وجه تمايز ما

قيمت مناسب

به نظر مي‌رسد در همه كسب و كارهاي مبتني بر فروش كالا و ارائه خدمات مهمترين چالش پيش روي خريداران و فروشندگان انتخاب قيمت مناسب جهت رسيدن به اهداف مورد نظر مي‌باشد. بزرگترين مزيت رقابتي ميان ارائه كنندگان خدمات بخصوص در حوزه حمل و نقل و اجاره خودرو، قيمت مناسب و تعرفه متعارف مي‌باشد.

با توجه به همين موضوع مهمترين وجه تمايز شركت خدمات حمل و نقل دريان سفر اميد قيمت مناسب و نرخ كرايه متعارف جهت ارائه خدمات اجاره خودرو و انجام سرويس‌هاي حمل و نقل است. لذا در صورتي كه شما مشتريان گرامي اين شركت را جهت دريافت هر گونه خدمات حمل و نقل انتخاب كرديد، مطمئن باشيد، بهترين و منصفانه‌ترین قیمت خدمات را دریافت نموده و رضایت خاطر کامل را تجربه خواهید نمود. البته مخاطبین خدمات حمل و نقل باید در کنار قیمت، کیفیت خدمات دریافتی را ملاک تصمیم گیری خود قرار دهند.

کیفیت بالای سفر

کیفیت در کنار قیمت مهمترین عامل تعیین کننده در جذب مشتری و رسیدن به اهداف بازرابی در زمینه ارائه خدمات می باشد.

شرکت خدمات حمل و نقل دریان سفر امید به نوعی کیفیت سفر را شعار اصلی خود دانسته و رسیدن به این هدف را بزرگترین تبلیغ کسب و کار شرکت می‌داند. لذا میدیران و کارشناسان این شرکت جهت دستیابی به این مهم، حساسیت ویژه‌ای را در زمان انجام عملیات حمل و نقل و نیز پشتیبانی مستمر و به موقع به کار می‌گیرند.

مدیران شرکت دریان سفر امید اعتقاد راسخ دارند که ارائه خدمات با کیفیت بالا نیاز به تبلیغات نداشته و تأثیرگذارترین عامل بر افزایش مشتریان جدید و ماندگاری مشتریان فعلی می‌باشد. لذا این امر منجر به کیفیت بالای سفر برای شما عزیزان می‌گردد.

کیفیت بالای سفر را می توان در نتیجه کارآمدی و تجربه بالای کارشناسان و نیز مسئولیت پذیری و کاربلدی رانندگان ناوگان شرکت دریان سفر امید دانست. لذا حمل و نقل مناسب و اصولی رسیدن به بالاترین سطح از کیفیت سفر را در پی خواهد داشت و از کلیدی ترین پارامترهای یک سفر با کیفیت، خدمات حمل و نقل و وسیله نقلیه سفر می باشد.

خدمت رسانی در سراسر کشور

از دیگر ویژگی‌هایی که شرکت دریان سفر امید را در زمینه ارائه خدمات حمل و نقل در ایران متمایز می نماید، خدمت رسانی در سراسر کشور و بحث گستردگی در انجام عملیات فنی در حوزه اجاره خودروهای گروهی و انفرادی می‌باشد.

خدمات رسانی این شرکت محدود به پایتخت ایران و شهرهای بزرگ نمی‌باشد و از این رو وسعت و ظرفیت ارائه خدمات توسط تیم ما، کلیه شهرها و نقاط ایران زمین را در بر می‌گیرد.

با وجود اینکه دفتر مرکزی شرکت دریان سفر امید در تهران واقع است، ولی این شرکت، شرکاء تجاری و کارگزاران متعددی در سراسر کشور و شهرهای مختلف ایران دارد و با امکانات لجستیکی پیشرفته و نیروی انسانی متخصص همواره کوشیده است به تمام مشتریان و مخاطبین خود در همه مناطق این مرز و بوم، خدمات خود را به بهترین و موثرترین شکل ارائه نماید.

بابت دریافت خدمات حمل و نقل و اجاره خودروهای مختلف در هر مکان از ایران به ما اعتماد نموده و با خیال آسوده سفرهای خود را به ما بسپارید.

رانندگان مجرب و کارآزموده

شرکت دریان سفر امید از مجرب ترین و کارآزموده‌ترین رانندگان کشور در ناوگان حمل و نقل خود بهره می‌برد. با توجه به اینکه حمل و نقل از حساس‌ترین بخش‌های یک سفر خوب محسوب می‌گردد، لذا این شرکت در انتخاب سفیران و رانندگان ناوگان خود، ملاحظات سختیگرانه‌ای را لحاظ نموده و پرسنل عملیلتی خود را با عبور از فیلترهای متعدد انتخاب می‌نماید.

ناوگان این شرکت از تعدادی خودروهای ملکی تشکیل شده است که رانندگان این وسایل نقلیه، خدمات حمل و نقل و جابجایی مسافران را رفتار مسئولانه و متعهدانه و حرفه ای خود به سرانجام می‌رسانند.

سفیران دریان سفر امید در تمامی مأموریت‌های محول شده و انجام سرویس‌های مرتبط با اجاره خودرو و ایاب و ذهاب، همه اصول و برنامه‌های تعیین شده را مطابق وظایف تعریف شده و به نحو احسنت اجرا می‌نمایند.

لازم بذکر است تمامی همکاران ما در واحد عملیات حمل و نقل به همراه سفیران پرتلاش ما، در دوره‌های آموزشی مربوطه که در زمان‌های مشخص و چندین نوبت در هر سال برگزار می گردد، شرکت نموده و از این لحاظ آشنایی کامل با قوانین ،مقررات و اصول خدمات حمل و نقل را دارا می باشند و نیز رانندگان شرکت دریان سفر امید در بیشتر سفرها و سرویس‌های نقل و انتقال مسافر از لباس فرم و متحدالشکل استفاده نموده و ملزم به رعایت نظم و انظباط حرفه‌ای می باشند.

پشتیبانی شبانه روزی

پشتیبانی ۲۴ ساعته خدمات موجب شده تا مسافران این شركت آسایش و آرامش طی سفر را تجربه كنند و بدون هیچگونه نگرانی در رابطه با پشتیبانی خدمات به سفر خود ادامه دهند. تعویض خودرو در صورت نقص فنی خودرو، تعویض راننده در صورت بروز مشكل مسافران با راننده، پاسخگویی به هرگونه سوال مسافران در طول سفر و مواردی از این دست می‌تواند از جمله پشتیبانی‌های این شركت می باشد.

در ضمن پشتیبانی از خدمات ارائه شده همیشه از مهم‌ترین دغدغه‌های مشتریانی است که از شرکت دریان سفر امید سرویس دریافت می‌کنند. شاید بخش اصلی فرآیندهای یک شرکت که در حوزه خدمات حمل و نقل فعالیت می‌‌کند، بخش عملیات پشتیبانی باشد. از این رو شرکت دریان سفر امید توجه ویژه‌ای به این مهم داشته و از بهترین و زبده‌ترین کارکنان خود در این قسمت بهره می برد.

این شرکت بعد از فروش خدمات و یا انعقاد قرارداد ارائه خدمات، فعالیت اصلی خود را آغاز نموده و پشتیبانی شبانه روزی و مدون خود را در خصوص اجرای کامل و بی نقص خدمات فروخته شده، به پیش می‌برد.

در حوزه حمل و نقل مسافر، حساسیت‌های زیادی در حین انجام خدمات وجود دارد، به همین دلیل برنامه ریزی و پشتیبانی دقیق و حرفه‌ای را می طلبد. از آنجا که حمل و نقل مسافر در طول شبانه روز انجام می‌گیرد و محدود به زمان و مکان خاصی نمی باشد، لذا پشتیبانی از خدمات جابجایی مسافر و اجاره خودروهای مختلف در طول شبانه روز و در تمامی نقاط کشور پیگیری شده و عملیاتی می‌گردد.

کارشناسان عملیات فنی و پشتیانی شرکت دریان سفر امید همیشه و همه جا در طول شبانه روز و 24 ساعته در خدمت مشتریان عزیز و گرامی می‌باشند و در این راستا از نظرات و پیشنهادات مشتریان خود جهت بهبود عملکرد و افزایش کارایی مجموعه خود سود می‌برد.

تماس با ما