پشتیبانی و راهنمایی
كارشناسان و كاركنان عمليات اين شركت آمادگی دارند در صورت بروز هرگونه مشكل در حين اجرای كليه خدمات حمل و نقل نسبت به پيگيری و رفع كامل آن اقدام نموده و در اين راستا پشتيانی بموقع و شبانه روزی به شما عزيزان ارائه مي نمايند.
شايان ذكر است در صورت نياز به پشتيبانی در هر ساعت از شبانه روز مي توانيد با شماره تلفن زير تماس حاصل نمائيد. در ضمن شما مي توانيد پيام های خود را در قالب پيام هاي صوتی و تصويری در فضای مجازی و از طريق پيام رسان های تلگرام و واتساپ به شماره زير ارسال نموده و پاسخ متناسب دريافت نمائيد.
- تماس با كارشناسان عملیات شركت در ساعت اداری 9-17 از طریق راه های ارتباطی
- تماس با مسئول پشتیبانی در صورت نیاز به خدمات 24 ساعته در طول سفر
- پشتیبانی 24 ساعته در صورت نیاز به تعویض خودرو در طول مسیر ، چناچه خودرودچار نقص فنی شده باشد .
- پشتیبانی در صورت بروز هرگونه مشكل مسافران با راننده و تعویض راننده .
- خدمات باربری مسافران ، ئر صورت وجود بارهای اضافی مسافران خدمات توسط خوروهای باری ( وانت بار و ... ) ارائه می شود .
- امكان نصب آرم و نماد مشتری بر روی بدنه و صندلی های خودرو در شرایط خاص
- در صورت استفده از خدمات انتقال فرودگاهی ، استقبال و بدرقه تشریفتی ( vip - cip ) ارائه می شود .
- جهت ارائه خدمات وپشتیبانی بهتر و با كیفیت چند نكته جهت راهنمایی ارائه می گردد :
- بهتر است درخواست خود را بصورت مكتوب از طریق ایمیل ، واتساپ و تلگرام بر روی سربرگ ارسال نمائید .
- برای انتخاب خودرو مناسب جهت سفر خود ، ابتدا در بخش ناوگان انواع خودرو و امكانات آنها را مطالعه و سپس بررسی و مقایسه كنید.
- برای اطلاع از نحوه خدمات توسط رانندگان ناوگان ، می توانید با كارشناسان ما در این زمینه مشورت كنید .
- جهت استفاده از خدمات اختصاصی نظیر : پذیرایی ، اینترنت همراه ، استقبال و بدرقه ( cip – vip ) ، نصب آرم و نماد ، حمل بار اضافی ، اطلاع از شرایط مسیرهای گردشگری و غیر گردشگری از طریق اطلاعات وب سایت و تماس با كارشناسان این شركت راهنمایی بگیرید .
- در صورت عدم تسلط و اطلاع از شرایط مسیرهای سفر خود ، بهتر است قبل از اقدام به ثبت درخواست و انتخاب خودرو از كارشناسان این شركت راهنمایی بگیرید .