ی مجهز استفاده نماییم.
  • رانندگی با خودرو های لوکس و مدرن دنیا با مبلغی ناچیز نسبت به قیمت خودرو: شما می توانید با اجاره خودرو بدون راننده، رانندگی با جدیدترین ماشین های اروپایی را تجربه کنید و از نشستن پشت فرمان یک خودروی گران قیمت لذت ببرید.

قطعا یکی از مهم‌ترین مراسم های زندگی هر شخص جشن عروسی او می باشد. به جرات می توان گفت ماشین عروس یکی از عوامل تاثیر گذار در برگزاری یک مراسم زیبا و کامل است، خودرویی که عروس وداماد سوار آن می شوند از بین تمام امکانات فراهم شده بیشتر برای میهمانان نمایان خواهد بود. برای این گونه مراسم ها اجاره خودروی بدون راننده و انتخاب ماشینی لوکس و مجلل میتواند انتخاب مناسبی برای ماشین عروس باشد.

اگر می خواهید با خانواده ای پر جمعیت یا به همراه دوستانتان به سفر بروید نیاز به اجاره ی خودرو بدون راننده دارید. شما میتوانید برای این دست از سفرها از خودروهای شاسی بلند استفاده کنید. خودرو های شاسی بلند یا کراس اور ( اس یو وی ) معمولا تا 8 نفر ظرفیت دارند، به این ترتیب می توانید در مصرف سوخت صرفه جویی کنید و به جای 2 یا 3 ماشین از یک خودرو استفاده کنید و از همراه بودن با تمامی افراد همسفر در یک خودرو لذت ببرید.

معیارها و ملاک‌های تعیین کننده و تأثیرگذار روی نرخ اجاره خودرو

  • نوع، کلاس و برند خودرو
  • مدل و سال تولید خودرو
  • تعداد روزهای اجاره خودرو
  • تاریخ درخواست رزرو جهت اجاره خودرو (ایام پیک)

مزایای اجاره خودرو از شرکت دریان سفر امید

  • دریان سفر امید دارای ناوگان متنوعی مشتمل بر انواع خودرو های ایرانی و خارجی می باشد. هم چنین به منظور تامین نیاز های مشتریان طیف وسیعی از خودرو های لوکس، میان رده و ارزان قیمت در ناوگان ما موجود می باشد.
  • خودرو های مجموعه دریان سفر امید برای هر مدت زمانی که شما مایل باشید، قابل اجاره کردن هستند. می توانید خودروی بدون راننده را به طور ساعتی، روزانه و حتی هفتگی کرایه کنید.
  • قرار داد اجاره خودرو بدون راننده طبق نیاز شما و با قیمت مناسب تنظیم خواهد شد.
  • یکی از مهم‌ترین موارد در هنگام اجاره خودرو، اطلاع رسانی درست و تفهیم مفاد قرار به مشتری است. مشتری هنگام کرایه کردن خودرو، باید بطور دقیق اطلاع داشته باشد که در صورت سرقت، تصادف یا آسیب دیدگی خودرو، چه کسی مسئول پرداخت خسارت خواهد بود و این پرداخت به چه میزانی است. قرارداد اجاره ماشین در شرکت دریان سفر امید به گونه ای تنظیم می شود که تمامی موارد احتمالی، به صورت روشن و دقیق برای مشتری ارائه می شود.
  • تمامی خودروهای ناوگان دریان سفر امید، اعم از خودرو های لوکس، میان رده و ارزان قیمت، کاملا سرویس شده و سالم بوده و دریان سفر امید سلامت آن‌ها را حتی برای طی مسافت‌های بالا تضمین می کند. همچنین خودروهای این مجموعه از نظر ظاهری نیز کاملا سالم و پاکیزه هستند.
  • تمامی خودروهای مجموعه دریان سفر امید دارای بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه بوده و این موضوع باعث اطمینان خاطر و آسودگی خیال شما در هنگام رانندگی با خودروی اجاره‌ای خواهد شد.
  • در صورت نیاز به تعمیرات و سرویس ماشین‌های اجاره شده، تعمیرکار از طرف شرکت به محل شما اعزام شده و خدمات سرویس، نگهداری و شستشوی اتومبیل را انجام می‌دهد.
  • شما می‌توانید هر نوع خودرویی را در هر شهری از ایران اجاره کنید. کارگزاران شرکت دریان سفر امید در تمامی استان‌های کشور می توانند کلیه خدمات اجاره خودرو را به بهترین نحو به شما ارائه دهند.

چنانچه برای سفر تفریحی، امور کاری، امور تشریفاتی، مراسم و جشن عروسی یا هر مورد دیگری، نیاز به کرایه خودرو بدون راننده دارید، می توانید با دریان سفر امید تماس بگیرید. همکاران ما در مورد انواع قرار داد و تضمین‌های مناسب برای اجاره خودرو، به شما مشاوره خواهند داد.

در صفحه اینستاگرام شرکت دریان سفر امید از جدیدترین رویدادها مطلع شوید و با ما همراه باشید.

(جهت دریافت خدمات مربوط به اجاره خودرو بدون راننده و با راننده با ما تماس حاصل نمائید.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما