رنت سواری در رشت

رنت سواری در رشت

با توجه به شرایط کنونی بسیاری از افراد, دسترسی لازم را به خودروی مدنظرشان ندارند, در این شرایط رنت خودرو بهترین راه حلی است که وجود دارد اما گاهی در برخی از شهرهای کشور دسترسی برای اجاره وسیله نقلیه وجود ندارد! دریان سفر با ارایه رنت سواری در شهر های مختلف کشور این مشکل را حل کرده است, تا انتهای مطلب همراه ما باشید. 

خدمات رنت سواری رشت

دریان سفر امید انواع خودروهای اقتصادی نظیر سمند، تیبا ، 206، 207 و اجاره پراید در رشت را موجود دارد. اما این خدمات به صورت مختلف ارائه می شود. خدمات اجاره ماشین در رشت به شکل های متعددی از جمله اجاره خودرو بدون راننده یا با راننده، اجاره خودرو روزانه، اجاره ساعتی و هفتگی صورت می گیرد. بنابراین برای اجاره ماشین در رشت با همکاران ما در بخش پشتی بانی تماس گرفته و با توجه به بوجه خود و نیازتان بهترین خودرو را از لیست خودروهای سایت انتخاب کنید.

خدمات کرایه ماشین در رشت در انواع مختف نظیر

  • اجاره اتومبیل بدون راننده در رشت
  • اجاره ماشین در رشت با راننده
  • اجاره ون در رشت
  • اجاره ماشین عروس در رشت

 

شرایط اجاره خودرو بدون راننده در رشت

در دریان سفر امید علاوه براینکه میتوانید ماشین بدون راننده اجاره کنید این امکان رو فراهم آورده ایم که اجاره خودرو با راننده را نیز تجربه کنید. اجاره ماشین با راننده بیشتر برای افرادی است که مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو را نداشته و یا برای سفر کاری و یا استقبال از مهمان نیاز به خودرو تشریفاتی دارند مناسب است.

برای اجاره خودرو با راننده در رشت به دلیل اینکه در خواست خودرویی با راننده را دارید دیگر نیازی به ارائه هیچ نوع مدرکی نیست برای عقد قرار داد تنها کارت شناسایی شما مورد نیاز است. برای رزرو خودرو با راننده به شماره درج شده در بالا تماس گرفته و با تعیین تاریخ ، خودروی خود را رزرو نمائید. درهنگام رزرو خودرو حتما درخواست خود را برای اجاره خودرو با راننده را اعلام کنید. خودرو همراه با راننده مجرب در تاریخ و مکان مشخص شده در اختیارتان قرار داده خواهد شد.

مراحل رزرو رنت سواری در رشت

  • در مرحله اول محل تحویل ، تاریخ تحویل و تاریخ برگشت را انتخاب می کنید
  • در مرحله بعد خودرو مورد نظرتان را انتخاب می کنید و دکمه رزرو را می زنید
  • تجهیزات اضافه مثل زنجیر چرخ و صندلی کودک را انتخاب می کنید و در پایین صفحه نوع بیمه را انتخاب و بعد روی دکمه ادامه رزرو کلیک می کنید
  • در بخش بعد مشخصات شخص رزرو کننده وارد و فرم را تکمیل می کنید
  • در مرحله آخر از بین گزینه های پرداخت در محل و پرداخت آنلاین یکی را انتخاب و رزرو خود را کامل می کنید.

مدارک لازم برای رنت سواری در رشت

شرایط اجاره ماشین در رشت به صورت بدون راننده داشتن مدارک زیر است:

شرایط سنی مورد نیاز:

  • داشتن حداقل سن ۲۰ سال

گواهینامه رانندگی:

  • گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی ۶ ماه

اسناد شناسایی مورد نیاز:

  • نیاز به مدرکی معتبر برای احراز محل شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده
  • کارت شناسایی معتبر

شرایط پرداخت کرایه و ودیعه نقدی (دیپوزیت):

  • پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت های اعتباری.
  • یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو(چک و یا سفته دریافتی هنگام پایان قرارداد و برگشت خودرو به مشتری بازگردانده می شود).
  • پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) که با توجه به نوع خودرو های درخواستی متفاوت می باشد.
  • مبلغ ودیعه نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می شود.

اجاره ماشین در رشت با راننده

حداقل مدت زمان اجاره خودرو در رشت به صورت با راننده ۱۰ ساعت در روز می باشد. قیمت کرایه ماشین با راننده در رشت به صورت ساعتی درون شهری و کیلومتری برون شهری محاسبه می شود. کرایه خودرو با راننده همراه با یک راننده مجرب و مسلط به امور تشریفاتی انجام می شود. کرایه اتومبیل در رشت با راننده از ساعتی ۸۵,۰۰۰ تومان شروع می شود. ماشین دربستی رشت به صورت کامل در اختیار مشتری می باشد. کرایه ماشین با راننده با قیمت ارزان رنت داده می شود.

کرایه ماشین عروس در رشت

اجاره ماشین عروس در رشت بسیار پرطرفدار می باشد. خدمات کرایه ماشین عروس در رشت به صورت با راننده و بدون راننده می باشد. کرایه ماشین عروس رشت از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب (۱۵ ساعت در طول روز) رنت داده می شود. هر ۱ ساعت اضافه برای اجاره ماشین عروس مشمول هزینه اضافی نیز می شود. شرکت دریان سفر امید کنیم، خدمات گل آرایی ماشین عروس و دسته گل عروس طبیعی و مصنوعی را نیز ارائه می کند.

 

اجاره ماشین عروس کلاسیک در رشت

برخی افراد تمایل دارند برای مراسم عروسی شان، از خدمات اجاره ماشین عروس کلاسیک بهره مند شوند. ماشین های کلاسیک موجود در گیلان شامل خودروهای شورلت و بنز می باشد. قیمت کرایه ماشین عروس کلاسیک از مبلغ ۱,۷۰۰ تومان شروع می شود. شرکت اجاره خودرو « دریان سفر امید »، طی این سال‌ها در تلاش است تا برای گسترش صنعت اجاره ماشین به تمامی نقاط کشور، حتی شهرهای کوچک، شرکای تجاری بین‌المللی و سرمایه‌گذارانی با تجربه جذب کند.

طبق قوانین مجموعه‌ی دریان سفر امید ، مشتریان به دو صورت می‌توانند خودروی مورد نظر خود را اجاره کنند: با مراجعه تلفنی و حضوری یا از طریق پر کردن فرم اینترنتی در سایت که پس از بررسی فرم، مسئولین با شما تماس خواهند گرفت. حال با توجه به نظرسنجی و ارزیابی، ابتدا راننده‌ها رتبه‌بندی می‌شوند و پس از بررسی کیفیت نگهداری خودرو، توسط مشتری به آن‌ها برای اجاره‌ی بعدی امتیازهای مثبتی تعلق می‌گیرد.

شرکت بین‌المللی دریان سفر امید با ارائه‌ی خدماتی بی‌همتا و امکاناتی ویژه شرایط مطلوبی را برای اجاره ماشین با راننده و اجاره ماشین عروس را با رعایت استانداردهای روز دنیا در اختیار متقاضیان داخلی و خارجی خود قرار می‌دهد.

در ادامه به معرفی تعدادی از خدمات بی‌نقص این مجموعه اشاره می‌کنیم:

کسانی که قصد دارند به صورت خانوادگی و در یک ماشین همراه هم سفر کنند پیشنهاد می‌شود از ون‌های مسافرتی با صندلی‌هایی راحت و گنجایش بالا استفاده کنند. همچنین گردشگران خارجی که به قصد تماشای جاذبه‌های گردشگری ایران و اماکن تفریحی به کشور ما سفر کرده‌اند می‌توانند از ون‌های مسافرتی به همراه تور لیدر حرفه‌ای و مسلط به زبان‌های خارجی، از خدمات ویژه تورهای داخلی سعادت بهره ببرند.

اجاره ماشین عروس به دو صورت انجام می‌شود: اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده. اجاره خودرو عروس با راننده می‌تواند شما را از هرگونه مسئولیت و نگرانی در مورد خرابی و تصادف در امان بدارد و راننده‌ها با توجه به تجربیاتی که در تشخیص خیابان‌ها و بزرگراه‌های بدون ترافیک و نزدیک‌ترین مسیرها به مقصد دارند، می‌توانند شما را راس ساعت مقرر به محل برگزاری جشن عروسی برسانند. اگر هم قصد دارید ماشین عروس بدون راننده کرایه کنید، می‌توانید تنها با یک قرارداد بین شرکت و پرداخت چک یا سفته به مبلغ مشخص، هر خودرویی که علاقه دارید را انتخاب کنید.

رنت سواری - رنت سواری - رنت سواری - رنت سواری - رنت سواری - رنت سواری - رنت سواری - رنت سواری - رنت سواری - رنت سواری - رنت سواری - رنت سواری - رنت سواری - رنت سواری - رنت سواری - رنت سواری - رنت سواری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما