مینی بوس ایویکو A50

مینی بوس ایویکو A50 یا آذر یكی از محصولات تجاری سنگین گروه خودروسازی سایپا می باشد كه در شركت زامیاد تولید می گردد. این مینی بوس با مصرف سوخت پایین و تجهیزات رفاهی مناسب برای سرنشینان خود و موتور قدرتمند ۲۸۰۰ سی سی جایگزین مناسبی برای مینی بوس های فرسوده و قدیمی موجود در بازار می باشد. ظرفیت مینی بوس ایویکو A50 با تنظیمات مختلف صندلی برای حالت استاندارد آن تعداد 1+19 سرنشین می باشد.

ایویکو بخشی از گروه بین المللی CNH Industrial N.V است و حضور پررنگی در آفریقای جنوبی دارد. این در طراحی و تولید طیف گسترده ای از وسایل نقلیه تجاری متوسط، سنگین و فوق العاده سنگین، کامیون های آفرود، اتوبوس های بین شهری و مینی بوس های درون شهری است. این شرکت همچنین خودروهایی را برای اطفا حریق، مأموریت های خارج از جاده، دفاع و حفاظت از مدنی تولید می کند. ایویکو برای اولین بار در سال 1993 در آفریقای جنوبی تاسیس شد و در طول 20 سال توانسته است قسمت عمده ای از بازار را به خود اختصاص دهد. با این حال ، تولید محلی تنها بخش استراتژی رشد آنها نبود، بلکه همچنین یک محصول جدید و همچنین بهبود خدمات بود. کارخانه مونتاژ ایویکو نیز بخشی از سرمایه گذاری مشترک با گروه Larimar است.

شما می‌توانید برای اجاره مینی بوس به دریان سفر امید مراجعه کنید. 

از این کارخانه برای ساخت انواع وسایل نقلیه سنگین تجاری استفاده می شود و شامل موتورهای جلو و مینی بوس ها و اتوبوس های شهری است. وسایل نقلیه تجاری تولید شده دارای مهر اصالت هستند که با نشان "متولد آفریقای جنوبی" نشان داده شده اند. همچنین مونتاژ خود را در کارخانه محلی تأیید می کند. فعالیت های ایویکو دارای سایت های تولیدی در 11 کشور در سراسر جهان و تقریبا 5000 نقطه فروش و خدمات در بیش از 160 کشور جهان است. برخی از نکات برجسته این شرکت شامل اولین موتور دیزلی سبک آن با تزریق مستقیم در سال 1985 و اولین موتور دیزلی آن با EGR در سال 1989 است. ایویکو یکی از حامیان مالی بازی های المپیک زمستانی 2006 در تورین بود و ناوگان 1200 اتوبوس و مینی بوس را تأمین کرد.

مشخصات فنی مینی بوس ایویکو A50

سازنده مینی بوس ایویکو A50 توجه زیادی به جزئیات، راحتی و تمایز دارد. همانطور كه ​​متخصصان حمل و نقل در سراسر جهان از طراحی شرکت IVECO انتظار دارند. مینی بوس ایویکو A50 توزیع بسیار خوبی از فضای داخلی را برای یکپارچگی هم راننده و هم سرنشین انجام داده است. فضای داخلی این خودرو به طرز ماهرانه ای مهندسی شده اند تا محیط ایده آل رانندگی را در اختیار شما قرار دهند.

ارگونومیک مینی بوس ایویکو مسافرت روان و راحت در هر شرایط جاده ای را تضمین می کند. داشبورد مجهز به ابزارهای برای خوانایی بهتر و آسان همراه با هیدرولیک طراحی شده است. درایو و اهرم تعویض دنده روی داشبورد، در کاهش خستگی حتی در هنگام رانندگی نقش دارد. تجهیزات استاندارد شامل مجموعه الکتریکی برای رانندگی در مسافت طولانی قابل توجه است. مانند صفحه نمایش، رادیو، پخش کننده سی دی و سیستم تهویه مطبوع خودرو. نسخه Chassis Cab تقریباً برای هر نوع نصب بدنه مناسب است. درب کشویی در کنار مینی بوس ایویکو به صورت اختیاری موجود است و دسترسی درب های عقب برای انعطاف پذیری و بارگذاری بدون مشکل اطمینان حاصل می کند.

مینی بوس ایویکو A50 حداکثر راحتی و تجهیزات داخلی را بهمراه ترکیب متنوعی از درها، پنجره ها، ارتفاعات داخلی (1940 میلی متر در مدل A50) و پیکربندی صندلی ها ارائه می دهد. همان سیستم های ایمنی و تجهیزات غنی ارائه شده از نسخه های وانت و ون با کمربندهای ایمنی استاندارد 3 نقطه ای روی صندلی های در معرض (2 امتیاز اختیاری برای سایر صندلی ها) در مینی بوس گنجانده شده است. کج شدن صندلی ها با پشتی و سرشانه حداکثر راحتی صندلی های مسافر را تضمین می کند. محفظه مناسب چمدان، دریچه سقف اضطراری، چراغ های صندلی مجزا و تهویه مطبوع از امکانات ایده آل برای این خودروی مینی بوس است.

این مینی بوس در ایران به دو صورت مونتاژ داخلی و مونتاژ خارجی موجود است که با توجه به اظهارات رانندگان و مالکین مینی بوس ایویکو A50، شاسی و بدنه خودروهای مونتاژ داخل بسیار خشک و کم انعطاف بوده، در صورتی که خودروهایی که وارداتی است، دارای شرایط بهتری از این حیث می باشد.

مینی بوس ایویکو A50 کاربردهای متفاوتی در کشورمان ایران دارد. یکی از بهترین این کاربرها را می توان در حمل و نقل گردشگری جستجو نمود. این خودرو به جهت ظرفیت و شرایط مناسب می تواند جهت استفاده در اجاره مینی بوس در خدمات دربستی و تورهای ایرانگردی و طبیعت گردی مورد استفاده قرار می گیرد. مینی بوس ایویکو مانند خودروی ون ایویکو جای خود را در صنعت حمل و نقل بویژه اجاره دربستی بین شهری و برون شهری باز نموده است و شرکت های حمل و نقل و موسسات اجاره و کرایه خودرو و نیز آژانس ها مسافرتی و شرکت های گردشگری از این خودرو در انتقال مسافران و جابجایی گردشگران خود بهره می برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما