شرایط اجاره ماشین

اجاره کردن یک خودرو کار بسیار ساده است و به داشتن شرایط و ویژگی‌های خاصی احتیاج ندارد. افراد برای اجاره خودرو می‌توانند با مشاوران آژانس­ های اجاره‌ای تماس گرفته تا بعد از انجام مشاوره و توضیحات لازم در رابطه با سابقه رانندگی مشتری و مبلغ کرایه ماشین، مراحل کاری لازم برای پرداخت بیعانه و اجاره سواری دربستی را انجام دهند.

آژانس­ های اجاره ­ای برای عقد قرارداد با مشتریان خود به دو شیوه عمل می‌کنند:

  1. تحویل دادن خودرو درب منزل مشتری و بستن قرارداد با آن توسط نماینده قانونی شرکت
  2. با حضور یافتن مشتری در شرکت قرارداد با مدیرعامل شرکت بسته می­شود.

در زمان مراجعه برای انتخاب ماشین مشتری باید گواهینامه رانندگی، آدرس دقیق منزل، بیمه‌نامه، آدرس ایمیل، شماره تلفن و کارت اعتباری خود را به آژانس ­های اجاره ماشین عرضه کند. زیرا بسیاری از آژانس‌های اجاره خودرو پول را به عنوان نوعی پرداخت از نظر نمی‌­گیرند و از کارت اعتباری افراد به عنوان یک ضمانت برای پرداخت هزینه‌های ناشی از صدمه دیدن وسیله نقلیه استفاده می‌کنند.

به صورت معمول خودروها قبل از تحویل به مشتری به صورت کامل از لحاظ آسیب دیدگی مورد بررسی قرار می‌گیرند و از آن­ها فیلمبرداری می‌شود تا در زمان عودت ماشین خسارات احتمالی وارده مشخص باشد. در هنگام اجاره کردن خودرو، کیلومتر مجاز برای تردد و رانندگی خودرو آلمانی ۲۰۰ کیلومتر، ایرانی ۲۵۰ و دیگر انواع لوکس خودروها نظیر پورشه و مازراتی ۱۵۰ کیلومتر است. در هنگام عودت خودرو در صورتی که کیلومتر­های اضافه داشته باشد هزینه آن باید پرداخت شود.

مزایای كرايه خودرو برای سفرهای بين شهري

  • سفر با اتومبیل در جاده‌های زیبا بسیار هیجان انگیزتر از سفر با هواپیما می‌باشد.
  • با کرایه اتومبیل سفری، شما آزادی عمل بیشتری در طول مسافرت خود دارید؛ زیرا زمان رفت و برگشت و وقت گذراندن در مقصد کاملا به خودتان بستگی دارد. 
  • هزینه سفر با اتومبیل مناسب تر از سفر با قطار یا هواپیما می‌باشد.
  • بسیاری از شهرهای معروف که مقصد گردشگران می‌باشد، فرودگاه یا ایستگاه قطار ندارند.

كرايه خودرو بين شهري 

ایران کشوری چهار فصل با شهرهایی بسیار دیدنی است که در تمام طول سال برای سفر مناسب است. كرايه خودرو بين شهري برای افرادی که قصد سفر دارند ولی ماشین ندارند و یا اتومبیل آن‌ها برای سفرهای جاده‌ای مناسب نیست، گزینه‌ای عالی و ایده آل است. شما می‌توانید قبل از سفر از موسسات اجاره اتومبیل، ماشین مورد نظر خود را اجاره کنید. هزینه کرایه خودرو کاملا متغیر است و به عوامل بسیاری بستگی دارد. بهتر است قبل از رزرو ماشین وضعیت جاده را بررسی کنید و متناسب با شرایط جاده، اتومبیل مورد نظر خود را کرایه کنید. در نظر داشته باشید که هنگام کرایه ماشین نیازی به پرداخت هزینه‌های مربوط به بیمه، معاینه فنی، مالیات و استهلاک خودرو نیست. همچنین برای اجاره خودرو شما حداقل باید 20 ساله باشید. 

تماس با ما-https://dsoc.ir/

با اجاره ماشین عروس یه شب رویایی رو تجربه کن!

مدارک لازم برای اجاره خودرو

افراد برای اجاره کردن خودرو (با توجه به ایرانی بودن و یا جزء اتباع خارجی بودن) به مدارک متعددی احتیاج دارند که عبارت­اند از:

مدارک مورد نیاز اجاره خودرو توسط اتباع ایرانی

  • چک یا سفته متناسب با مبلغ و هزینه خودرو
  • کارت ملی
  • گواهینامه رانندگی
  • سند ملکی متعلق به شخص متقاضی اجاره
  • به ودیعه گذاشتن 15 درصد ارزش خودرو ایرانی و هفت تا ده درصد ارزش سایر خودروها
  • خودرو فرد متقاضی در پارکینگ عمومی پارک شود و سند آن به شرکت تحویل داده شود.

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو توسط اتباع خارجی

  • کارت ملی و شناسایی معتبر
  • ویزا و پاسپورت
  • تصویر بلیط رفت و برگشت مشتری
  • گواهینامه رانندگی
  • به ودیعه گذاشتن 15 درصد ارزش خودرو ایرانی و هفت تا ده درصد ارزش سایر خودروها (به ریال و یا دیگر ارزهای دیجیتال)

کرایه خودرو کلاسیک

کرایه خودروهای کلاسیک معمولا نسبت به سایر خودروها طرفداران بیشتری دارد و اغلب افراد برای برگزاری مراسمات عقد و عروسی خود از این خودروها استفاده می کنند. دریان سفر امید کلکسیونی از خودروهای کلاسیک از خودروی فولکس گرفته تا خودروهای آمریکایی را در لیست خود جای داده است. خودروهای کلاسیک در واقع همان خودروهای قدیمی هستند که قدمتی بالای 60 سال دارد. خودروهای کلاسیک بسیار جذاب می باشند و به سرعت نظرها را به خود جلب می نمایند.

پیشرفت روز افزون در صنعت خودروسازی و روی کار آمدن خودروهای جدید نیز باعث نشده که توجه افراد نسبت به برخی از خودروها کاهش یابد. بنابراین خودروهای کلاسیک همواره در لیست پر سفارش ترین خودروها قرار دارد. فولکس و مرسدس بنز دو خودروی کلاسیک بسیار محبوب و پرطرفدار است که نمونه ای از سالم ترین و جذاب ترین آن ها در کلکسیون شرکت دریان سفر امید قرار دارد. در صورتی که قصد اجاره اتومبیل‌های کلاسیک را دارید با دریان سفر امید تماس گرفته و خودروی مورد نظر خود را رزرو کنید. شما می توانید خودروهای کلاسیک این شرکت را با راننده و بدون راننده سفارش داده و شبی پرخاطره را برای خود رقم بزنید.


مزیت اجاره خودرو

اجاره کردن خودرو مزایای بسیار زیادی دارد که از جمله آن­ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آزادی حرکت : کرایه کردن یک خودرو در هنگام تعطیلات می­تواند نگرانی شما را بابت هزینه ­های تاکسی، برنامه و زمان حرکت و توقف اتوبوس ­ها و ... کاهش بدهد. علاوه بر این اجاره کردن یک خودرو به شما کمک کند تا از تعطیلات خود لذت کافی را ببرید.

قیمت مناسب : به صورت معمول به دلیل وجود فضای رقابتی بین دفاتر و شرکت ­های اجاره خودرو معمولاً طیف وسیعی از خودروها با قیمت بسیار مناسب اجاره داده می شوند.

افزایش توان مالی : در صورتی که فردی در یکی از شهرهای بزرگ سکونت داشته باشد و نیازی به استفاده روزانه از خودرو نداشته باشد می­تواند با اجاره یک خودرو، خود را از پرداخت هزینه‌های نظیر بیمه ماشین، پارکینگ­، چک­ های مکانیکی، لاستیک و ... رها کند. برای مسافرت رفتن نیز می­تواند از خودروهای اجاره‌ای استفاده کند و در مقابل خرید یک خودرو هزینه­ های کمتری بپردازد.

افزایش کیفیت زندگی : پیدا کردن و اجاره ی خودرو در هنگام وارد شدن به فرودگاه، کار بسیار ساده‌ای است. در این هنگام افراد می­توانند به جای استفاده از تاکسی­  های گران قیمت و اتوبوس  ­های شلوغ و ناراحت‌کننده (به ویژه در زمان‌هایی که هتل و ایستگاه اتوبوس از یکدیگر فاصله زیادی داشته باشند) یک خودرو برای خود اجاره کنند. بدین شیوه آسایش و امنیت روانی بیشتری نیز دارند.

تامین آسایش و راحتی : اجاره کردن خودرو در هنگام سفر به شما کمک می­کند تا آزادی عمل بیشتری داشته باشید و بتوانید از مکان‌های مختلف و دوردست نیز بازدید کنید. مسیرهای پیاده­  روی، رستوران­ های شیک و ویلاهای مختلف از جمله این اماکن محسوب می‌شوند که در بسیاری از موارد امکان دسترسی به آن­ها به وسیله اتوبوس وجود ندارد.

پس ­انداز کردن پول : به شما این امکان را می­دهد تا یک هتل را که کمی از مرکز شهر فاصله دارند و از قیمت مقرون به صرفه­  تری برخوردار است را رزرو کنید. بدین شیوه علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌توان خیلی راحت و با آزادی بیشتری جا به‌ جا و حمل­ و­ نقل شد.

استفاده از یک ماشین لوکس برای جلسات کاری : در صورتی که یک فرد بخواهد در هنگام برگزاری یک قرارداد و جلسه کاری مهم ظاهری شیک و عالی داشته باشد، به اجاره خودرو تمیز، براق و در صورت لزوم با کلاس بالا را نیاز دارد.

اجاره ماشین در تهران

دلایل زیادی برای اجاره ماشین در تهران وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان به استفاده از خودروهای لوکس برای قرارهای کاری یا شرکت در مراسم های ویژه اشاره نمود. در این شرایط می توان متناسب با نوع سفر خودروهای مورد نظر را از میان ماشین های لوکس یا کلاسیک در مدل های مختلف انتخاب و اجاره نمود. استفاده از این گروه خدمات که در سال های اخیر با استقبال زیادی مواجه شده اند به مزایای متعددی دست پیدا خواهید کرد که از مهم ترین آنها می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

  • استفاده از خودروهای لوکس با هزینه کم
  • برنامه ریزی بهتر برای سفر با اجاره کردن خودرو بدون راننده
  • صرفه جویی در هزینه های سفر با اجاره کردن خودرو برای سفرهای خانوادگی و گروهی و عدم نیاز به پرداخت کرایه زیاد به آژانس و تاکسی
  • فراهم شدن آسایش بیشتر در سفرهای انجام شده با پرواز، قطار یا اتوبوس و بدون خودروی شخصی

قیمت اجاره خودرو

تعیین قیمت خودرو اجاره­ای بر اساس مدل­ خودرو، تعداد روز و ساعات کرایه خودرو، میزان کیلومتر مجاز رانندگی با آن، و اینکه قرارداد اجاره ی خودرو با راننده یا بدون راننده بسته شده است، متفاوت است. به همین دلیل نمی­توان یک قیمت واحد را برای اجاره کردن خودرو در نظر گرفت. در حال حاضر به روزترین اجاره خودرو با بهترین شرایط در شهرهای بزرگ مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، رشت، شیراز و دیگر شهرهای ایران ایران اجاره داده می­شوند. افراد می­توانند برای اجاره خودرو و آگاهی از قیمت دقیق اجاره آن­ها با آژانس­ های اجاره اتومبیل تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنند.

در حال حاضر به روزترین کرایه خودرو با بهترین شرایط در شهرهای بزرگ مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، رشت، شیراز و دیگر شهرهای ایران ایران اجاره داده می­شوند. افراد می ­توانند برای اجاره انواع خودرو و آگاهی از قیمت دقیق اجاره آن­ها با آژانس ­های اجاره اتومبیل تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنند.

تماس با ما-https://dsoc.ir/

كرايه ماشين در ايران

كرايه خودرو در ايران به دو دسته کلی كرايه خودرو بدون راننده و كرايه خودرو با راننده تقسیم می‌شود. قبل از رزرو اتومبیل شرایط خود را بسنجید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید:

كرايه خودرو با راننده

چند سالیست که اجاره خودرو وارد مرحله‌ی جدیدی شده است و افراد علاوه بر اجاره ماشین می‌توانند از خدماتی نظیر دسترسی به راننده‌ای مجرب نیز بهره مند شوند. در موقعیت‌هایی که نمی‌خواهید رانندگی کنید، گواهینامه شما اعتبار ندارد و یا رانندگی بلد نیستید، كرايه خودرو با راننده یکی از بهترین و کاربردی‌ترین راه حل‌ها می‌باشد. شرایط کرایه خودرو با راننده و بدون راننده با یکدیگر متفاوت است. زمانی که شما می‌خواهید اتومبیل مورد نظر خود را با راننده اجاره کنید، نیازی به ارائه گواهینامه نمی‌باشد. همچنین در این مورد شما باید هزینه‌ی بیشتری نیز بپردازید. یکی از مهمترین مزیت‌های کرایه خودرو با راننده این است که شما دیگر استرس رانندگی یا آسیب رساندن به ماشین را ندارید؛ زیرا شما راننده نیستید. همچنین در این مورد نیازی به ارائه چک ضمانت نیز نمی‌باشد و برای افرادی که امکان ارائه چک ندارند، می‌تواند شرایطی ایده آل باشد.

كرايه خودرو بدون راننده

کرایه ماشین بدون راننده یکی از مرسوم ترین روش‌های کرایه خودرو در ایران است. در این روش شما تنها ماشین مورد نظر خود را کرایه می‌کنید و مسئولیت رانندگی بطور کامل بر عهده خودتان می‌باشد. هزینه اجاره اتومبیل بدون راننده از اجاره اتومبیل با راننده کمتر می‌باشد. هزینه کرایه خودرو در موقعیت‌های مختلف متفاوت است و به عوامل زیادی نظیر مدل ماشین، مدت زمان کرایه ماشین، میزان کیلومتر مجاز رانندگی و... بستگی دارد. برای کرایه خودرو ارائه مدارک شناسایی معتبر نظیر کارت ملی الزامی می‌باشد. چون می‌خواهید ماشین را بدون راننده کرایه کنید و مسئولیت راندن اتومبیل با شماست، حتما باید گواهینامه‌ای معتبر با تاریخ قابل قبول ارائه دهید. همچنین هنگام عقد قرارداد، شما باید چک یا سفته متناسب با مبلغ و هزینه خودرو به موسسه ارائه دهید. 

رنت ماشین عروس

ازدواج و برگزاری جشن عروسی به بهترین و آبرومندانه ترین شکل ممکن از چالش های بزرگ اول زندگی هر زوج جوان و به طبع خانواده های آنها است. این جشن بزرگ تشریفات مخصوص به خودش را دارد، از انتخاب تالاری مناسب و لباس عروسی زیبا گرفته تا خرید وسایل دامادی و دسته گل عروس. یکی از تشریفات مهم برای جشن عروسی تهیه ماشین عروس است. اگر شما اتومبیل شخصی ندارید و یا برای عروسی دوست دارید ماشین عروس شما خاص و متفاوت از اتومبیل خودتان باشد اما بودجه خرید ماشین را ندارید لازم نیست نگران باشید! رنت ماشین عروس یکی از خدمات متداول آژانس های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل می‌باشد. شما با هر بودجه و سلیقه ای میتوانید اقدام به رنت انواع و اقسام ماشین های ایرانی و خارجی کنید و بدون صرف هزینه ی هنگفت خرید خودرو، با مبلغی بسیار ایده آل و منطقی برای رنت ماشین عروس اقدام کنید و نگران تهیه ماشینی درخور و مناسب بهترین شب زندگیتان نباشید! رنت ماشین عروس  برای یک شب روشی اقتصادی در مقایسه با خرید خودرو است و باعث صرفه جویی زیادی در هزینه ها در ابتدای زندگی مشترک می‌شود.

رنت ماشین خارجی

ماشین های خارجی با توجه به کیفیت و ویژگی های منحصر به فردشان در زمینه های مختلف مانند زیبایی، سرعت، شتاب و...، علاقمندان پر و پا قرص خودشان را دارند. اما به دلیل قیمت بالای این ماشین های خارجی در کشورمان شاید سوار شدن این دست از خودروها برای قشر متوسط جامعه آرزویی دور و دراز تلقی شود اما این طور نیست. رنت ماشین خارجی از جمله خدماتی است که توسط آژانس های دارای خدمات حمل و نقل ارائه میشود تا آرزوی شما را برآورده کند! با رنت ماشین خارجی و حتی ایرانی بدون پرداخت مبلغی هنگفت از سواریی با کیفیت بهره ببرید. رنت ماشین کاربردهای گوناگونی دارد از جمله حضور در جلسات و نشست های مهم، استفاده به عنوان ماشین عروس، شرکت در مهمانی های خاص و ویژه و حتی تفریحاتی متفاوت. رانندگی و گشت و گذار و حتی سفر با خودرویی با کیفیت میتواند کاری فرح بخش و دلپذیر در اوقات فراغت شما باشد پس رنت ماشین را به هیچ عنوان دست کم نگیرید چرا که میتواند تنوع خوبی برای تفریحات شما باشد!

اجاره خودرو فرودگاه امام

اجاره خودرو فرودگاه امام یکی از پر طرفدارترین خدمات اجاره خودرو در ایران است. این خدمات بیشتر برای ایرانیان مقیم خارج از کشور ایجاد شده است، تا هموطنان هنگام ورود به ایران، با آسایش بیشتری در شهر تردد کنند. شما می‌توانید به دو صورت خودرو مورد نظر خود را اجاره کنید؛ اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده. اجاره خودرو با راننده برای افرادی که مدتی از رانندگی در کلان شهر تهران دور بوده‌اند، بسیار گزینه‌ی مناسبی می‌باشد. همچنین شما را از استرس و تنش ترافیک و شلوغی دور نگه می‌دارد. برای هموطنانی که قصد دارند موقتا در ایران بمانند اجاره‌ی خودرو بصرفه‌ترین راه حلی است که آزادی عمل کامل را به آن‌ها می‌دهد و هر زمان که بخواهند می‌توانند به کارهای شخصی خود در سطح شهر بپردازند.

مانند تمامی خدمات دیگری که توسط موسسات مختلف ارائه می‌شود، اجاره اتومبیل نیز به ارائه مدارک خاصی نیاز دارد:

  • ارائه کارت ملی و یا کارت شناسایی معتبر برای اجاره اتومبیل الزامی می‌باشد.
  • برای اجاره ماشین فرودگاه امام شما باید ویزا و پاسپورت خود را به شرکت خدمات دهنده ارائه دهید.
  • برای اینکه تاریخ‌ها دقیق ذکر شود و خللی در برنامه شما و یا کار موسسه مربوطه ایجاد نشود، ارائه تصویر رفت و برگشت بلیط ضرورت دارد. بهتر است شما چند روز قبل از ورود به ایران برای اجاره اتومبیل مورد نظر خود اقدام کنید.
  • اگر قصد اجاره ماشین بدون راننده را دارید باید گواهینامه معتبر ایرانی یا بین‌المللی با حداقل سه ماه اعتبار داشته باشید.
  • اگر قصد اجاره خودروی ایرانی را دارید باید ودیعه ای به ارزش ۱۵ درصد ارزش خودرو را نزد موسسه قرار دهید. برای اجارهی سایر ماشین‌ها، ودیعه‌ای به ارزش هفت تا ده درصد قیمت خودرو نیاز است. قابل ذکر است که ودیعه می‌تواند بصورت ریال، دلار، یورو و... باشد.

اجاره خودرو در کیش

کیش یکی از جزایز زیبا و البته لاکچری ایران است که در جنوب کشور واقع شده است. به دلیل فاصله‌ی کیش با سایر شهرها، معمولا مسافران از طریق هواپیما، قطار و یا کشتی برای سفر به کیش اقدام می‌کنند. به همین دلیل درخواست اجاره ماشین در کیش از جانب مسافران بسیار بالاست. در اکثر مواقع، مسافران سعی می‌کنند در سفر به کیش، تمامی تفریحات لوکس را تجربه و امتحان کنند. اجاره خودروهای لوکس و گران قیمت نظیر پورشه و مازراتی نیز جزئی از همین تفریحات محسوب می‌شود. با اجاره ماشین در سفر شما دیگر درگیر تاکسی‌های تلفنی و یا اینترنتی نمی‌شوید و تمام فکر شما به سفر و لذت از ثانیه‌ها منعطف می‌شود. با اجاره خودرو شما در زمان صرفه جویی عالی دارید و در مدت زمان کوتاه‌تری می‌توانید به مکان‌های مختلف سر بزنید. همچنین از آن‌جایی که هوای کیش در اغلب روزهای سال گرم و شرجی می‌باشد، اجاره خودرو با کولر و سیستم تهویه مطبوع در سفر سبب می‌شود تا دیگر نگران گرما زدگی و مشکلات این چنینی نباشید. برای اجاره ماشین در کیش شما باید مدارکی نظیر کارت ملی، گواهینامه رانندگی با تاریخ  معتبر، چک یا سفته متناسب با مبلغ و هزینه خودرو ارائه دهید. همچنین باید ۱۵ درصد ارزش خودرو ایرانی و هفت تا ده درصد ارزش سایر خودروها به عنوان ودیعه نزد شرکت قرار دهید.

اجاره ماشين عروس

یکی از سنت‌هایی که در 40 سال گذشته پا به مراسم عروسی ایرانی‌ها گذاشته است، استفاده از ماشین عروس است. ماشین عروسی، اتومبیلی برای رفت و آمد عروس و داماد از آرایشگاه به مجلس عروسی و سپس به خانه بختشان است. در طی این سال‌ها، این سنت دستخوش تغییراتی شده و استانداردهای مربوط به آن نیز تغییر کرده است. در گذشته‌های دور، استفاده از چهارپایان به جای استفاده از اتومبیل مرسوم بود و بعد از واردات اتومبیل به ایران، کم کم ماشین عروس به میدان آمده است. ماشین عروس همراه با تشریفات امروزی نظیر گل زدن ماشین یا استفاده از راننده شخصی، چند سالیست که مد شده است. در پی این مد شدن، موسسات و شرکت‌هایی تاسیس شده است که خدماتی نظیر اجاره اتومبیل برای مراسمات خاص بویژه مراسم عروسی ارائه می‌دهند. بسیاری از عروس و دامادها علاقه دارند که تجربه‌های بسیار متفاوتی نسبت به زندگی روزمره خود، در شب عروسیشان داشته باشند. یکی از این تجربه‌های متفاوت می‌تواند اجاره ماشین عروس باشد. استفاده از خودروهای لوکس، گران قیمت یا حتی قدیمی و کلاسیک در شب عروسی با آن تشریفات چشمگیر می‌تواند لذت فوق العاده‌ای داشته باشد. اجاره ماشین عروس به دو صورت بدون راننده و با راننده صورت میگیرد.

نکات مهم کرایه ماشین عروس

  • شما می‌توانید از اتومبیل‌های لوکس، قدیمی، کلاسیک و... برای مراسم ازدواج خود استفاده کنید. قبل از رزرو اتومبیل بهتر است به علاقه خود و همسرتان و همچنین تم عروسی توجه داشته باشید و با اطمینان بیشتری ماشین مورد نظر خود را رزرو کنید. 
  • اگر تاریخ مراسم شما مصادف با مناسبت خاصی است، بهتر است از مدتی قبل اتومبیل مورد نظر خود را رزرو کنید تا به تداخل یا مشکلی برنخورید.
  • شما می‌توانید ماشین عروس مدنظر خود را به دو صورت با راننده یا بدون راننده اجاره کنید. شرایط اجاره این دو روش کمی با هم متفاوت است و شما می‌توانید با توجه به احتیاجات خود، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. 
  • اگر قصد داشته باشید فقط ماشین اجاره کنید، تا انتهای مراسم اتومبیلی دیگر بصورت نامحسوس شما را تعقیب می‌کند. 
  • اگر ماشین عروس را با راننده کرایه کنید، نیازی به ارائه سفته یا چک ضمانت ندارید. 
  • حتما از موسسه بخواهید راننده ای مجرب و آشنا به خیابان‌های تهران را در اختیار شما قرار دهد. 
  • علاوه بر رزرو ماشین عروس شما می‌توانید از خدماتی نظیر گل زدن ماشین عروس نیز استفاده کنید. 
  • از زمان ثبت درخواست شما تا بررسی درخواست توسط کارشناسان و تایید و تعیین ماشین مورد نظر تقریبا 12 ساعت زمان نیاز است. 

کرایه ماشین عروس با راننده

یکی از روش‌های مرسوم اجاره خودرو، اجاره آن به همراه راننده است. در این روش شما علاوه بر خودرویی لوکس، به راننده‌ای مطمئن، کار بلد و با اخلاق نیز دسترسی دارید. در بسیاری از مواقع به دلیل حجم کاری روز عروسی و استرس و فشار بالا، معمولا افراد ترجیح می‌دهند که استرس و خستگی رانندگی را به دیگر حجم‌های کاری خود اضافه نکنند و از یک راننده برای رانندگی کمک بگیرند. یکی از بهترین مزایای استفاده از راننده این است که تعهد و مسئولیت شما نسبت به حوادث بسیار کمتر است، چون شما پشت فرمان نمی‌نشینید و راننده اتومبیل اجاره‌ای نیستید. همچنین در این روش نیازی به ارائه چک ضمانت به موسسه نیز نمی‌باشد. در نظر داشته باشید که اگر بخواهید که در کنار اجاره اتومبیل از راننده نیز استفاده کنید، باید هزینه‌ی بیشتری در مقایسه با اجاره ماشین بدون راننده بپردازید.

اجاره خودرو

کرایه ماشین عروس بدون راننده

اجاره اتومبیل بدون راننده یکی از روش‌های قدیمی است که چند سالیست که زوج‌ها از آن استفاده می‌کنند. در این روش شما صرفا خودرو مورد نظر خود را اجاره می‌کنید و وظیفه رانندگی به عهده خودتان می‌باشد. هزینه این روش نسبت به اجاره ماشین به همراه راننده کمتر است و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌تر است. معمولا زمانی که شما قصد دارید ماشین عروس را بدون راننده اجاره کنید، یک خودرو ناظر بطور نامحسوس از طرف شرکت تا پایان مراسم همراه شما خواهد بود. اجاره ماشین بدون راننده، مستلزم ارائه چک ضمانت است.

برای اجاره اتومبیل عروسی رعایت شرایط زیر الزامی میباشد:

  • شما باید در روز عقد قرارداد حتما تمامی مدارک شناسایی لازم را به همراه داشته باشید
  • بعد از انتخاب ماشین مورد نظر، شرکت از شما چک ضمانت می‌خواهد. مبلغ این چک معمولا به اندازه ارزش اتومبیل درنظر گرفته شده است.
  • در صورت بروز خرابی و یا حادثه، شما مستلزم پرداخت مبلغ خسارت وارد شده، به شرکت هستید. پس حتما قبل از عقد قرارداد از سلامت اتومبیل مطمئن شوید.
  • اگر تمایل داشته باشید که ماشین مورد نظر را به همراه راننده اجاره کنید، نیازی به ارائه چک ضمانت نمی‌باشد.
  • در صورت اجاره ماشین بدون راننده، باید گواهینامه‌ای با تاریخ اعتبار بیش از شش ماه داشته باشید.
  • اگر به هر دلیلی خودرو اجاره شده را مدتی پس از بازه زمانی تعیین شده تحویل دهید، شامل جریمه نقدی تعیین شده می‌شوید.

حتما مطمئن شوید که تمامی اطلاعات ضروری نظیر مسافت، مدت زمان اجاره، مدل ماشین عروس، اجاره بها و هر آن‌چه که برای روز مراسم لازم است، در قرارداد قید شده باشد.  

اجاره ماشين مسافرتي

یکی از بزرگترین دغدغه‌ی مسافران هنگام سفر، انتخاب وسایل نقیله مناسب است. شما می‌توانید از قطار، هواپیما، اتوبوس، تاکسی و یا اجاره خودرو مسافرتی مورد نظر استفاده کنید. اگر اتومبیل شخصی ندارید و یا اینکه اتومبیل شما برای سفر مناسب نیست، می‌توانید از این روش‌ها استفاده کنید. در میان تمامی راه‌های حمل و نقل، کرایه‌ی اتومبیلی مناسب، آزادی عمل بسیار بالایی به شما می‌دهد. زیرا شما هر زمان که بخواهید می‌توانید برنامه‌ی سفر را مطابق میل و نظر خودتان بچینید. همچنین اگر در این سفر همسفرانی نیز داشته باشید، اجاره اتومبیل از نظر اقتصادی نیز برای شما بسیار بصرفه است. برای اجاره اتومبیل مسافرتی معمولا افراد ترجیح می‌دهند از ماشینی بدون راننده استفاده کنند. در این صورت فرد متقاضی حتما باید گواهینامه‌ای معتبر به همراه داشته باشد. همچنین ارائه مدارک شناسایی معتبر نظیر کارت ملی نیز الزامی می‌باشد. قیمت خودرو اجاره‌ای به موارد بسیاری نظیر مدل خودرو، مدت زمان اجاره خودرو، میزان کیلومتری که قصد دارید رانندگی کنید، اجاره ماشین با راننده یا بدون راننده و... بستگی دارد.

نتیجه گیری

در این مقاله از وب سایت دریان سفر امید سعی کردیم به بررسی انواع روش‌های اجاره اتومبیل بپردازیم. موسسه دریان سفر امید، همواره می‌کوشد تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارئه دهد. شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه‌ای که دارید، بهترین اتومبیل را برای خود اجاره کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پاسخ برای پرسش‌های پیش آمده، می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید. 

سؤالات متداول اجاره خودرو
1شرایط اجاره خودرو به چه صورت است؟
افراد برای اجاره خودرو می‌توانند با مشاوران آژانس­ های اجاره‌ای تماس گرفته تا بعد از انجام مشاوره و توضیحات لازم در رابطه با سابقه رانندگی مشتری و مبلغ کرایه ماشین مراحل کاری لازم برای پرداخت بیعانه و اجاره خودرو انجام شود.
2مدارک لازم برای اجاره خودرو کدام است؟
• چک یا سفته متناسب با مبلغ و هزینه خودرو
• کارت ملی
• گواهینامه رانندگی
• سند ملکی متعلق به شخص متقاضی اجاره خودرو
• به ودیعه گذاشتن 15 درصد ارزش خودرو ایرانی و هفت تا ده درصد ارزش سایر خودروها
• خودرو فرد متقاضی در پارکینگ عمومی پارک شود و سند آن به شرکت تحویل داده شود.
3اجاره خودرو چه مزیتی دارد؟
آزادی حرکت
قیمت مناسب
افزایش توان مالی
افزایش کیفیت زندگی
4قیمت اجاره خودرو به چه صورت است؟
تعیین قیمت خودرو اجاره¬ای بر اساس مدل¬ خودرو، تعداد روز و ساعات کرایه خودرو، میزان کیلومتر مجاز رانندگی با آن، و اینکه قرارداد اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده بسته شده است، متفاوت است. به همین دلیل نمی¬توان یک قیمت واحد را برای اجاره کردن خودرو در نظر گرفت.



اجاره ماشین  - اجاره خودرو  - اجاره ماشین - اجاره خودرو - اجاره ماشین - اجاره خودرو - اجاره ماشین - اجاره خودرو

5 دیدگاه
  1. صبا گفت:

    ممنون بابت ایده هایی که راجب کاربرد اجاره و کرایه خودرو دادید

  2. علیرضا گفت:

    انشالا برای اجاره ماشین عروش از آژانس شما کمک خواهیم گرفت

  3. w.pendar گفت:

    جالب و خواندنی بود
    سپاس

  4. binam گفت:

    زندگی طوری شده حتی یه ماشین خریدن برامون شده آرزو…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما