سواری هیوندا سونوتا

هیوندای برای اولین بار در سال 1985 خودرو جدید خود، سوناتا را معرفی کرد و تا امروز هم تولید نسل هفتم آن در کارخانه‌های هیوندای ادامه دارد. هیوندای سوناتا یک سدان متوسط خانوادگی است که طراحان سعی داشته‌اند که ظاهر خودرو را اسپرت و خشن طراحی کنند. همین موضوع باعث شده که علاوه بر خانواده‌ها این خودرو کاملا جوان‌پسند باشد. اولین سوناتای تولیدی حرف زیادی برای گفتن نداشت. خودرویی با بدنه بی‌کیفیت و نه چندان زیبا که نتوانست در سطح جهانی به موفقیت زیادی برسد. این شرکت مدل هیوندای سوناتا  NF را با تغییرات ظاهری در سال 2008 روانه بازار کرد؛ نسل ششم هیوندای سوناتا با طراحی فوق العاده‌ای که داشت باعث شگفت زده شدن همه‌ی طرفداران هیوندای شد. نسل ششم این خودرو با نام YF  در سال 2009 روانه بازار شد. نسل هفتم سوناتا با نام LF در سال 2015 در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی شد. هیوندای تلاش کرده در نسل جدید این خودرو را به سمت خودرو‌های لوکس مثل برند جنسیس ببرد.

هیوندا سوناتا 2016 به سبب برخورداری از طراحی قابل قبول و مطلوب، در کنار امکانات و تجهیزات رفاهی ریز و درشت، به عنوان یک سدان کامل و بی نقص، گزینه مناسبی برای خرید به شمار می رود. از لحاظ ایمنی و امنیت نیز خودروی هیوندا سوناتا 2016 از عملکرد مطلوبی و مفیدی بهره می برد. کسب پنج ستاره ایمنی از مؤسسات استاندارد اروپا، بازتاب دهنده ایمنی و امنیت قابل توجه این سدان می باشد. هیوندا سوناتا 2016 از لحاظ مشخصات فنی و ظاهری در مقایسه با سوناتا YF، یک سر و گردن بالاتر می باشد. اگرچه نسل قبلی هم از نظر طراحی در وضعیت مطلوبی به سر می برند، اما سوناتا 2016، تبحر و هنر کمپانی هیوندای موتورز را به خصوص در بخش طراحی، به نحو بارز و برجسته منعکس می نماید.

ظاهر خودرو یکی از عامل های مهم کشش و جذب افراد به سمت آن می باشد. هیوندا سوناتا 2016 هم از این قاعده مستثنا نبوده و نیازهای شکل گرفته خریداران در این زمینه را به نحو مطلوب برآورده می سازد. عملکرد خوب فضای داخلی سوناتا 2016 احساس و تجربه خوشایندی هنگام سوار شدن برای راننده متبلور می سازد. تعبیه کلیدهای بسیار زیاد بر روی کنسول وسط و داشبورد هیوندا سوناتا 2016، به مذاق بسیاری از خریداران خوش می آید. از سوی دیگر، آپشن های رفاهی و ایمنی متعدد هیوندا سوناتا از دیگر مؤلفه های تاثیرگذار برای خرید این خودرو به شمار می رود. شایان ذکر است که سوناتا از بسیاری لحاظ، خودروی کاربردی و کارآمدی تلقی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما