سواری تویوتا کمری

در یک نگاه کلی این نسل تویوتا کمری را باید خودرویی کامل، اقتصادی، جذاب و البته نه در مقایسه با برخی رقبا دانست، چرا که به لوکسی آکورد، اغواگری سوناتا و پختگی طراحی اپتیما نیست. اما از یاد نبریم کمری همواره در دنیای خودرو به عنوان اتومبیلی غیر قابل مقایسه برای علاقه مندان خود معرفی شده، عنوانی که برای بسیاری از محصولات تویوتا صدق می کند و به راستی برازنده این برند است. زمانی که طول می کشد تا به چهره آن عادت کنید، قابل چشم پوشی است .

تویوتا کمری یکی از اصیل‌ترین سدان‌های خانوادگی تویوتا و یکی از پرفروش ترین خودروهای تویوتا محسوب می‌شود که از لحاظ محبوبیت و قدمت دست کمی از تویوتا کرولا ندارد. نسل هفتم تویوتا کمری در سال 2015 راهی بازار کشورمان شد و در حدود یک سال بعد نمونه با تغییرات ظاهری آن نیز به خیابان‌های کشورمان پای گذاشت. نمونه تغییر ظاهری داده شده نسل هفتم تویوتا کمری، به واسطه طراحی جذاب، سواری نرم و استهلاک کم توانست همچون نسل‌های گذشته خود فروش مناسبی را در بازار داخلی تجربه کند. در حال حاضر تویوتا کمری نسل هفتم با دو نوع پیشرانه هیبریدی و بنزینی و در دو تیپ XLE و GLE قابل خریداری است که نمونه هیبرید از پیشرانه پرتوان‌تر و مصرف سوخت کمتری برخوردار است. بازار کشورمان هم از وجود این خودرو بی‌نصیب نمانده و تاکنون شاهد حضور نسل‌های مختلف تویوتا کمری بوده است. نسل پنجم تویوتا کمری (XV50) از سال 2011 توسط شرکت ایرتویا و برخی دیگر واردکنندگان غیررسمی به بازار ایران راه یافت و مورد استقبال نسبی مشتریان قرار گرفت.

طراحی داخلی کابین تویوتا کمری همانند ظاهر خارجی ماشین ساده است و جذابیت خاصی ندارد اما در عوض ماشین جادار و راحتی است و به آسانی به تمام ادوات و تجهیزات ماشین دسترسی دارید. از آنجایی که تویوتا بر روی دوام کمری بسیار وقت گذاشته است این ماشین کیفیت ساخت و مونتاژ عالی دارد؛ اما از نظر آپشن ماشین ساده ای است. تویوتا برای جذاب کردن چهره نسل ششم تویوتا کمری تغییرات ظاهری جزئی در سال 2009 بر روی این ماشین انجام داد.

تویوتا کمری از نظر سواری ماشین بسیار نرم و راحتی است و به لطف آرایش خوب سیستم تعلیق با وجود نرم بودن ماشین، تویوتا کمری پایدار و با ثبات در جاده به مسیر خود ادامه میدهد. اگر با طراحی ساده این خودرو کنار میایید و کمبود آپشن برای شما مساله مهمی نیست، بطور قطع در این رنج قیمت تویوتا کمری نسل 6 یک ماشین خیلی خوب و راضی کننده برای شما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما